فیل اسپنسر: سری Call of Duty همیشه برای پلی استیشن در دسترس خواهد بود

فیل اسپنسر به تازگی در یک پادکست جدید اطلاعات جالبی را در خصوص خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت منتشر کرد و او به شایعات پیرامون توقف تولید سری بازی‌های Call of Duty بر روی پلی استیشن خاتمه داد.

مجریان پادکست از فیل اسپنسر در خصوص محدودیت دسترسی بازی‌های اکتیویژن از او سوال پرسیدند و اسپنسر در همین راستا تایید کرد که انتشار سری بازی‌های Call of Duty در کنسول پلی استیشن متوقف نخواهد شد و تا زمانی که سونی کنسول‌های پلی استیشن خود را عرضه می‌کند و به فروش می‌رساند، این سری بازی‌ها برای این کنسول‌ها منتشر خواهد شد.

اسپنر همچنین توسعه پلتفرمی سری بازی‌های کال اف دیوتی را مانند Minecraft دانست و اظهار کرد که مایکروسافت پلتفرم‌هایی که مردم می‌توانند این بازی را انجام دهند کاهش نداده و این برای جامعه این شرکت مفید بوده است و او همچنین در نظر دارد که همین سیاست را برای سری Call of Duty در پیش گیرد.

مایکروسافت در نظر دارد سری Call of Duty را برای نینتندو سوییچ نیز در دسترس قرار دهد

call of duty پلی استیشن

فیل اسپنسر همچنین در هفته گذشته در کنفرانس فناوری وال استریت ژورنال اشاره کرد که برنامه‌هایی برای انتشار بازی‌های Call of Duty بر روی کنسول نینتندو سوییچ دارد.

در اوایل سال جاری، اسپنسر اظهار کرد که مایکروسافت متعهد است تا Call of Duty را برای چندین سال دیگر در کنسول‌های پلی استیشن عرضه کند، با این حال این پیشنهاد جیم رایان رئیس پلی استیشن را تحت تاثیر قرار نداد و او این اقدام را ناکافی دانست. هدف اصلی مایکروسافت نیز پس از تصاحب اکتیویژن برای رگولاتورهای کشورهای مختلف مورد بررسی قرار گرفته و نهاد ناظر بر رقابت در بازار بریتانیا نسبت به انحصاری شدن سری بازی‌های اکتیویژن ابراز نگرانی کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.