فیزیوتراپی در منزل در شیراز

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و
تحریریه مسئولیتی
درباره محتوای آن ندارد.

خیلی از افراد تصور‌ می‌کنند که دریافت خدمات فیزیوتراپی تنها در کلینیک‌ها و مطب‌ها امکان پذیر است. در گذشته چنین تصوری درست بود. اما امروزه با روی کار آمدن مراکزی که خدمات فیزیوتراپی را در منزل بیماران ارائه‌ می‌دهند شاهد تغییرات بسیاری در این حوزه هستیم. به طوری که بیماران بیشتری‌ می‌توانند از خدمات فیزیوتراپی برای درمان مشکلات مختلف خود بهره‌مند شوند. مخصوصا سالمندان و بیمارانی که به دلیل شرایط جسمی خاصی که دارد مراجعه آن‌ها به کلینیک‌‌های فیزیوتراپی خیلی دشوار است.

اگر شما نیز اطلاعات چندانی در این زمینه ندارید و‌ می‌خواهید با فیزیوتراپی در منزل در شیراز بیشتر آشنا شوید پیشنهاد‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

gjsgjf 001

با استفاده از روش‌‌های فیزیوتراپی چه مشکلاتی را‌ می‌توان درمان نمود؟

از فیزیوتراپی در منزل در شیراز برای درمان غیر دارویی مشکلات بسیاری‌ می‌توان استفاده نمود. در واقع این روش‌ها تاثیر بسزایی در بهبود عملکرد فیزیکی بدن و کاهش درد و صدمات دارند. از جمله مشکلات فیزیکی که با فیزیوتراپی‌ می‌توان آن‌ها را درمان نمود‌ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

• دردهای مفصلی و عضلانی

• بیماری‌‌های عصبی مثل فلج و اسکلروز

• آسیب‌‌های ورزشی مثل التهاب، شکستگی، کشیدگی و نقصان عملکرد

• مشکلات تنفسی مثل آسم و بیماری‌‌های مرتبط با ریه

• سکته مغزی، آسیب‌‌های نخاعی

• مشکلات لنف

در حالت کلی‌ می‌توان گفت که فیزیوتراپی یک روش غیر درمانی به منظور بهبود عملکرد فیزیکی بدن است و‌ می‌تواند در درمان خیلی از مشکلات فیزیکی موثر باشد.

فیزیوتراپی در منزل چگونه است؟

امروزه فیزیوتراپی و توانبخشی در منزل شیراز به یکی از گزینه‌‌های درمانی موجود تبدیل شده است. در این روش خدمات فیزیوتراپی در محل زندگی بیمار ارائه‌ می‌شود و فیزیوتراپیست به منزل بیمار مراجعه‌ می‌کند و تمرینات و اقدامات درمانی لازم را برای بیمار انجام‌ می‌دهد. این روش برای افرادی که شرایط مراجعه به کلینیک‌‌های فیزیوتراپی را ندارند‌ می‌توانند بسیار مفید باشد.

gjsgjf 002

چه بیمارانی نیاز به فیزیوتراپی در منزل دارند؟

فیزیوتراپی و کاردرمانی در منزل درشیراز همانطور که اشاره شد برای بیمارانی که نمی‌توانند به مطب فیزیوتراپی مراجعه کنند‌ می‌تواند بسیار مفید باشد. از جمله بیمارانی که نیازمند دریافت این خدمات در منزل هستند‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

• بیمارانی که مشکلات حرکتی مثل ناتوانی، فلج، کمردرد دارد و امکان مراجعه مستقیم به مطب فیزیوتراپی را ندارند.

• بیمارانی که یک عمل جراحی سخت داشته اند و پس از آن خیلی محدود شده‌اند و نمی‎توانند برای رفتن به مطب فیزیوتراپی از منزل خارج شوند.

• افرادی که بیماری‌‌های مزمنی مثل عصب زخم، آرتروز، اسکلروز چندگانه دارند و امکان مراجعه مستقیم به فیزیوتراپی را ندارند.

• بیمارانی که تحت درمان آسیب‌‌های ورزشی، کمر درد و درد مفاصل هستند و نمی‌توانند به مطب فیزیوتراپی مراجعه کنند.

• بیماران مسنی که درگیر مشکلات بسیاری هستند که موجب شده نتوانند از منزل خارج شوند و برای درمان فیزیوتراپی اقدام کنند.

• افرادی که جهت بهبود عملکرد فیزیکی بدن خود برای ورزش و فعالیت‌‌های روزانه نیازمند فیزیوتراپی هستند.

به طور کلی فیزیوتراپی در منزل در شیراز برای بیمارانی مناسب است که به هر دلیلی قادر به مراجعه به مطب فیزیوتراپی نیستند.

فیزیوتراپی در منزل چه مزایایی دارد؟

فیزیوتراپی و توانبخشی در منزل در شیراز دارای مزایای بسیاری است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها‌ می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

• صرفه‌جویی در هزینه‌ها

• صرفه‌جویی در زمان

• احساس آسایش و راحتی بیمار در منزل

• از بین بردن خطرات جانبی

• ارائه برنامه ریزی و درمان تخصصی برای هر فرد به صورت منحصر به فرد

• همراهی خانواده بیمار در طی روند درمان

هزینه فیزیوتراپی در منزل چقدر است؟

گفتار درمانی در منزل شیراز و فیزیوتراپی در منزل هزینه‌‌های متفاوتی دارند. در واقع هزینه دریافت این خدمات در منزل به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن‌ها‌ می‌توان به مدت زمان درمان، مکان، نوع درمان، تخصص فیزیوتراپیست، تجهیزات مورد نیاز، میزان تجربه و آموزش نیروها اشاره نمود. بنابراین با توجه به موارد ذکر شده هزینه هر جلسه فیزیوتراپی در منزل تعیین‌ می‌شود و به این ترتیب بیماران‌ می‌توانند هزینه‌‌های اضافی خود را برای مراجعه به کلینیک‌‌های فیزیوتراپی کاهش دهند.

لازم است که اشاره کنیم اکثر بیمه‌‌های درمانی هزینه‌‌های فیزیوتراپی در منزل را تحت پوشش قرار‌ می‌دهند و با پرداخت بخشی از هزینه درمان به بیماران کمک‌ می‌کنند تا درمان بیماری خود را با هزینه کمتری انجام دهند. اما با این وجود بهتر است که برای اطلاع دقیق از تحت پوشش بودن خدمات درمانی در منزل با کارشناسان شرکت بیمه ای خود تماس برقرار کنید.

gjsgjf 003

چگونه بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات فیزیوتراپی در منزل را بیابیم؟

مراکز متعددی وجود دارد که خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی در منزل را برای درمان انواع مشکلات عضلانی و مفاصل ارائه‌ می‌دهند. اما در این میان باید مراکز معتبر که دارای کادری متخصص و مجرب بوده و از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات روز دنیا برای ارائه خدمات درمانی استفاده‌ می‌کند را انتخاب نمود تا بتوان در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین نتایج دست یافت.

مرکز پرستاری شیراز درمان یکی از بهترین و معتبرترین مراکز ارائه دهنده خدمات درمانی و فیزیوتراپی در منزل است که نیروهای متخصص و آموزش دیده خود را برای ارائه خدمات مد نظر به محل اعزام‌ می‌کنند. این مجموعه همچنین خدمات دیگری مانند گفتار درمانی در منزل شیراز، پانسمان زخم بستر شیراز، درمان زخم بستر شیراز نیز ارائه‌ می‌دهند. بنابراین با برقراری تماس با مشاوران این مرکز‌ می‌توانید بهترین خدمات ممکن را برای درمان مشکلات خود دریافت کنید.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link