فولکس واگن صندلی اداری موتوردار با چراغ جلو و بوق می‌سازد!

شرکت فولکس واگن به دنبال انشعاب از خودروسازهای با کاربری عادی است. این شرکت تلاش خود را در طراحی وسایل حمل و نقل متفاوت امتحان کرده است. صندلی اداری جدید فولکس‌واگن یک موتور الکتریکی، چراغ‌های جلو، بوق، سیستم سرگرمی دارد!

مهندسان فولکس‌واگن، چالش آوردن ویژگی‌های ون‌های خود را به یک صندلی اداری را عملی کرده‌اند.

این وسیله به وسیله یک موتور الکتریکی و  پدال های پا به اطراف حرکت می کند. با برد ۱۲ کیلومتر و حداکثر سرعت ۲۰ کیلومتر در ساعت، حتی برای رفتن به حمام نیازی به بلند شدن ندارید!

برای کمک به بیرون آوردن آن از روی میز، یک دوربین دید عقب و سنسورهای مجاورتی ۳۶۰ درجه وجود دارد. اگر نیاز به سفر طولانی به بخش حسابداری دارید، می‌توانید آهنگ‌های سفر جاده‌ای را با سیستم رسانه صفحه لمسی از طریق بلندگوهای داخلی پخش کنید و اگر در کنار دستگاه قهوه ساز ترافیک وجود دارد، می‌توانید بوق بزنید!

در تکیه‌گاه‌ها یک جفت چراغ جلو تعبیه شده است تا به جابجایی در آن شیفت‌های اضافه کاری کمک کند، و به‌عنوان لوازم جانبی واقعی گیمرها، صندلی با برخی LED‌های RGB چشمک زن نیز مجهز شده است. تازه یک گرم کننده صندلی داخلی نیز در روزهای سرد بر جذابیت این سیستم می‌افزایدو

لوگوی معمول فولکس واگن، ، چرخ‌هایی با رینگ‌های آلومینیومی جامد ۴ اینچی، و لوگوی  گلدوزی شده روی پشتی سر از جلوه‌های ظاهری آن است.

شاید عجیب‌ترین وسیله حمل از خودروها، قابلیت حمل بار باشد – یک صندوق عقب کوچک برای اسناد و لپ‌تاپ‌ها و حتی یک گیره تریلر برای بارهای بزرگ‌تر وجود دارد. اینکه این تریلرها را کجا می‌توان تهیه کرد، سوالی است که به آن پاسخ داده نشده!

متاسفانه (به خصوص برای برخی مدیران شایسته و خلاق ما!)، صندلی اداری فولکس‌واگن واقعاً برای فروش نیست. همه چیز تقریباً فقط یک شیرین کاری روابط عمومی بزرگ برای تبلیغ ون‌های شرکت است.

منبع: فولکس واگن

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link