فضای ابری؛ فضای ذخیره سازی ابری پارس پک

امروزه، شرکت‌های مختلفی فضای ابری را عرضه می‌کنند که هر‌کدام از آن‌ها قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاصی به کاربران ارائه می‌دهند. شرکت پارس پک از شرکت‌های برتر و معتبر فروش فضای ذخیره‌سازی ابری محسوب می‌شود. در‌حقیقت، فضای ابری پارس پک با بهره‌مندی از پروتکل S3 آمازون، یکی از فضاهای ابری مطمئن ایران شناخته می‌شود. در این مقاله، قصد داریم سرویس کلاد استوریج پارس پک را کاملاً نقد و بررسی و شما را با قابلیت‌ها و مزیت‌ها و نقص‌های آن آشنا کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

ویژگی‌های فضای ابری پارس پک

فضای ابری پارس پک قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارد. این فضا مبتنی‌بر سیستم‌های ذخیره‌سازی Distributed و Software Defined Storages است که برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند تا با اطمینان کامل فایل‌هایشان را ذخیره کنند. برخی از قابلیت‌های سرویس کلاد استوریج پارس پک عبارت‌اند از:

  • فضای ابری پارس پک از پروتکل S3 شرکت آمازون استفاده می‌کند.
  • شما می‌توانید به تمامی اطلاعات ذخیره‌شده روی شبکه دسترسی داشته باشید.
  • برای افزایش امنیت داده‌های ذخیره‌شده، به‌صورت خودکار سه نسخه را تهیه می‌کند.
  • هزینه خرید فضای ابری پارس پک بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.
  • با‌توجه‌به نیازهای جدید و امروزی، امکان ارتقای فضا و سخت‌افزار سیستم وجود دارد.
  • امکان مدیریت فایل‌ها ازطریق پنل قدرتمند کلاد استوریج پارس پک فراهم است.
  • با استفاده از قابلیت معماری Multi-Tenant، به گروهی از کاربران دسترسی‌های گوناگون داده می‌شود.
  • برای افزایش امنیت ارتباط میان کاربران، به‌واسطه HTTPS رمزگذاری شده است.

کاربرد کلاد استوریج پارس پک

با استفاده از این سرویس و ازطریق اینترنت، می‌توانید ۲۴ ساعته به اطلاعات مهمتان دسترسی داشته باشید. همچنین، نیازی نیست نگران از‌دست‌دادن اطلاعات ذخیره‌شده خود باشید؛ زیرا این سرویس بستری امن و مطمئن را برای ذخیره‌سازی فراهم می‌کند.

همان‌طورکه در مقاله فضای ذخیره‌سازی ابری چیست؟ گفتیم، اگر حجم اطلاعات شما بسیار زیاد است، می‌توانید از Cloud Storage استفاده کنید؛ چراکه هم مقیاس‌پذیری چشمگیری دارد و هم قیمتش مناسب است.

پس از آشنایی با برخی از قابلیت‌ها و کاربرد‌های فضای ذخیره‌سازی ابری پارس پک‌، قصد داریم درباره مزایا و معایب این سرویس بیشتر صحبت کنیم.

مزایای خرید فضای ابری پارس پک

پارس پک

ازجمله مزایای سرویس کلاد استوریج پارس پک عبارت‌اند از:

  • کاهش هزینه‌های اضافی
  • دسترسی به اطلاعات در هر زمان و مکان با اتصال به اینترنت
  • بازیابی فایل‌های از‌دست‌رفته و صرفه‌جویی در زمان
  • بک‌آپ‌گیری‌های منظم روزانه
  • امنیت فراوان در حفظ و نگه‌داری اطلاعات و داده‌ها

چرا فضای ذخیره‌سازی ابری را از پارس پک بخریم؟

سؤالی که در ذهن بسیاری از کاربران مطرح می‌شود، این است که چرا باید پارس پک را برای خرید فضای ابری انتخاب کنیم؟ در پاسخ به این پرسش، باید بگوییم که شرکت پارس پک با چندین سال سابقه از بهترین و اولین شرکت‌های ارائه‌دهنده Cloud Storage در ایران است. این شرکت با تکیه بر دانش و تکنولوژی روز دنیا، توانسته است بهترین فضای ذخیره‌سازی ابری را دراختیار کاربرانش قرار دهد. در‌ادامه، شما را با برخی از ویژگی‌های مهم‌ شرکت پارس پک آشنا می‌کنیم.

پارس پک

پشتیبانی ۲۴ ساعته

یکی از دغدغه‌های کاربران در هنگام خرید فضای ابری، پشتیبانی شرکت ارائه‌دهنده است؛ زیرا بسیاری از کاربران موقع استفاده از سرویس فضای ذخیره‌سازی ابری، با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند که به‌دنبال حل‌شدن سریع آن هستند. خوشبختانه شرکت پارس پک ۲۴ ساعته آماده پاسخ‌گویی به سؤالات و مشکلات کاربران خود است و کاربران می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان و مهندسان این شرکت دریافت کنند.

امنیت فضای ذخیره‌سازی ابری

امنیت و حفظ و نگه‌داری داده‌ها نیز ازجمله نکات مهمی است که کاربران به آن توجه می‌کنند. فضای ذخیره‌سازی ابری پارس پک با بهره‌گیری از استاندارد S3 شرکت آمازون، امنیت فراوانی برای کاربران فراهم کرده است؛ به‌صورتی‌که کاربران می‌توانند داده‌هایشان را با خیال راحت در این سرویس ذخیره کنند. همچنین، کاربران می‌توانند پس از بارگذاری فایل‌های خود در این سرویس، از نرم‌افزارهای کدگذاری برای ایجاد رمزعبور استفاده کنند تا فقط خودشان بتوانند به داده‌ها دسترسی داشته باشند.

بک‌آپ‌گیری از Cloud Storage

از دیگر ویژگی‌های سرویس فضای ابری پارس پک این است که می‌توانید روزانه از داده‌هایتان بک‌آپ بگیرید و به آن دسترسی داشته باشید.

سرعت درخورتوجه

سرعت بارگذاری و دانلود فایل‌ها در سرویس فضای ابر پارس پک بسیار زیاد است؛ زیرا سرورهای قدرتمند این شرکت از منابع سخت‌افزاری جدید و تخصصی و تکنولوژی‌های به‌روز فضای ذخیره‌سازی ابری بهره می‌برند. ازاین‌رو، کاربران می‌توانند در زمان کوتاهی فایل‌های خود را آپلود و دانلود کنند.

آپتایم و پایداری فضای ابری

از دیگر ویژگی‌های کلاد استوریج پارس پک، استفاده از سخت‌افزارهای قدرتمند و قرارگیری سرورها در دیتاسنترهای معتبر و باکیفیت است که باعث می‌شود در هر ساعت از شبانه‌روز به این سرویس دسترسی داشته باشید.

مقیاس‌پذیری

مقیاس‌پذیری از دیگر نکات مهم در هنگام خرید فضای ابری است که باید به آن دقت کرد. شرکت پارس پک قابلیت افزایش یا کاهش حجم بهترین فضای ابری را برای کاربرانش فراهم کرده است. با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند با‌‌توجه‌به افزایش حجم اطلاعاتشان، درخواست خود را برای افزایش حجم Coud Storage ثبت و در زمان کوتاهی فضای مدنظرشان را دریافت کنند.

جمع‌بندی

فضای ابری پارس پک بستری ایمن و مطمئن با آپتایم و پایداری مطلوب است که می‌توانید بدون نگرانی فایل‌های خود را در آن ذخیره کنید. Cloud Storage پارس پک قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختلفی دارد که در این مقاله، سعی کردیم نگاهی کلی به آن‌ها بیندازیم و این سرویس را نقد و بررسی کنیم.

اگر قصد دارید ۲۴ ساعته به داده‌هایتان دسترسی داشته باشید و با سرعت بسیار زیاد فایل‌های خود را آپلود و دانلود و هزاران ترابایت فایل را بدون نگرانی و با امنیت فراوان ذخیره‌سازی کنید، بی‌شک خرید فضای ابری پارس پک بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

برای خرید کلاد استوریج پارس پک، همین‌حالا می‌توانید به وب‌سایت این شرکت مراجعه و آن را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link