فروش ۲۵ میلیونی پلی استیشن ۵ و افزایش تولید برای تعطیلات میلادی

در جدیدترین خبرها اعلام شده که فروش جهانی کنسول پلی استیشن ۵ اکنون از ۲۵ میلیون دستگاه در دنیا عبور کرده است. سونی به تازگی نتایج سه ماهه مالی دوم خود در ۲۰۲۲ را منتشر کرده و در این سه ماهه این شرکت موفق به فروش ۳.۳ میلیون دستگاه پلی استیشن ۵ شده است. این میزان فروش دقیقا مشابه همان اندازه فروشی است که در سه ماهه اول امسال به وقوع پیوست.

در ماه جولای امسال نیز سونی تعداد فروش کلی پلی استیشن ۵ را نزدیک به ۲۱.۷ میلیون دستگاه اعلام کرد و این رقم ۴۰۰ هزار عدد نسبت به میزان فروش تا پایان مارس ۲۰۲۲ بیشتر عنوان شده است. در همین راستا اگرچه به نظر می‌رسد رشد فروش سخت‌افزاری خیره کننده‌ای برای PS5 نسبت به سال گذشته وجود نداشته، اما بار دیگر مانند سال قبل همانطور که تحلیلگر صنعت Benji Sales نیز مدعی شده سونی برای تعطیلات پایان سال میلادی و عرضه PS5 های بیشتر خود را آماده می‌کند.

فروش 25 میلیون پلی استیشن 5

انتظار می‌رود هر دو بازی Call of Duty: Modern Warfare II که به تازگی منتشر شده و God of War Ragnarok که هفته آینده عرضه می‌شود، فروش سخت افزار پلی استیشن ۵ را تا حد زیادی افزایش دهند و مسلما به فراتر از ۲۵ میلیون دستگاه برساند.

سونی PS5 را در نوامبر ۲۰۲۰ در سراسر جهان عرضه کرد و همانطور که در آوریل ۲۰۲۱ نیز گزارش شد، فروش PS5 در سراسر جهان از ۷.۸ میلیون فراتر رفت و از فروش اولیه پلی استیشن ۴ پیشی گرفت. در ژوئن سال جاری، سونی گزارش داد که ۲۰ میلیون کنسول تا آن زمان فروخته و از افزایش تولید PS5 را نیز اعلام کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.