عرضه آپدیت جدید Witcher 3 در ۲۴ دی با ارتقا گرافیکی و آمدن Ray Tracing

سی دی پراجکت توسعه دهنده سری بازی‌های ویچر و Cyberpunk اخیراً یک استریم ویدئویی برگزار کرد و در آن جزئیات جدیدی را در خصوص آپدیت جدید Witcher 3 و پشتیبانی از Ray Tracing اعلام کرد. خبر عرضه یک نسخه آپدیت شده از بازی ویچر ۳ اولین بار در سال ۲۰۲۰ اعلام شد و این بازی بالاخره قرار است در ۱۴ دسامبر (۲۴ دی) امسال به صورت رایگان برای دارندگان نسخه اصلی بازی بر روی PC و کنسول‌ها در دسترس قرار گیرد.

اولین تغییری که کاربران می‌توانند شاهد آن باشند پشتیبانی و اضافه شدن Ray tracing است. کمپانی سازنده ویژگی Ray tracing گسترده را برای بازی جدید در دسترس قرار داده و این شامل پشتیبانی از آن در ambient occlusion و بهبود کاراکترها و تکسچرها نیز می‌شود. بهبودهای اصلی این سری شامل ارتقای قابلیت‌های گرافیکی است و پیشرفت گرافیکی در فواصل مختلف نیز در بازی جدید ارائه خواهد شد.

آپدیت Witcher 3 Ray Tracing

پشتیبانی از DLSS 3 و FSR 2.1 در آپدیت جدید این بازی لحاظ شد و کاربران می‌توانند در تنظیمات گرافیکی سنگین شاهد افزایش فریم‌ریت بازی باشند. کاربران کنسول‌های پلی استیشن ۵ و اکس باکس می‌توانند از بین حالت‌های مختلف ۳۰ و ۶۰ فریم گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

آپدیت Witcher 3 Ray Tracing

آپدیت جدید Witcher 3 علاوه بر افزودن Ray Tracing همچنین تغییرات در کنترلر و رابط کاربری بازی را به ارمغان خواهد آورد و اضافه شدن این ویژگی‌ها برای سرعت بخشیدن به گیم‌پلی بازی و قابلیت‌های جادوگری گرالت عنوان شده است. عملکرد نقشه بازی در نسخه جدید نیز بهبود خواهد یافت و گیمرها می‌توانند آن را بیشتر شخصی‌سازی کنند.

این آپدیت همچنین حالت photo mode و کلوزآپ دوربین را نیز در دسترس قرار می‌دهد. سی دی پراجکت در بازی جدید نیز لباس‌ها و طراحی‌های جدیدی را مطابق با سریال نتفلیکس ویچر در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد. کاربران با دریافت آپدیت جدید همچنین می‌توانند سیو بازی خود را در بین تمام پلتفرم‌ها به اشتراک بگذارند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.