عرضه آپدیت اندروید ۱۳ برای گلکسی Note 20 در سوئیس و اروپا

سامسونگ به تازگی عرضه نسخه جدید اندروید ۱۳ را برای گوشی‌های پرچمدار خود در دستور کار قرار داده و در جدیدترین خبرهای این شرکت پس از ارائه نسخه پایدار Android 13 برای گلکسی S20 و S21، حالا ورژن جدید را برای گلکسی نوت ۲۰ اولترا و Note 20 در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس قرار داده است.

بروزرسانی نسخه پایدار اندروید ۱۳ و One UI 5.0 برای گلکسی Note 20 5G و Note 20 Ultra 5G در سوئیس در دسترس قرار گرفته و این آپدیت با ورژن فرم‌ور N98xBXXU5GVJE ارائه شده که آپدیت امنیتی اکتبر ۲۰۲۲ و رفع آسیب‌پذیری‌های امنیتی را نیز منتشر کرده است. بروزرسانی جدید طراحی رابط کاربری تازه، عملکرد سریع‌تر و همچنین سهولت در استفاده از گوشی را برای آخرین سری گلکسی نوت‌های سامسونگ به ارمغان آورده است.

اندروید 13 گلکسی note 20

سامسونگ برای نسخه ۴G این محصولات اندروید ۱۳ را با ورژن فرم‌ور N980FXXU5GVJE ارائه کرده است. بروزرسانی سیستم عامل اندروید برای این گوشی‌ها فعلا در سوئیس در دسترس قرار گرفته اما به زودی می‌تواند شاهد عرضه آن در اروپا و بقیه نقاط نیز بود. تاکنون اندروید ۱۳ در مناطق مختلف جغرافیایی مانند هند، بریتانیا، اسپانیا، آلمان، اتریش، فرانسه و هلند برای گوشی‌های پرچمدار و رده بالای سامسونگ در دسترس قرار گرفته است.

در ماه‌های آینده باید انتظار داشت که سامسونگ نسل جدید سری گوشی‌های گلکسی S خود را معرفی کند و طبق گفته‌های غیررسمی، این شرکت گوشی‌ گلکسی S23 را قرار است تنها با پشتیبانی از چیپست‌های کوالکام برای عرضه در دسترس قرار دهد. کمپانی کره‌ای همچنین احتمالا سنسور دوربین قوی (۲۰۰ مگاپیکسل) را در محصولات جدید سری اس تعبیه خواهد کرد.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link