شیائومی ۱۲T پرو با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی شد

شیائومی گوشی شیائومی ۱۲T پرو را با ویژگی‌های بسیار جذاب معرفی کرد. از ویژگی‌های بسیار جذاب این گوشی می‌توانیم به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی اشاره کنیم. در ادامه به معرفی کامل این گوشی می‌پردازیم.

شیائومی ۱۲T پرو

شیائومی ۱۲T پرو اولین گوشی شیائومی خواهد بود که دوربینی با حسگر ۲۰۰ مگاپیکسل دارد. این گوشی از حسگر ISOCELL HP1 استفاده می‌کند. اندازه این حسگر ۱/۱.۲۲ اینچی است و اندازه پیکسل‌های آن ۰٫۶۴ میکرومتر است. این دوربین از تکنولوژی بینینگ ۱۶ به ۱ استفاده می‌کند که و در محیط‌های تاریک نور زیادی جذب می‌کند.

برای گوشی شیائومی ۱۲T پرو از دوربین تله‌فوتو استفاده نشده، اما می‌تواند عکس‌هایی با زوم دو برابر ثبت کند. دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی توانایی ضبط ویدئوهای ۸K با ویژگی HDR0+ دارد. این دوربین به OIS هم مجهز شده و به ویژگی تشخیص حرکت چشم و فوکوس خودکار قابلت تشخیص حرکت مجهز شده‌.

اگر می‌خواهید گوشی شیائومی ۱۲T پرو را برای دوربین خریداری کنید، باید بگوییم که تنها دوربین اصلی آن فوق‌العاده است و دیگر دوربین‌ها اصلا هیجان‌انگیز نیستند. این گوشی یک دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسل دارد که می‌تواند با زاویه ۱۲۰ درجه عکاسی کند. یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

برای دوربین سلفی از حسگر ۲۰ مگاپیکسلی استفاده شده که می‌تواند با زاویه ۷۸ درجه عکاسی کند. حسگر تشخیص اثر انگشت این گوشی هم زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

Xiaomi 12T pro 1

برای گوشی شیائومی ۱۲T پرو از صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED استفاده شده که وضوح تصویر آن به ۱۲۲۰ به ۲۷۱۲ پیکسل می‌رسد. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و به صورت خودکار روی ۳۰ هرتز، ۶۰ هرتز و ۹۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز قرار می‌گیرد. پنل این صفحه نمایش ۱۲ بیتی است و از رنگ‌های HDR10+ و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش این امکان را دارد که ۵۰۰ نیت روشنایی تولید کند. حداکثر میزان روشنایی صفحه نمایش نیز به ۹۰۰ نیت می‌رسد. صفحه نمایش با یک لایه گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

گوشی شیائومی ۱۲T پرو به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ پلاس مجهز شده و از دریچه‌های انتقال گرمای بهتری هم در مقایسه با دیگر گوشی‌های شیائومی ۱۲ استفاده می‌کند. دریچه‌های انتقال گرمای این گوشی ۶۵ درصد بزرگ‌تر است و ۱۲۵ درصد بیشتر گرما را منتقل می‌کند.

Xiaomi 12T pro 6

در کنار استفاده از تراشه اسنپ دراگون این گوشی از ۸ گیگابایت رم LPDDR5 استفاده می‌کند و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 دارد. البته که می‌توان این گوشی را با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم خریداری کرد. این گوشی با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 راهی بازار می‌شود.

Xiaomi 12T Pro in Black

گوشی شیائومی ۱۲ تی پرو به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه شارژر داخل جعبه محصول قرار دارد. باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی برای کار تا ۱۳ ساعت و نیم مناسب خواهد بود. برای شارژ کامل باتری هم تنها به ۱۹ دقیقه زمان نیاز خواهید داشت.

Xiaomi 12T Pro in Blue

گوشی شیائومی ۱۲T پرو بلندگوی استریو دارد که توسط هارمن کاردن تنظیم شده‌اند و از استاندارد دالبی اتموس بهره می‌برد. این گوشی وای-فای ۶ دارد و از بلوتوث ۵٫۲ و NFC بهره می‌برد. این گوشی از دو سیم‌کارت برخوردار است که هر دو به شبکه ۵G متصل می‌شوند.

Xiaomi 12T Pro in Silver

گوشی شیائومی ۱۲ تی پرو در تاریخ ۲۱ مهر ماه راهی بازار می‌شود. مدلی که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم با قیمت ۷۵۰ یورو راهی بازار می‌شود.  مدل دیگر که ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم با قیمت ۸۰۰ یورو راهی بازار می‌شود و مدل آخر که ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم با قیمت ۸۵۰ دلار عرضه می‌شود.

شیائومی ۱۲T

گوشی شیائومی ۱۲ تی شباهت زیادی به گوشی شیائومی ۱۲ تی پرو دارد و از نظر صفحه نمایش و باتری با هم شباهت دارند. با این حال باید بگوییم که گوشی شیائومی ۱۲T به تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ اولترا راهی بازار می‌شود و دوربین اصلی آن به حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

دوربین اصلی این گوشی از حسگر ISOCELL HM6 استفاده می‌کند که با تکنولوژی بینینگ ۹ به ۱ عکاسی می‌کند. این دوربین به حسگر OIS مجهز شده و می‌تواند ویدئوهای ۸K ضبط کند که به ویژگی فوکوس خودکار حرکت چشم مجهز شده است.

دوربین اولتراواید از حسگر ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم دارد. دوربین سلفی هم حسگر ۲۰ مگاپیکسلی دارد.

Xiaomi 12T all colors 1

روی گوشی شیائومی ۱۲T به صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی AMOLED مجهز شده که وضوح تصویر آن ۱۲۲۰+   است. صفحه نمایشی با پنل ۱۲ بیتی را روی این گوشی مشاهده می‌کنید که از تکنولوژی HDR10+ بهره می‌برد و از دالبی ویژن پشتیبانی نمی‌کند. صفحه نمایش به صورت خودکار نرخ فریم ۳۰، ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ هرتز قرار می‌گیرد. نرخ نمونه برداری لمسی صفحه نمایش هم به ۴۸۰ هرتز می‌رسد. همانند مدل پرو صفحه نمایش شیائومی ۱۲ تی ۵۰۰ نیت روشنایی تولید می‌کند و حداکثر میزان روشنایی آن هم به ۹۰۰ نیت می‌رسد.

اسپیکرهای استریو را روی این گوشی هم مشاهده می‌کنید. اسپیکرهایی که از استاندارد دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند و توسط هارمن کاردن تنظیم شده‌اند.

این گوشی از وای-فای ۶ و بلوتوث ۵٫۳ و NFC پشتیبانی می‌کند و دو سیم‌کارت دارد که هر دو به شبکه ۵G متصل می‌شوند.

این گوشی به تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ اولترا مجهز شده و در مدل‌هایی راهی بازار می‌شود که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. شیائومی ۱۲T با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 راهی بازار می‌شود.

باتری در نظر گرفته شده برای این محصول تا ۱۳ ساعت نیم دستگاه را روشن نگه می‌دارد و شارژر ۱۲۰ وات آن هم در مدت زمان ۱۹ دقیقه باتری را کاملا شارژ می‌کند.

فروش شیائومی ۱۲T در تاریخ ۲۱ مهر ماه شروع می‌شود. مدلی که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد با قیمت ۶۰۰ یورو راهی بازار می‌شود. مدل دیگری که ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد هم با قیمت ۶۵۰ یورو راهی بازار می‌شود.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link