شرکت متا دسترسی کاربران آمریکایی به تیک آبی پولی را فعال کرد

شرکت «متا» (Meta) قابلیت تیک آبی پولی را به‌تازگی برای کاربران آمریکایی «اینستاگرام» (Instagram) و «فیس بوک» (Facebook) فعال کرده است.

کاربران نسخه وب برای دریافت تیک آبی مزبور باید مبلغ ۱۱.۹۹ دلار در ماه و کاربران نسخه موبایلی باید مبلغ ۱۴.۹۹ دلار در ماه پرداخت نمایند. آن‌ها با دریافت تیک آبی پولی نه تنها از امنیت ویژه برنامه‌های «اینستاگرام» و «فیس بوک» برخوردار می‌شوند، بلکه دسترسی مستقیم به پشتیبانی مشتریان، استیکرهای انحصاری و صدستاره در ماه در Facebook برای پشتیبانی از خالقان تولید محتوا خواهند داشت.

تیک آبی پولی متا

کاربران برای استفاده از سرویس پولی «متا» باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند. همچنین آن‌ها باید برای تایید هویت، تصویر شناسنامه‌شان را به سرویس مذکور ارائه دهند. در ضمن فرایند تایید هویت در دو مرحله انجام می‌شود. در صورتی که کاربر قابلیت تیک آبی پولی Meta را در برنامه‌های کاربردی «اینستاگرام» و «فیس بوک» دریافت کرده باشد و خواستار تغییر عکس پروفایل یا اسم و نام کاربری خود را داشته باشد، او نیاز دارد دوباره پروسه تایید هویت را تکرار کند.

کاربران برای دریافت تیک آبی پولی «متا» کافی است به بخش تنظیمات بروند. سپس وارد بخش Accounts Center شوند و روی گزینه Meta Verified available کلیک کنند تا مراحل پرداخت هزینه اشتراک و تایید هویت نیز ظاهر شوند. کاربرانی که قبلاً در Instagram و Facebook تأیید شده‌اند، حداقل تا زمانی که شرکت Meta از شر نشان‌های تأیید Legacy خلاص شود، مجبور نخواهند بود برای تیک آبی تأیید شده هزینه‌ای پرداخت کنند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.