سونیک فرانتیرز رکورد تعداد بازی‌کننده‌های جدیدی برای این سری ثبت کرد

اینطور که به نظر می‌رسد طرفداران سونیک از عنوان جدید این مجموعه به نام سونیک فرانتیرز (Sonic Frontiers) استقبال کردند. در حال حاضر این بازی بیشتری بازیکنان همزمان را از این مجموعه در استیم داشته است. بازی سونیک فرانتیرز در سبک منطقه باز (Open Zone) بوده و از زمان معرفی افراد نظرات مختلفی در مورد آن داشتند.

بازی سونیک فرانتیرز در هفته گذشته بیش از ۱۹هزار بازیکن همزمان داشت. این اطلاعاتی است که از دیتابیس استیم (Steam DB) دریافت شده است. این مقدار بازیکن از چیزی که در آخرین عنوان سونیک شاهد بودیم بسیار بیشتر است. عنوان قبلی سونیک نزدیک به ۱۲هزار بازیکن همزمان داشت. این تعداد بازیکن در کنار نقدهای مثبت از آن نشان می‌دهد که ما با یک عنوان خوب از مجموعه سونیک روبرو هستیم.

همانطور که در ابتدا گفتیم نظرات در مورد سونیک فرانتیرز بسیار متنوع بود. برخی از افراد امید زیادی به آن داشتند. این در حال بود که بسیاری از افراد نیز از سونیک فرانتیرز ناامید بودند. اینطور که در تریلرها نشان داده شد، به نظر می‌رسید دنیای بازی محتوای چندان زیادی ندارد. با این حال شرکت سازنده به خوبی توانسته از پس ایده منطقه باز بر بیاید.

بازیکنان Sonic Frontiers

بازی سونیک فرانتیرز دنیای گسترده‌ای داشته و داستان جذابی هم دارد.

این آمار عناوین گذشته با بیشترین تعداد بازیکنان همزمان در استیم است:

  1. Sonic Frontiers – ۱۹,۱۸۱
  2. Sonic Mania – ۱۱,۹۳۷
  3. Sonic & All-Stars Racing Transformed – ۵,۸۶۱
  4. Sonic  Origin [1,247 articles]” href=”https://www.videogameschronicle.com/platforms/pc/origin/”>Origins – ۲,۶۶۸
  5. Sonic Forces – ۲,۰۵۸
  6. Sonic Generations – ۱,۶۸۶
  7. Team Sonic Racing [27 articles]” href=”https://www.videogameschronicle.com/games/sonic-the-hedgehog-games/team-sonic-racing/”>Team Sonic Racing – ۱,۰۵۶
  8. Sonic Lost World – ۲۵۲

دقیقاً عنوان قبلی سونیک انحصاراً برای فروشگاه اپیک عرضه شد. پس آمار استیم آن در دسترس نیست. با این حال اینطور که به نظر می‌رسد طرفداران بسیار بازی سونیک فرانتیرز را دوست داشتند. نکته جالب اینجاست که نمره بازیکنان برای این عنوان از نمره منتقدان بیشتر بوده و نشان می‌دهد که طرفداران از آن راضی هستند.

امکان دارد که افرادی که تا به حال عناوین سونیک را تجربه نکردند آنچنان از آن لذت نبرند. با این حال طرفداران به طور کامل از آن راضی بوده و بیش از ۹۰% از افرادی که آن را تجربه کردند، نمره مثبت به آن داده‌اند. نمره سونیک فرانتیرز در سایت متاکریتیک ۷۲ است که نمره بدی نیست. پس ما با یک عنوان خوب روبرو هستیم.

منبع: VideoGamesChronicle.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link