سرورهای بازی Onrush اواخر پاییز امسال بسته خواهند شد

دو شرکت کد مستسرز (Code Masters) و الکترونیک آرتز (EA) اعلام کردند که سرورهای آنلاین بازی آنراش (Onrush) را اواخر پاییز امسال خاموش خواهند کرد. این بازی از سرورهای Game Spark استفاده کرده و یک ماه بیشتر از بسته شدن این سرورها زنده خواهد ماند. الکترونیک آرتز در این مورد توضیحاتی داده است:

 با تشکر از تمام افرادی که در این مدت ما را حمایت کردند. آنراش دوران خوبی را در دنیای گیمینگ گذراند. حال با توجه به اینکه تعداد کاربران بخش آنلاین بازی آنراش بسیار کم شده‌اند، سرورهای آن نیز در ۹ آذر ماه (۳۰ نوامبر) بسته خواهد شد. طرفداران آنراش می‌توانند همچنان از قسمت آفلاین این بازی استفاده کنند.

با بسته شدن سرورهای این بازی تمامی دستاوردهای بازیکنان نیز از ۹ آذر ماه غیر قابل دسترس خواهد بود. پس تا جایی که می‌توانید باید تلاش کنید آن‌ها را بدست بیاورید. از طرفی آنراش یکی از عناوین جالب کنسول‌های نسل ۸ بوده و بسته شدن سرورهای آن کمی ناامید کننده است.

سرور بازی آنراش

بازی آنراش در سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌های نسل ۸ عرضه شد. این بازی یک عنوان مسابقه‌ای با زمینه مبارزه داشته و تجربه بسیار خاصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بازیکنان در دو تیم ۶ نفره قرار گرفته و در مقابل یکدیگر به مبارزه می‌پردازند. این افراد باید تلاش کنند تا تیم رقیب را از بین برده و در مبارزه پیروز شوند.

منتقدان و کاربران نیز از بازی آنراش راضی بوده و به طور کلی از آن به عنوان یک بازی متفاوت یاد می‌کنند. حال بسته شدن سرورهای این بازی نشان می‌دهد که تعداد کاربران آن به شدت کاهش پیدا کرده است. چیزی که باعث می‌شود پشتیبانی از یک عنوان ارزش چندانی برای شرکت سازنده نداشته باشد.

نکته جالب در مورد آنراش این است که این بازی بیشتر حالت آرکید دارد. همین موضوع باعث می‌شود تا تجربه آن بسیار خاص و از طرفی حس قدیمی را به طرفداران القا کند. در این مدت ما شاهد عناوین آرکید کمتری هستیم و حضور چنین عنوانی باعث می‌شود گیمینگ به ریشه‌های خود نزدیک شود. حال با حذف آنراش از تعداد عناوین آرکید یکی کم شده و همین موضوع باعث می‌شود افراد زیادی ناامید بشوند.

منبع: Gamespot.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.