ساعتی با بدنه قابل‌تعویض و کامپیوتر همه‌کاره با پردازنده نسل ۱۲؛ محصولات جدید هواوی از راه رسیدند

هواوی امروز جدیدترین گوشی‌ تاشو خود با نام Pocket S رونمایی کرد. درکنار این گوشی نیز، ساعت هوشمند جدید Watch GT Cyber با بدنه و بند قابل‌تعویض و نسخه‌ی جدید MateStation X با تراشه‌ی نسل دوازدهم اینتل معرفی شدند. درادامه، هرکدام از این محصولات را بررسی می‌کنیم.

هواوی Watch GT Cyber

به‌گزارش gsmarena، این ساعت هوشمند با بیشتر نمونه‌های موجود در بازار متفاوت است. بدنه‌ی دایره‌ای Huawei Watch GT Cyber با پیچ تنظیمی که در سمت راست قرار دارد، می‌تواند به‌طورکامل از بندها و بدنه جدا شود. این ویژگی می‌تواند امکان سفارشی‌سازی بی‌سابقه‌ای را برای کاربران فراهم کند. برای ثابت‌ماندن ساعت هوشمند از آهن‌ربا استفاده شده است؛ اما برخی قطعات به‌صورت مکانیکی به‌هم قفل می‌شوند.

بدنه و صفحه ساعت هوشمند Watch GT Cyber به رنگهای سفید و مشکی

سه نسخه‌ برای پوسته در نظر گرفته شده است: شهری و اسپرت و فشن. Watch GT Cyber نمایشگر AMOLED دایره‌ای ۱٫۳۲ اینچی با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ دارد. درادامه، ویدئو معرفی این محصول را مشاهده می‌کنید:

گزینه‌های شهری و فشن بدنه‌ی سرامیکی نانو کریستال دارند؛ درحالی‌که مدل اسپرت از متریال فیبر کامپوزیت ساخته شده است. وزن آن‌ها نیز به‌ترتیب ۷۷ و ۵۹ و ۵۸ گرم اعلام شده است که شامل بند و خود ساعت می‌شود.

هواوی Watch GT Cyber را به سیم پیچی برای شارژ بی‌سیم مجهز کرده است که با تمام شارژ‌های Qi کار می‌کند. ادعا می‌شود که باتری این محصول تا ۴ روز در شرایط استفاده زیاد دوام می‌آورد؛ درحالی‌که می‌توان با کارکرد متوسط آن را تا حدود ۷ روز روشن نگه داشت.

بدنه و بند ساعت هوشمند Watch GT Cyber به رنگ سفید

نسخه‌ی اسپرت در بدنه‌های مشکی و سفید عرضه می‌شود و قیمت آن ۱۷۶ دلار است. اگر بخواهید مدل‌های فشن (آبی و سفید) یا شهری (زرد و مشکی) را بخرید، قیمت به ۲۰۴ دلار می‌رسد.

بند Watch GT Cyber در رنگ های مخلتف

فروش Watch GT Cyber از همین‌حالا در وب‌سایت هواوی چین و خرده‌فروشی‌های آنلاین Vmall و JD در حال انجام است.

هواوی MateStation X 2023

کامپیوتر شخصی همه‌کاره‌ی هواوی برای اولین‌بار در اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی و پس‌ازآن در MWC 2022 در بارسلون در اواخر فوریه عرضه شد. نسخه‌ی اصلی آن از پردازنده‌ی AMD Ryzen 5 5600H استفاده می‌کرد؛ اما اکنون تراشه‌ای جدید برایش در نظر گرفته شده است.

در MateStation X جدید Intel Core i9-12900H قرار گرفته که جدیدتر و سریع‌تر است و با هسته‌های بیشتر خود کارایی بهتری را ارائه‌ می‌دهد.

نمای روبه‌رو و پنل پشتی MateStation X

محصول جدید هواوی صفحه‌نمایش IPS LCD با قطر ۲۸٫۲ اینچی و وضوح ۳۸۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل دارد. این نمایشگر ازنظر روشنایی و دقت رنگ شگفت‌انگیز است.

مقاله‌ی مرتبط:

MateStation X جدید هواوی از ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و Huawei PC Manager برخوردار است که به آن اجازه می‌دهد به‌طوریکپارچه به تلفن‌های هوشمند HarmonyOS و EMUI متصل شود. متأسفانه تغییر CPU با قیمت گران‌تری نیز همراه است. نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی و یک ترابایتی MateStation X هم به‌ترتیب با قیمت ۱,۶۵۰ و ۱,۷۸۵ دلار فروخته می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.