سازندگان شوالیه‌های گاتهام قول درست کردن وضعیت عملکرد بازی را می‌دهند

بازی شوالیه‌های گاتهام (Gotham Knights) در زمان عرضه نتوانست موفقیت چندانی کسب کند. این بازی ایرادات بسیار زیادی داشته و به طور کلی یک عنوان ناامید کننده برای طرفداران مجموعه بتمن بود. بازی شوالیه‌های گاتهام توسط شعبه مونترئال برادران وارنر (Warner Bros. Montreal) ساخته شده و این دفعه سازنده آن راکستدی (Rocksteade) نبود.

حال شرکت سازنده اشاره کرده که در به روزرسانی‌های بعدی این بازی مشکلات عملکردی آن روی کنسول و کامپیوتر برطرف خواهد شد. از همان ابتدا اعلام شد که این بازی روی نرخ فریم ۳۰ در کنسول‌ها قفل خواهد بود. چیزی که در نسل ۹ معنی نداشته و یکی از نکات مثبت این کنسول‌ها نرخ فریم متغیر آن‌ها است.

در یک رشته توییت تیم سازنده مقداری از تغییرات بازی را نشان داد. همینطور اینکه یک خط زمانی برای عرضه به روزرسانی‌های بعدی این بازی را به طرفداران ارائه داد. کاربران کنسول‌های نسل ۹ بازی شوالیه‌های گاتهام انتهای این هفته باید منتظر یک به روزرسانی باشند. در این به روزرسانی مقداری از ایرادات عملکردی بازی برطرف خواهند شد.

عملکرد شوالیه‌های گاتهام

به طور کلی شعبه مونترئال شرکت برادران وارنر اعلام کرد که در جریان مشکلات عملکردی این بازی هست. به همین دلیل در حال کار روی یک بسته به روزرسانی است که اکثر مشکلاتی عملکردی شوالیه‌های گاتهام را برطرف کند. تمرکز اصلی این شرکت روی تثبیت نرخ فریم بازی در کنسول‌ها خواهد بود.

نسخه کامپیوتر این بازی چندی پیش یک به روزرسانی دریافت کرد. این به روزرسانی باگ‌های بازی را برطرف کرده و عملکرد بازی را بهبود بخشید. با وجود این به روزرسانی‌ها شوالیه‌های گاتهام نیازمند یک تغییر اساسی است. بسیار از منقدان گفتند که مبارزات بازی ضعیف بوده و داستان بازی نیز قابل پیشبینی است. با این حال طراحی کرکترها خوب بوده و رابطه میان آن‌ها جالب است.

بحث اصلی اینجاست که به عنوان یک دنباله برای عناوین بتمن راکستدی، شوالیه‌های گاتهام نتوانست چندان خوب عمل کند. در اصل شرکت جایگزین برای ساخت این بازی نتوانست انتظارات را برآورده کند. مخصوصاً اینکه سطح انتظارات از این بازی بسیار بالا بود. حال باید دید که در ادامه شرکت سازنده چگونه عمل خواهد کرد. آیا برادران وارنر مونترئال می‌تواند شوالیه‌های گاتهام را از وضعیت فعلی خود خارج کند یا نه.

منبع: IGN.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.