رونمایی گیگابایت از درایو SSD نسل چهار AORUS Gen4 5000E

GIGABYTE Technology در خبری جدید از SSD های PCIe 4.0 M.2 SSD – AORUS Gen4 5000E با دو ظرفیت ۵۰۰GB و ۱ ترابایت و سرعت نوشتن و خواندن ۵۰۰۰ MB/s رونمایی کرد و گفته شده که مصرف انرژی این درایوهای جدید ۳۰ درصد کمتر خواهد بود.

گیگابایت اظهار کرده که برای اطمینان از عملکرد سطح بالای درایوهای SSD جدید AORUS Gen4 5000E، این قطعات چندین تست پایداری و عملکردی را پشت سر گذاشته‌اند.  Jackson Hsu مدیر بخش توسعه محصولات گیگابایت اذعان کرده که هم‌اکنون SSD های PCIe M.2 با مزیت‌های عملکردی و اندازه‌های کوچکشان بر بازار کنونی تسلط دارند و این محصولات انتخاب عالی برای کاربرانی است که در پی افزایش عملکرد کامپیوتر خود هستند.

او در ادامه بیان کرد و گفت از آن‌جایی که اولین سری محصولات SSD های PCIe 4.0 در سال ۲۰۱۹ به بازار راه یافت، گیگابایت عرضه این محصولات را با کیفیت بالا و ممتاز برای پاسخگویی به نیاز مشتریان و دوام عملکردی ارائه می‌دهد. AORUS Gen4 5000E SSD نسل چهار با سرعت خواندن ۵۰۰۰ مگابایت بر ثانیه نقش مهمی در افزایش عملکرد این محصولات دارند.

گیگابایت AORUS Gen4 5000E

همانطور که در بالا نیز اشاره شد این محصولات در دو اندازه ۱ ترابایت و ۵۰۰ گیگابایت در دسترس قرار خواهند گرفت و گیگابایت در طراحی این محصولات از حافظه فلش ۳D TLC NAND استفاده کرده که توانایی دستیابی به سرعت بالای خواندن و نوشتن را فراهم می‌کند. مصرفی کلی این درایوهای ذخیره‌ساز نیز ۳۰ درصد کمتر از نسل قبل SSD های PCIe 4.0 است.

گیگابایت AORUS Gen4 5000E

همراه با استفاده از ویژگی حرارتی Thermal Guard که در مادربردهای گیگابایت یافته می‌شود، AORUS Gen4 5000E SSD می‌تواند عملکرد نهایی درایو SSD مبتنی بر PCIe 4.0 را بدون مشکل حرارتی به ارمغان بیاورد.

گیگابایت همچنین برای اطمینان از عملکرد درایو ذخیره‌ساز خود پایداری و قدرت آن را با مادبردهای مختلف خود کمپانی و چیپست‌های مختلف تست کرده و آزمایش‌های استرس، دمای بالا و لود بالا بر روی این درایوها امتحان شده است. علاوه بر این‌ها این تجهیزات از فناوری‌های TRIM ،S.M.A.R.T و Host Memory Buffer نیز بهره می‌برند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.