رونمایی هواوی از دو محصول جدید، GT Cyber و MateStation X

خبرهای روز گذشته مرتبط با هواوی همگی تحت تاثیر رونمایی از گوشی تاشو Pocket S قرار گرفته بود اما با این حال هواوی در کنار آن از دو محصول جدید دیگر نیز رونمایی کرد، یک گجت پوشیدنی جدید – Watch GT Cyber با پوسته و بند قابل تعویض، و نسخه جدیدی از کامپیوتر MateStation X با چیپست نسل دوازدهم اینتل. محصولاتی که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

ساعت هوشمند GT Cyber با پوسته‌های قابل تعویض

ساعت هوشمند GT Cyber هواوی با تمام گجت‌های پوشیدنی که تا کنون دیده‌ایم متفاوت است. بدنه دایره‌ای یک صفحه در سمت راست دارد و می‌توان آن را از پوسته و بندهای آن جدا کرد و امکان سفارشی‌سازی بی‌سابقه را برای مصرف کننده فراهم می‌کند. این پوسته اساساً برای ثابت ماندن به آهنرباها متکی است، اما برخی از قطعات اتصالات مکانیکی نیز وجود دارد که به یکدیگر قفل می‌شوند.

Watch GT Cyber

پوسته‌های مختلف برای شرایط مختلف

در حال حاضر برای ساعت هوشمند GT Cyber هواوی سه نسخه پوسته وجود دارد که شامل شهری، ورزشی و مد می‌شود. همه آنها دارای یک AMOLED دایره ای ۱.۳۲ اینچی با وضوح ۴۶۶ x 466 و ۳۵۲ PPI هستند. طرح اول و سوم دارای بدنه سرامیکی نانو کریستال و فولاد ۳۱۶L است، در حالی که طرح اسپرت از مواد فیبر کامپوزیت ساخته شده است. ترکیب وزن هر یک از این پوسته‌ها با ساعت و بند آن به ترتیب ۷۷ گرم، ۵۹ گرم و ۵۸ گرم است.

سیستم عاملی کاملا کاربردی

ساعت هوشمند هواوی GT Cyber از نظر رابط کاربری کاملا آشناست، یک رابط کاربری شناخته شده مبتنی بر سیستم عامل HarmonyOS، که بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی، آخرین و بهترین فناوری هواوی برای ردیابی خواب، ردیابی SpO2 و اندازه‌گیری ضربان قلب را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این ساعت GPS مخصوص به خود را دارد، از NFC پشتیبانی می‌کند و از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند متصل می‌شود.

smart Watch GT Cyber

هواوی این ساعت را به یک سیم پیچ برای شارژ بی‌سیم با تمام شارژرهای Qi مجهز کرده است. این شرکت ادعا می‌کند که GT Cyber می‌تواند برای ۴ روز استفاده سنگین دوام بیاورد، در حالی که کاربران متوسط تر با یک بار شارژ می‌توانند تا حدود ۷ روز از آن استفاده کنند.

نوع Sports در پوسته‌های مشکی یا سفید عرضه می‌شود و قیمت آن ۱۲۸۸ یوان است. برای استفاده از سبک مد (در رنگ آبی یا سفید) یا شهری (در رنگ زرد صبح یا مشکی ابسیدین) به پرداخت ۱۴۸۸ یوان نیاز دارید. فروش این محصول در چین، در حال حاضر در وب‌سایت Huawei China و همچنین در دیگر وب سایت‌های خرده فروشی آنها شروع شده است.

MateStation X با نسل دوازدهم اینتل

رایانه شخصی all-in-one هوآوی برای اولین بار در اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی شد و پس از آن در نمایشگاه MWC 2022 در بارسلون در اواخر فوریه عرضه شد. نسخه اصلی آن از پردازنده AMD Ryzen 5 5600H استفاده می کرد، اما حالا شاهد عرضه نسخه‌ای با یک تراشه جدید هستیم. اما دیگر محصول جدید هواوی یعنی MateStation X این بار دارای تراشه Intel Core i9-12900H است که جدیدتر، سریع‌تر و با هسته‌های بیشتر است که می‌تواند کارایی بهتری را به همراه داشته باشد.

MateStation X

این کامپیوتر all-in-one دارای صفحه نمایش لمسی IPS LCD با قطر ۲۸.۲ اینچ و وضوح ۲۵۶۰*۳۸۴۰ پیکسل است. طبق آن چیزی که از بررسی‌های انجام شده بر روی نسخه اولیه این صفحه نمایش به دست آمده است، می‌توان انتظار روشنایی و دقت رنگ فوق‌العادی از آن داشت. MateStation X جدید هواوی دارای حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و همچنین Huawei PC Manager است که به آن اجازه می‌دهد به طور یکپارچه به تلفن‌های هوشمند HarmonyOS و EMUI متصل شود.

MateStation X user

هرچند که این تغییر پردازنده‌ی مرکزی باعث بهبود در عملکرد آن خواهد شد، اما طبیعتا شاهد افزایش قیمت آن هم خواهیم بود. از این به بعد MateStation X با قیمت ۱۱,۹۹۹ یوان (۱,۶۵۰ دلار / ۱,۶۶۵ یورو)، در مقایسه با ۹,۹۹۹ یوان برای مدل قبلی در نسخه‌های حافظه ۵۱۲ گیگابایتی و در نسخه ۱ ترابایت ۱۲۹۹۹ یوان (۱۷۸۵ دلار / ۱۸۰۵ یورو) عرضه خواهد شد.

فروش این محصول جدید هواوی نیز در خرده فروشی‌های آنلاین بزرگ کشور چین و همچنین Vmall خود هوآوی آغاز شده است.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.