رونمایی تی پی لینک از روترهای پرسرعت Wi-Fi 7 سری Archer و Deco

تی پی لینک (TP Link) به تازگی از مجموعه روتر های جدید خود با پشتیبانی از Wi-Fi 7 رونمایی کرده که شامل سری روترهایی از مجموعه Archer، سیستم‌های Mesh خانگی Deco و حتی چندین مدل access point نیز می‌شود. با این حال باید اشاره کرد که IEEE هنوز در حال کار بر روی استاندارد ۸۰۲.۱۱be است و این استاندارد احتمالا در نهایت همان Wi-Fi 7 نام‌گذاری می‌شود.

با این وجود تکمیل نشدن نهایی این استاندارد ارتباط بی‌سیم، این وضعیت کمپانی‌ها را از ارائه محصولات جدید منصرف نکرده و روترهای جدید از سری Archer برترین محصولات معرفی شده در این بخش هستند. روتر Archer BE900 که به تازگی معرفی شده یک Router چهار بانده است که از تاچ اسکرین و نمایشگر LED پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه ارتباطی جدید در باند فرکانسی ۲.۴ گیگاهرتز از سرعت ۱,۳۷۶Mbps پشتیبانی خواهد کرد و سرعت ارتباط بی‌سیم به ترتیب در باندهای فرکانسی ۵ و ۶ گیگاهرتز نزدیک به ۵,۷۶۰Mbps و ۱۱,۵۲۰Mbps عنوان شده است. اتصال سیمی این روتر نیز چشمگیر به نظر می‌رسد زیرا این محصول با دو پورت ۱۰ Gbps که شامل استانداردهای RJ45 و +RJ45/SFP می‌شود عرضه خواهد شد.

تی پی لینک روتر Wi-Fi 7

چهار درگاه ۲.۵ گیگابیتی، یک پورت ۱Gbps و دو پورت USB نیز از دیگر قابلیت‌های اتصال سیمی این روتر به شمار می‌رود. روتر پرچمدار تی پی لینک یعنی Archer BE900 قرار است با قیمت ۶۹۹ دلار در ابتدای سال ۲۰۲۳ عرضه شود. تی پی لینک همچنین برخی از محصولات رده پایین از سری آرچر را رونمایی کرد و به عنوان مثال روتر آرچر BE800 یکی از این محصولات است.

تی پی لینک روتر Wi-Fi 7

مدل دیگر از روتر های تی پی لینک با پشتیبانی از Wi-Fi 7 مسیریاب Archer GE800 است که برای گیمرها طراحی شده و با رابط نرم‌افزاری اصلاح شده عرضه می‌شود و بنابر ادعای تی پی لینک با اولویت‌سازی ترافیک گیمینگ با کمک یک الگوریتم QoS در دسترس قرار خواهد گرفت.

این شرکت همچنین از روترهای رده بالا mesh که با پشتیبانی از سرعت ۳۳Gbps در چهار باند عرضه می‌شوند رونمایی کرد و مدل Deco BE95 یکی از این محصولات است. با این حال محصولات این سری ارزان نیستند و با میانگین قیمتی ۱۰۰۰ دلار بازار جهانی برای خرید در دسترس قرار می‌گیرند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.