رندر شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو تغییرات ظاهری آن‌ها را نشان می‌دهد

Xiaomi 13 1

ساعاتی قبل یکی از افشاگران معروف، بالاخره اولین رندرهای دو گوشی شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو را منتشر کرد. اول از همه باید بگوییم که بر اساس این تصاویر، شیائومی ۱۳ مانند آیفون‌ها از لبه‌های کاملا تخت بهره می‌برد و نمایشگر هم از نوع تخت محسوب می‌شود. ظاهرا اندازه‌ی نمایشگر این گوشی به ۶.۲ اینچ می‌رسد و بدون احتساب برجستگی ماژول دوربین، ضخامت بدنه‌ی گوشی ۸.۳ میلی‌متر است. اگر هم برجستگی دوربین را لحاظ کنیم، ضخامت به ۱۰.۳ میلی‌متر افزایش پیدا می‌کند.

شیائومی برای مدل پرو تصمیم گرفته بار دیگر از لبه‌های خمیده استفاده کند. اندازه‌ی نمایشگر این گوشی ۶.۵۵ اینچ است و حفره‌ی نمایشگر هر دو گوشی در مرکز بخش فوقانی دیده می‌شود. ضخامت بدنه بدون احتساب برجستگی دوربین ۸.۸ میلی‌متر است و این یعنی نسبت به مدل استاندارد ضخامت نسبتا بیشتری دارد.

در پنل پشتی هر دو گوشی ماژول دوربین مربع شکل تعبیه شده که برای هر دو مدل شاهد ۳ دوربین هستیم. هنوز در مورد ویژگی‌های دوربین‌های این دو گوشی نمی‌توانیم صحبت کنیم ولی امیدواریم مدل پرو با دوربین‌های مشابه گوشی شیائومی ۱۲S اولترا راهی بازار شود.

هنوز گزارش موثقی در مورد تاریخ معرفی این گوشی‌ها منتشر نشده ولی برخی شایعات از احتمال معرفی تا پیش از پایان رسیدن سال جاری میلادی خبر داده‌اند. با توجه به انتشار این رندرها، احتمالا طی روزها و هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از آن‌ها منتشر می‌شود.

منبع: ۹To5Google

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.