رندرها و مشخصات گوشی ردمی A1 پلاس فاش شد

ردمی اخیراً از گوشی هوشمند ردمی A1 به عنوان یک گوشی هوشمند اقتصادی و پایین‌رده در هند رونمایی کرد. اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه‌ی یک گوشی هوشمند دیگر از سری A با نام ردمی A1 پلاس است. این گوشی هوشمند به تازگی در وب‌سایت‌های متعددی قرار گرفته و از این طریق بسیاری از مشخصات فنی آن لو رفته که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

گزارش جدید وب‌سایت Appuals مشخصات کلیدی و همچنین رندرهای منتسب به ردمی A1 پلاس را فاش کرده است. انتظار می‌رود این گوشی دارای ویژگی‌ها و طراحی مشابه گوشی ردمی A1 با اندکی به‌روزرسانی باشد. به عنوان مثال گفته می‌شود که مدل پلاس به حسگر اثر انگشت در پشت مجهز خواهد شد که در A1 وجود نداشته است.

Redmi 1

رندرهای این گوشی هوشمند جدید پایین‌رده نشان می‌دهند که ردمی در قاب پشتی این گوشی یک سیستم دوربین دوگانه طراحی کرده که درون ماژول دوربین مربعی شکل آن جا خوش کرده‌اند. روی پنل جلویی این گوشی هوشمند نیز حفره‌ی نمایشگر میزبان دوربین سلفی خواهد بود. طبق گزارش جدید وب‌سایت Appuals، گوشی هوشمند ردمی A1 پلاس در سه رنگ مشکی، آبی و سبز روشن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

مشخصات احتمالی ردمی A1 پلاس

آن طور که شایعات و گمانه‌زنی‌های حاکی از آن هستند، گوشی ردمی A1 پلاس مجهز به نمایشگر ۶.۵۲ اینچی IPS LCD است که از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۲۰ هرتز، رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، حداکثر روشنایی نمایشگر ۴۰۰ نیت، نسبت بدنه به تصویر ۲۰:۹ و تراکم پیکسلی ۲۷۲ ppi پشتیبانی خواهد کرد. گوریلا گلکس ویکتوس نیز جهت مراقبت از این نمایشگر، روی آن قرار خواهد گرفت.

ظاهراً ردمی از پردازنده‌ی Helio A22 مدیاتک به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند پایین‌رده بهره می‌برد. این چیپست که از معماری ۱۲ نانومتری بهره می‌برد، چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس کاری ۲.۰ گیگاهرتزی دارد و در کنار آن، پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR GE8320 به انجام وظیفه می‌پردازد. سیستم‌عامل اندروید ۱۲ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و حسگر اثرانگشت نیز روی قاب پشتی آن به چشم می‌خورد. کاربران می‌توانند از ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این گوشی استفاده کنند که البته با پشتیبانی از کارت حافظه‌ی میکرو SD، می‌توان فضای ذخیره‌سازی آن را افزایش داد.

ردمی A1 پلاس

روی قاب پشتی این گوشی یک سیستم دوربین دوگانه دیده می‌شود که طبق شایعات، سنسور اصلی آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است و در کنار آن یک دوربین ۵ مگاپیکسلی اولترا واید به انجام وظیفه می‌پردازد. روی قاب جلویی نیز، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند. گفته می‌شود که یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت هم به عنوان منبع تغذیه‌ی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده که با شارژر ۱۰ واتی انرژی مجدد آن تأمین می‌شود.

از دیگر مشخصات ردمی A1 پلاس می‌توان به بلندگوی استریو، پورت شارژ USB-C، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، پشتیبانی از دو سیم کارت هم‌زمان فعال، VoWiFi، باند ۲.۴ گیگاهرتزی وای فای و بلوتوث نسخه‌ی ۵.۰ اشاره کرد. هنوز زمان دقیق معرفی از این گوشی هوشمند اقتصادی مشخص نیست، اما انتظار می‌رود در روزهای آینده خبرهای بیشتری در مورد آن منتشر شود.

منبع: Gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.