رندرهای گلکسی A34 مشخصات ظاهری این گوشی را نشان می‌دهند

رندرهای جدید گلکسی A34 سامسونگ به‌همراه ویدئویی از نمای ۳۶۰ درجه‌ی این دستگاه فاش شده است که دیدگاهی از طراحی آن به ما ارائه می‌دهد. این تصاویر را نشریه‌ی Giznext با همکاری استیو همرستوفر (با نام مستعار OnLeaks) به‌اشتراک گذاشته است. گلکسی A34 به‌عنوان جانشین گلکسی A33 روانه‌ی بازار خواهد شد.

رندر گلکسی A34 سامسونگ

رندرهای گلکسی A34 نشان می‌دهد دوربین سلفی در بریدگی قطره‌ای بالای آن تعبیه خواهد شد. حاشیه‌های اطراف نمایشگر این دستگاه را نیز در این تصاویر به‌خوبی می‌توان مشاهده کرد که البته حاشیه‌ی لبه‌ی پایینی آن کمی ضخیم‌تر به‌نظر می‌رسد.

ازآن‌‌جا‌که گلکسی A33 از صفحه‌نمایش AMOLED بهره می‌برد، انتظار داریم این گوشی جدید نیز با نمایشگر شبیه به نسل قبلی خود معرفی شود. لبه‌ی بالایی این محصول میزبان جایگاه سیم‌کارت است و میکروفون، درگاه USB C و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز در لبه‌ی پایین آن تعبیه شده‌اند.

سمت چپ گلکسی A34 کاملاً صاف خواهد بود و در لبه‌ی سمت راست آن دکمه‌های تنظیم صدا و کلید پاور قرار داده خواهد شد. پنل پشتی این دستگاه نیز میزبان دوربین سه‌گانه‌ به‌همراه فلش LED است. این رندرها مدل مشکی دستگاه مذکور را نشان می‌دهند؛ اما انتظار داریم سامسونگ آن را در رنگ‌های دیگر نیز عرضه کند.

تماشا در آپارات

مقاله‌ی مرتبط:

به‌گزارش Gizmochina، ابعاد گلکسی A34 سامسونگ معادل ۱۶۱٫۳ در ۷۷٫۷ در ۸٫۲ میلی‌متر خواهد بود و از نمایشگر ۶٫۵ اینچی بهره خواهد برد؛ اما سایر مشخصات این دستگاه هنوز دردسترس قرار نگرفته است. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که سامسونگ دوربین تشخیص عمق را در مدل‌های آینده‌ی سری گلکسی A حذف خواهد کرد.

بدین‌ترتیب، انتظار داریم دوربین سه‌گانه‌ی گلکسی A34 و گلکسی A24 و گلکسی A54 شامل دوربین اصلی و دوربین فوق‌عریض و دوربین ماکرو باشند. درواقع، هدف اصلی غول فناوری کره‌ای از این اقدام کاهش هزینه‌های تولید است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.