ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس احتمالا از شارژ ۲۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند

Untitled5437

هفته‌ی گذشته شیائومی از گوشی ردمی نوت ۱۱R رونمایی کرد که همان پوکو M4 5G محسوب می‌شود. حالا به نظر می‌رسد به زودی شاهد رونمایی از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ خواهیم بود. در همین رابطه، باید به دریافت گواهی‌های لازم برای سه گوشی سری ردمی نوت ۱۲ از سازمان ۳C چین اشاره کنیم. بر اساس این گواهی‌ها، هر سه گوشی از مودم ۵G بهره می‌برند.

بر اساس این اطلاعات، یکی از گوشی‌های این خانواده که از شماره مدل ۲۲۱۰۱۳۱۶UC استفاده می‌کند، با قابلیت شارژ ۲۱۰ واتی راهی بازار خواهد شد. ظاهرا همراه با این گوشی یک شارژر مبتنی بر ولتاژ ۱۰ ولت و جریان ۱۰.۵ آمپر هم ارائه می‌شود. ظاهرا این گوشی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس نام دارد و طبق اسناد EEC، قرار است راهی بازارهای جهانی هم شود.

بنا به گواهی‌های ارائه شده، مدل ۲۲۱۰۱۳۱۶UCP از شارژ ۱۲۰ واتی بهره می‌برد که احتمالا ردمی‌ نوت‌ ۱۲ پرو نام دارد و مدل ۲۲۱۰۱۳۱۶C با پشتیبانی از شارژ ۶۷ واتی به دست کاربران می‌رسد. گفته می‌شود ردمی نوت ۱۲ پرو صرفا راهی بازار چین می‌شود ولی مدل‌های استاندارد و پرو پلاس راهی بازارهای جهانی خواهند شد. شاید هم شیائومی مدل ۲۲۱۰۱۳۱۶UCP را با برند دیگری (احتمالا پوکو) به دست کاربران سایر کشورها برساند.

هنوز در رابطه با تاریخ عرضه‌ی این گوشی‌ها نمی‌توانیم با قاطعیت صحبت کنیم ولی احتمالا قبل از به پایان رسیدن سال جاری میلادی، شیائومی در چین از این گوشی‌ها رونمایی خواهد کرد.

منبع: notebookcheck

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link