راهنمای خرید پاوربانک – آبان ۱۴۰۱

پاوربانک یا شارژرهای همراه به یکی از اصلی‌ترین گجت‌های این روزها تبدیل شده است. اگر شما هم قصد خرید بهترین پاوربانک را دارید، ما در این مطلب راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ تعدادی از بهترین شارژرهای همراه بازار را به شما معرفی کرده‌ایم.

این روزها هر کسی با خود تعدادی گجت برقی به همراه دارد. گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ، هدست و هندزفری‌هایی بعضا بی‌سیم و شارژی، همه و همه در مقاطعی از روز نیاز به شارژ دارند. زمان‌هایی پیش می‌آید که شاید دسترسی به برق مستقیم میسر نباشد و اینجاست که پاوربانک‌ها یا شارژرهای همراه می‌توانند ما را از نگرانی خالی شدن شارژ دستگاه‌هایمان خلاص کنند.

خرید پاوربانک در بازار پرتلاطم ایران کاری بسیار سخت است. البته چند برند شناخته شده وجود دارند که می‌توان با مراجعه به آنها، تقریبا یک خرید موفق را تجربه کرد، با این‌حال اینکه بتوانید بهترین خرید را بسته به بودجه‌ و نیاز مد نظر خود داشته باشید، یک بحث دیگر است.

اولین چیزی که هر کس در هنگام خرید پاوربانک به آن توجه می‌کند صرفا ظرفیت آن و تعداد خروجی‌هایش است. با این حال شاید مهم‌ترین مسئله برخی پارامترهای دیگر باشد. از فناوری‌هایی که پاوربانک استفاده می‌کند مانند شارژ سریع، سیستم‌های محافظتی تا میزان جریان ورودی و خروجی، عواملی هستند که بهتر می‌توانند میزان کیفیت و دوام پاوربانک را مشخص کنند.

ما در مطلب راهنمای خرید پاوربانک، تعدادی از بهترین پاوربانک‌های بازار را در بازه‌های قیمتی، ظرفیت و برندهای متنوع معرفی کرده‌ایم تا با هر سلیقه‌ای که هستید، بتوانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید.

اگر شما هم از پاوربانک یا شارژر همراه مناسبی استفاده کرده یا می‌کنید که جایش در این لیست خالی است، حتما در بخش دیدگاه‌ها گزینه‌هایتان را با ما در میان بگذارید.


فهرست دسترسی سریع

(با کلیک روی گزینه‌ها به بخش توضیحات بروید)


پاوربانک یوسمز Power Bank PB9 Mini
ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۳۸۰.۰۰۰ تومان

خرید شارژر همراه یوسمز مدل power bank PB9 Mini از دیجی‌کالا

راهنمای خرید پاور بانک

کلاس وزنی سبک | ۱۰۰ تا ۲۰۰ گرم
نحوه نمایش میزان شارژ باتری نشانگر شارژ به درصد
ظرفیت اسمی ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
تعداد درگاه خروجی دو عدد
قابلیت‌های ویژه امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

اگر شما به دنبال یک پاوربانک کوچک و سبک وزن هستید که حمل آن برای شما دشوار نباشد، پیشنهاد ما به شما در راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ، پاوربانک PB9 mini از کمپانی یوسمز است زیرا توسط آن به راحتی می‌توانید ۲ گوشی را به طور همزمان شارژ کنید.

این محصول دارای دو پورت خروجی USB بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید دو گوشی را با شدت جریان ۲ آمپر شارژ کنید. این پاوربانک تنها ۱۹۰ گرم وزن دارد و به همین دلیل در دسته پاوربانک‌های بسیار سبک قرار می‌گیرد و به راحتی می‌توانید آن را با خود حمل نمایید. ابعاد این پاوربانک نیز بسیار کوچک است و به راحتی می‌توانید آن را در جیب و یا کیف خود گذاشته و نگران حمل و نقل آن نباشید.

روی این پاوربانک یک نشانگر به شکل یک LCD کوچک قرار گرفته که میزان شارژ این دستگاه را به شکل درصد نشان می‌دهد و به وسیله آن به راحتی می‌توانید میزان شارژ محصول خود را مدیریت کنید. بدنه این پاوربانک از پلاستیک فشرده ساخته شده است و مقاومت نسبتا خوبی نیز دارد.

نکته جالب توجه در مورد باتری این پاوربانک این است که در آن از تکنولوژی لیتیوم پلیمر استفاده شده که این تکنولوژی علاوه بر اینکه باعث سبک وزن شدن این دستگاه شده است، عمر باتری آن را نیز افزایش خواهد داد. در این پاوربانک از یک باتری با ظرفیت اسمی ۱۰۰۰۰ میلی آمپری استفاده شده است که می‌تواند ظرفیت مطلوبی برای یک پاوربانک در این سایز به حساب آید.

تمامی گوشی‌ها و تبلت‌ها قابلیت شارژ شدن با این پاوربانک را دارند و این پاوربانک قادر است تا حداکثر ۲ آمپر خروجی دهد. این پاوربانک مجهز به یک تراشه هوشمند است که قادر است از باتری گوشی شما در برابر نوسانات و اتصالات کوتاه محافظت کند به گونه‌ای که شدت جریان خروجی از پاوربانک را با شدت جریان ورودی گوشی شما یکسان می‌کند تا هیچ گونه آسیبی به باتری گوشی شما وارد نشود. همچنین در برابر شارژ شدن بیش از حد، وارد آمدن ولتاژ و جریان بیش از حد به باتری و افزایش دمای بیش از حد نیز جلوگیری می‌کند.


پاوربانک انکر A1214 PowerCore
ظرفیت ۱۰۴۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۵۵۰.۰۰۰ تومان

خرید شارژر همراه انکر مدل A1214 PowerCore از دیجی‌کالا

راهنمای خرید پاوربانک

کلاس وزنی معمولی | ۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
نحوه نمایش میزان شارژ باتری صفحه نمایش LED
ظرفیت اسمی ۱۰۴۰۰ میلی‌آمپرساعت
تعداد درگاه خروجی دو عدد
قابلیت‌های ویژه امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
مدیریت هوشمند شارژ
تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge)
مقاوم در برابر ضربه
فناوری PowerIQ

پاوربانک با کیفیت و استاندارد بعدی ما در راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ از برند مطرح انکر است. این پاوربانک از باتری لیتیومی ساخت شرکت پاناسونیک بهره می‌برد که تمامی پارامترهای استاندارد کیفی را در اختیار دارد.

بدنه‌ی بیشتر پاوربانک‌های انکر از پلی‌کربنات ساخته شده است و شکل مستطیلی و ظاهر مات دارند. البته لبه‌های جانبی پاوربانک A1214 PowerCore به صورت گرد و خمیده طراحی شده است تا دردست‌گرفتن و استفاده از آن آسان‌تر باشد. تمام درگاه‌های ورودی و خروجی در یک سمت قرار گرفته‌اند و درصورتی که در خروجی پاوربانک از فناوری Power IQ استفاده شده باشد، نشان IQ در کنار این درگاه دیده می‌شود. روشن‌بودن هرکدام از نشانگرهای LED که برای اعلام وضعیت شارژ باتری تعبیه شده‌اند، حاکی از ظرفیت حدود ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی باتری آن است.

اما فناوری Power IQ در این شارژر همراه انکر چیست؟ پاوربانکی که مجهز به Power IQ باشد، با اتصال به ولتاژ ۵ ولت شدت‌ جریان‌های ۱.۰ آمپر، ۲ آمپر و ۲.۴ آمپر را به صورت خروجی تولید می‌کند و در صورت اتصال به ولتاژ ۹ ولت ۲.۰ آمپر و ولتاژ ۱۲ ولت ۱.۵ آمپر خروجی دارد؛ البته این مقدار حداقل شدت‌جریان است. در پاوربانک مدل A1214 PowerCore این مقدار به ۳ آمپر هم می‌رسد. با این فناوری اگر برای شارژ آیفون ۷ پلاس ۳.۱۸ ساعت زمان نیاز باشد، این مقدار به ۲.۱ ساعت کاهش می‌یابد. توان خروجی با فناوری Power IQ 1.0 برابر ۱۲ وات و با Power IQ 2.0 برابر ۱۸ وات است؛ بنابراین زمان شارژ کامل در نسخه‌ی دوم باز هم کاهش یافته است.

پاوربانک A1214 PowerCore با ظرفیت ۱۰۴۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت اسمی، شارژی با نهایت سرعت ممکن را میسر ساخته است. طراحی باریک آن مطلوب افرادی است که فضای کافی برای حمل پاوربانک ندارند اما میزان ظرفیت برایشان مهم است. ازطرفی چون این پاوربانک انکر قادر است دو دستگاه را به طور هم‌زمان شارژ کند، ظرفیت باتری مسئله‌ی مهمی است. شارژ ایمن، فناوری‌های شارژ سریع و یکنواخت و بدنه‌ی خوش‌ساخت و درگاه‌های متعدد همگی دست به دست هم داده‌اند تا با اطمینان بگوییم انکر پاوربانکی تولید کرده است که از پرداخت هزینه‌ برای خرید آن، پشیمان نخواهید شد.


پاوربانک شیائومی Redmi PB200LZM
ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۴۶۰.۰۰۰ تومان

خرید پاوربانک شیائومی Redmi PB200LZM از دیجی‌کالا

راهنمای خرید پاوربانک

کلاس وزنی معمولی | ۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
نحوه نمایش میزان شارژ باتری نشانگر LED
ظرفیت اسمی ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
تعداد درگاه خروجی دو عدد
قابلیت‌های ویژه امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
مدیریت هوشمند شارژ
تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge)
مقاوم در برابر ضربه
شارژ ایمن (MultiProtect)

پاور بانک ۲۰۰۰۰ Redmi شیائومی مدل PB200LZM در راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ به همراه یک عدد کابل شارژ ۲۵ سانتی‌متری ارائه می‌شود و با داشتن دو پورت خروجی USB و پشتیبانی از انواع پروتکل‌های شارژ سریع، بهترین همراه شما در خارج از منزل، محل کار و یا هنگام سفر خواهد بود.

پاور بانک Redmi با برخورداری از شارژ هوشمند به راحتی می‌تواند به طور هم‌زمان دو دیوایس را شارژ کند. این محصول می‌تواند به طور خودکار و هوشمند، ورودی مناسب برای هر دیوایس را در نظر بگیرد. ابعاد این محصول بسیار استاندارد و مناسب است و جابه‌جایی آن بسیار راحت است.

با استفاده از پاور بانک Redmi می‌توانید تمامی انواع گجت‌های هوشمند مانند دوربین، تبلت، گوشی، و اسمارت واچ را در طول روز شارژ کنید. پاور بانک همراه شیائومی دارای سیستم محافظت در برابر مشکلاتی مانند نوسانات برق، اتصال کوتاه، تغییرات دما، و جریان اضافی در ورودی و خروجی است.

این پاور بانک از پورت خروجی دوگانه USB_A و پورت ورودی دوگانه USB-C و MicroUSB بهره برده است. شایان ذکر است که حداکثر میزان قدرت برای پورت ورودی ۵V _2.1A و پورت خروجی آن ۵.۱V_3.6A است. این محصول با داشتن دو درگاه MicroUSB – TypeC با انواع گجت‌های هوشمند سازگار است.


پاوربانک انکر PowerCore Slim A1229
ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۶۵۰.۰۰۰ تومان

خرید شارژر همراه انکر مدل PowerCore Slim A1229 از دیجی‌کالا

راهنمای خرید پاوربانک

کلاس وزنی معمولی | ۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
نحوه نمایش میزان شارژ باتری نشانگر LED
ظرفیت اسمی ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
تعداد درگاه خروجی یک عدد
قابلیت‌های ویژه امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
شدت جریان خروجی ۵ ولت / ۲.۴ امپر
جنس پلاستیکی باکیفیت
فناوری Power IQ برای مدیریت هوشمند جریان خروجی
VoltageBoost
MultiProtect

انکر یکی از نام‌های قابل اعتماد و معروف بازار است که پاوربانک‌های آن از کیفیت فوق‌العاده‌ خوبی برخوردار هستند. پاوربانک انکر مدل PowerCore Slim A1229 در راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ شارژر همراهی با ظاهری ساده و مینیمال که ظرفیتی معادل ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت در دل خود دارد و می‌تواند گوشی همراه شما را تا چندین مرتبه شارژ کند.

شارژر همراه انکر مدل PowerCore Slim 11229 از فناوری شارژ سریع و Power IQ بهره می‌برد. پاوربانکی که مجهز به Power IQ باشد، با اتصال به ولتاژ ۵ ولت شدت‌ جریان‌های ۱.۰ آمپر، ۲ آمپر و ۲.۴ آمپر را به صورت خروجی تولید می‌کند و در صورت اتصال به ولتاژ ۹ ولت ۲.۰ آمپر و ولتاژ ۱۲ ولت ۱.۵ آمپر خروجی دارد؛ البته این مقدار حداقل شدت‌جریان است. در پاوربانک مدل A1214 PowerCore این مقدار به ۳ آمپر هم می‌رسد. با این فناوری اگر برای شارژ آیفون ۷ پلاس ۳.۱۸ ساعت زمان نیاز باشد، این مقدار به ۲.۱ ساعت کاهش می‌یابد. توان خروجی با فناوری Power IQ 1.0 برابر ۱۲ وات و با Power IQ 2.0 برابر ۱۸ وات است؛ بنابراین زمان شارژ کامل در نسخه‌ی دوم باز هم کاهش یافته است.

این محصول وزنی معادل ۲۰۶ گرم دارد که برای حمل و نقل بسیار مناسب بوده و در کیف یا حتی جیب جا می‌شود. طراحی مستطیلی و در قطع گوشی‌های هوشمند، یقینا برای هر کسی جذاب است. همچنین این پاوربانک برای نمایش وضعیت باتری، یک نشانگر LED روی خود دارد.


پاوربانک ای دیتا P20000D
ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۶۵۰.۰۰۰ تومان

خرید شارژر همراه ای دیتا P20000D از دیجی‌کالا

Adata Powerbank

کلاس وزنی سنگین | بیشتر از ۴۰۰ گرم
نحوه نمایش میزان شارژ باتری
ظرفیت اسمی ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
تعداد درگاه خروجی دو عدد
قابلیت‌های ویژه

امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

شارژ ایمن (MultiProtect)

دارای چراغ قوه

پاوربانک P20000D بدنه‌ای تمام‌مشکی یا سفید دارد و در قالبی مستطیلی با گوشه‌های منحنی طراحی شده و لبه‌های تیزی ندارد و از این‌ رو بسیار خوش‌دست است.

شاید اولین نکته‌ای که در خرید پاوربانک دارای اهمیت است، وزن و شکل آن است. دستگاه، وزنی برابر با ۴۵۰ گرم دارد که باتوجه به ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپری دستگاه قابل توجیه است. پاوربانک ای‌دیتا P20000D از باتری‌های داخلی کیفیت بالا بهره می‌برد که در زمینه‌ی کیفیت و کارایی بارها مورد آزمایش قرار گرفته‌اند و از درجه‌ی اطمینان بالایی بهره‌مندند. قاب محافظ این پاوربانک به‌گفته‌ی شرکت سازنده در برابر آتش، ضربه و شوک مقاوم بوده و همچنین در استفاده‌ی طولانی‌مدت کارایی و کیفیت خود را حفظ می‌کند.


پاوربانک ریمکس RPP-129
ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۷۵۰.۰۰۰ تومان

خرید شارژر همراه ریمکس RPP-129 از دیجی‌کالا

Remax Powerbank

کلاس وزنی سنگین | بیشتر از ۴۰۰ گرم
نحوه نمایش میزان شارژ باتری
ظرفیت اسمی ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
تعداد درگاه خروجی دو عدد
قابلیت‌های ویژه

امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تکنولوژی Quick Charge ۲.۰

شارژ ایمن (MultiProtect)

شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

یکی از بهترین پاوربانک‌های بازار که از حجم بالا و قیمتی به صرفه برخوردار است، ریمکس RPP-129 نام دارد. این پاوربانک با دارا بودن باتری لیتیوم پلیمر به ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت با قابلیت فست شارژ بودن می‌تواند همزمان ۳ دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن شارژ کند.

پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ریمکس مدل rpp-129 دارای ۳ خروجی از نوع پورت تایپ C و ۲ USB است که قابلیت PD+QC 22.5W را به همراه دارد. جنس بدنه این پاوربانک از PC نسوز و پلاستیک فشرده با مقاومت بسیار بالای ABS تشکیل شده که در برابر ضربه و آتش سوزی بسیار مقاوم است. پاوربانک فست شارژ ۲۰۰۰۰ میلی آمپر PD+QC 22.5W ریمکس مدل rpp-129 دارای یک صفحه دیجیتال LED جهت نشان دادن شارژ خود پاوربانک است.

پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر remax rpp129 در وزنی معادل ۴۲۸ گرم دارد که در نوع خود کمی سنگین است، اما براحتی می‌توان این پاوربانک را در دست خود نگه داشت یا در کیف قرار داد و با خود حمل کرد.


پاوربانک سامسونگ ۲۵W EB-P3300XJEG
ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۸۵۰.۰۰۰ تومان

خرید شارژر همراه سامسونگ مدل ۲۵W EB-P3300XJEG از دیجی‌کالا

راهنمای خرید پاوربانک

کلاس وزنی سبک | ۱۰۰ تا ۲۰۰ گرم
نحوه نمایش میزان شارژ باتری نشانگر LED
ظرفیت اسمی ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
تعداد درگاه خروجی دو عدد
قابلیت‌های ویژه پشتیبانی از فناوری شارژ سریع (PD) Power Delivery
تکنولوژی Quick Charge 3.0
جنس بدنه فلزی
امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

سامسونگ هم یکی از برندهایی است که در زمینه عرضه شارژرهای همراه فعالیت خوبی دارد و محصولات باکیفیتی را عرضه می‌کند. پاور بانک سامسونگ مدل EB-P3300 در راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ از طراحی بسیار ساده اما استاندارد و مناسبی برخوردار است. جنس بدنه از فلز بوده که همین امر حکایت از کیفیت ساخت خوب آن دارد. این شارژر همراه دارای دو پورت USB Type-C و USB Type-A است و نکته جالب، توانایی استفاده همزمان از هر دو درگاه برای شارژ دو دستگاه در یک زمان، حتی با وجود ولتاژ متفاوت است.

اگر گوشی همراه، تبلت یا لپ‌تاپ شما از فناوری شارژ سریع پشتیبانی کند، شارژر همراه سامسونگ EB-P3300 توانایی این را دارد تا با بالاترین سرعت ممکن و با شدت جریان ۲.۰ آمپر یا بیشتر، دستگاه مورد نظر را شارژ کند. استانداردهای به کار گرفته شده در این پاوربانک باعث می‌شود تا در هنگام شارژ دستگاه‌های گوناگون، هیچ آسیبی به گوشی، تبلت یا لپ‌تاپ وارد نشود و عملیات شارژ به بهترین شکل ممکن انجام شود.


پاوربانک شیائومی Mi Power Bank 3 Pro
ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۹۰۰.۰۰۰ تومان

خرید شارژر همراه شیائومی مدل Mi Power Bank 3 Pro از دیجی‌کالا

راهنمای خرید پاوربانک

کلاس وزنی معمولی | ۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
نحوه نمایش میزان شارژ باتری نشانگر LED
ظرفیت اسمی ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
تعداد درگاه خروجی دو عدد
قابلیت‌های ویژه پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع دوطرفه
دارای قابلیت Power Delivery
قابلیت شارژ لپ‌تاپ با داشتن پورت AC
دارای سیستم محافظت ۱۲ لایه در برابر اتصال کوتاه

یکی از بهترین مدل‌های پاوربانک‌های شیائومی در راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ، Mi Power Bank 3 Pro نام دارد که از محبوبیت خاصی هم در بازار برخوردار است. پاور بانک Mi Power Bank 3 دو درگاه خروجی USB دارد. شدت جریان ورودی و خروجی این درگاه‌ها ۳.۰ آمپر و ولتاژ ورودی و خروجی آن هم ۵.۰ ولت است.  ظرفیت اسمی این محصول برابر با ۲۰ هزار میلی آمپر ساعت و محدوده ظرفیت آن بیش از ۱۵ هزار میلی آمپر ساعت است. مدارهای این پاور بانک در برابر انواع اختلال در نوسانات، افزایش دما، اتصال کوتاه، تخلیه شارژ و شارژ بیش از حد، ایمن شده‌ است.

این محصول مجهز به فناوری شارژ سریع (Quick Charge) است. به این ترتیب این پاور بانک می‌تواند به طور هم‌زمان چند دستگاه را شارژ کند بدون این که کیفیت شارژ و عملکرد دستگاه کاهش پیدا کند. گذشته از این، پاور بانک Mi Power Bank 3 به طور هوشمند می‌تواند شدت جریان مناسب برای هر دستگاه را تشخیص دهد و آن را تنظیم کند. علاوه بر این که می‌توانید انواع گوشی‌های هوشمند، تبلت و سایر گجت‌های الکترونیکی را با استفاده از این دستگاه شارژ کنید. این پاور بانک دارای یک پورت AC هم هست که با استفاده از آن می‌توان لپ‌تاپ و مک‌بوک را هم شارژ کرد. شارژر همراه Mi Power Bank 3 با گوشی‌های Xiaomi mi 8/9 ، iPhone ، Samsung Galaxy ، Google Pixel ، LG و Motorolla سازگار است.

پاور بانک Mi Power Bank 3 مانند سایر محصولات کمپانی شیائومی، ظاهری ساده و مینیمال دارد. تمام پورت‌های ورودی و خروجی و نشان‌گرهای شارژ دستگاه، روی یکی از سطح‌های جانبی این محصول قرار گرفته است. بدنه‌ی پلاستیکی و باکیفیت این پاور بانک به خوبی از مدارها و باتری‌های داخل شارژر در برابر ضربه و آسیب محافظت می‌کند. این محصول ۳۰۰ گرم وزن دارد و در کلاس پاوربانک‌هایی با وزن متوسط قرار می‌گیرد.  لبه‌های این پاور بانک گرد و صیقلی است و به راحتی در دست قرار می‌گیرد. این محصول دارای چهار نشان‌گر LED است که هر کدام سهم ۲۵ درصدی شارژ پاور بانک را نشان می‌دهند. به این ترتیب کاربر می‌تواند به سادگی میزان شارژ باقی مانده در دستگاه را تشخیص دهد.


پاوربانک راوپاور RP-PB181
ظرفیت ۲۰۱۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۹۲۰.۰۰۰ تومان

خرید شارژر همراه راوپاور مدل RP-PB181 از دیجی‌کالا

راهنمای خرید پاوربانک

کلاس وزنی سنگین | بیشتر از ۴۰۰ گرم
نحوه نمایش میزان شارژ باتری نشانگر LED
ظرفیت اسمی پاوربانک کوچک: ۳۳۵۰ میلی‌آمپر ساعت
پاوربانک متوسط: ۶۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت
پاوربانک بزرگ: ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپر ساعت
تعداد درگاه خروجی پاوربانک کوچک: ۱ عدد
پاوربانک متوسط: ۲ عدد
پاوربانک بزرگ: ۳ عدد
قابلیت‌های ویژه امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

با یک محصول مقرون به صرفه برای هر نیازی در راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ روبه‌رو هستیم. پکیجی از ۳ پاوربانک که می‌توانید برای استفاده‌های گوناگون در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف، هر کدام را به همراه داشته باشید. پاوربانک ۳in1 راوپاور مدل RP-PB181 محصولی باکیفیت از شرکت «راوپاور» (RAVPower) یکی از تولیدکنندگان به نام شارژر همراه است.

این مجموعه از پاوربانک بسیار سبک و قابل حمل است و به راحتی می‌توانید آن را با خود در هر موقعیتی به همراه داشته باشید. باتری این محصول از جنس لیتیوم پلیمر است که دارای کیفیت، دوام و طول عمر بالایی است و نحوه نمایش میزان شارژ باتری در این محصول توسط نشانگر LED اتفاق می‌افتد. بدنه محصول مورد نظر از جنس پلاستیک ABS+ PC است و در برابر ضربه و حرارت مقاومت بالایی دارد تا بتواند با گذشت زمان استفاده هم چنان ظاهری نو را برای خود حفظ کند.

این مجموعه‌ی سه عددی، شامل سه پاوربانک با ظرفیت‌های ۳۳۵۰ میلی‌آمپر، ۶۷۰۰ میلی‌آمپر و ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپری است. این پاوربانک قابلیت اتصال به تمامی دستگاه‌های دیجیتال ۵ ولت شامل گوشی موبایل، تبلت، دوربین عکس‌برداری و فیلم‌برداری و شارژ آن‌ها را دارد. این مدل به قابلیت شارژ سریع یا همان QC 3.0 مجهز شده که با استفاده از این قابلیت می‌توانید دستگاه‌هایتان را با سرعت بیشتری شارژ کنید. یکی از فناوری‌های استفاده شده در این محصول که می‌توان به آن اشاره کرد فناوری iSmart 2.0 است؛ هنگامی که شارژری مجهز به این فناوری باشد این قابلیت را دارد که شدت جریان مورد نیاز دستگاهی که به آن متصل شده است را به‌طور هوشمند تشخیص دهد و در نتیجه جریانی متناسب با نیاز دستگاه را به سمت آن هدایت کند تا تجربه شارژی ایمن و بدون آسیب به دستگاه را برای کاربر به همراه داشته باشد.

قابلیت‌های دیگری که می‌توان برای پاوربانک راوپاور مدل RP-PB181 نام برد دارا بودن استاندارد CE اروپا و سازگار با استاندارد RoHS و هم چنین شارژ ایمن (MultiProtect) است. پاوربانک راوپاور مدل RP-PB181 دارای سیستم محافظتی مورد نیاز برای مقابله با مشکلاتی نظیر تغییرات دما، اتصال کوتاه، نوسانات برق، اضافه جریان ورودی و خروجی، ریست شدن و موارد دیگری نیز است که آن را تبدیل به یک گزینه خرید خوب تبدیل می‌کنند.


پاوربانک روموس مدل SWM-20
ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۹۵۰.۰۰۰ تومان

خرید شارژر همراه روموس مدل SWM-20 از دیجی‌کالا

راهنمای خرید پاوربانک

کلاس وزنی سنگین | بیشتر از ۴۰۰ گرم
نحوه نمایش میزان شارژ باتری صفحه نمایش LCD
ظرفیت اسمی ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
تعداد درگاه خروجی سه عدد
قابلیت‌های ویژه شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
تکنولوژی Quick Charge ۳.۰
شارژ ایمن (MultiProtect)
مدیریت هوشمند شارژ
تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge)
مقاوم در برابر ضربه
فناوری USB PD
فناوری SuperCharge

روموس یکی از برندهای معتبر و شناخته شده بازار در زمینه تولید لوازم جانبی به خصوص کابل‌های شارژ و پاوربانک است. پاوربانک روموس مدل SW20، یکی از محصولات باکیفیت و خوب این برند در راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ است که می‌تواند نیازهای کاربران را برای شارژ دستگاه‌های مختلف برطرف سازد.

این شارژر همراه دارای دو پورد ورودی، یک پورت میکرو USB، پورت لایتنینگ و یک پورت USB Type-C است که امکان شارژ هر دستگاهی را فراهم می‌سازد. پورت‌های USB این پاوربانک دارای فناوری شارژ سریع هم هستند. همچنین دو خروجی Dual USB برای این پاوربانک تعبیه شده که شدت جریان‌های متنوعی را فراهم می‌سازند.

پاوربانک روموس مدل SW20 فقط یک شارژر معمولی نیست، بلکه دستگاهی هوشمند است و می‌تواند شارژ دستگاه‌هایی که به آن وصل هستند را مدیریت کند. حجم ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپری این پاوربانک از پس شارژ بیش از ۷ بار یک گوشی آیفون ایکس و ۳ بار آیپد مینی به راحتی بر بیاید.

یک نمایشگر LED نیز روی این شارژر همراه تعبیه شده تا میزان باتری دستگاه و ولتاژ شارژ را بتوان مشاهده کرد.


پاوربانک لیتو LP-29
ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان

خرید پاوربانک لیتو مدل LP-29 از دیجی‌کالا

راهنمای خرید پاوربانک

کلاس وزنی معمولی | ۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
نحوه نمایش میزان شارژ باتری نشانگر LCD
ظرفیت اسمی ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
تعداد درگاه خروجی دو عدد
قابلیت‌های ویژه شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
تکنولوژی Quick Charge ۳.۰
فناوری USB PD

پاوربانک لیتو مدل LP-29 در راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ دارای یک پورت خروجی USB و یک پورت خروجی Type-c بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید دو گوشی را با شدت جریان و ولتاژ ۵V-2.4A و ۵V-3A شارژ کنید. پورت USB این محصول دارای فناوری QC3.0 بوده که در صورتی که گوشی موبایل شما هم دارای این فناوری باشد قادر خواهید بود گوشی خود را با سرعت بسیار بالا شارژ بکنید.

یکی از قابلیت‌های دیگر این محصول مجهز بودن آن به فناوری PD بوده که به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند دستگاه‌های خود را تا توان ۲۰ وات با آن شارژ کند. همچنین ورودی‌های این پاوربانک نیز بسیار تکمیل است و دو پورت ورودی را شامل می‌شود. می‌توانید آن را با دو نوع پورت مرسوم تایپ سی یا میکرو USB شارژ کنید. بدنه این پاوربانک از پلاستیک + ABS و متریال pc بوده که از مقاومت بالایی در برابر خط و خش و ضربه و حرارت برخوردار است.

این محصول به دلیل طراحی بدنه و حاشیه های منحنی بسیار خوش دست است.این پاوربانک مجهز به یک چیپ‌ست هوشمند است که آن را قادر می‌سازد تا از باتری گوشی شما در برابر نوسانات و اتصالات کوتاه محافظت کند.


پاوربانک و شارژ دیواری یوسمز CD172-20W
ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۱.۱۰۰.۰۰۰ تومان

خرید پاوربانک و شارژ دیواری یوسمز مدل CD172-20W از دیجی‌کالا

راهنمای خرید پاوربانک

کلاس وزنی معمولی | ۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
نحوه نمایش میزان شارژ باتری نشانگر LED
ظرفیت اسمی ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
تعداد درگاه خروجی دو عدد
قابلیت‌های ویژه امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
تکنولوژی Quick Charge ۳.۰
شارژ ایمن (MultiProtect)
فناوری USB PD
قابلیت استفاده هم به صورت پاوربانک و هم به صورت شارژ دیواری
مقاوم در برابر ضربه
دارای سه کابل باکیفیت متصل لایتنینگ،میکرو،تایپ سی

پاوربانک و شارژر دیواری ۲۰ واتی Usams در راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ دارای باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعت که مجهز به دو پورت خروجی تایپ سی و usb است که توان خروجی حداکثر ۲۰ وات را دارد. شما می‌توانید با این پاور بانک همزمان دو دستگاه را با سرعت بالا شارژ کنید. همچنین پورت تایپ سی شارژ همراه یوسمز علاوه بر شارژدهی، برای شارژ سریع خود دستگاه استفاده می‌شود.

این محصول علاوه بر استفاده به عنوان پاوربانک، با توجه به دو شاخه‌ای که برای آن طراحی شده، می‌توانید آن را به عنوان شارژر دیواری هم استفاده کنید و مستقیم به پریز برق بزنید. زبانه‌ای که برای این مدل طراحی شده قابلیت چرخش ۹۰ درجه دارد تا درصورتی که از آن استفاده‌ای ندارید و یا از قابلیت پاور بانک آن می خواهید استفاده کنید به راحتی جمع می شود.

شارژ دیواری این محصول توان شارژدهی تا ۲۰ وات را دارد و میتوانید از ۲ پورت تایپ سی و usb آن برای شارژ هر دستگاه هوشمندی استفاده کنید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد شارژ همراه و شارژ دیواری یوسمز مدل CD172 که آن را از دیگر محصولات مشابه متمایز کرده، داشتن ۳ کابل تبدیل میکرو،تایپ سی و لایتنیگی است که متصل به این دستگاه هستند. علاوه بر داشتن دو پورت خروجی، برای اتصال کابل خود به دستگاه هوشمندتان می‌توانید از کابل‌های خود این محصول هم استفاده کنید.

کابل تایپ سی شارژ همراه یوسمز دارای توان شارژدهی ۳ آمپر است و کابل‌های لایتنینگ و میکرو آن دارای توان شارژدهی ۲ آمپر هستند. همچنین از قابلیت‌های ویژه این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع PD و QC3.0 اشاره کرد.


پاوربانک لیتو LP-38
ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان

خرید پاوربانک لیتو مدل LP-38 از دیجی‌کالا

راهنمای خرید پاوربانک

کلاس وزنی سنگین | بیشتر از ۴۰۰ گرم
نحوه نمایش میزان شارژ باتری نشانگر شارژ به درصد
ظرفیت اسمی ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
تعداد درگاه خروجی سه عدد
قابلیت‌های ویژه امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
تکنولوژی Quick Charge ۳.۰
شارژ ایمن (MultiProtect)
شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
فناوری SuperCharge
فناوری USB PD

پاوربانک لیتو مدل LP-38 در راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ یکی از قویترین سری پاوربانک تولید شده توسط شرکت لیتو است که ویژگی‌هایی نظیر خروجی سوپر فست شارژ ۴۰ واتی ، ۳ خروجی فست شارژ همزمان ، شارژ شدن سوپر فست شارژ خود پاوربانک آن را از مابقی پاوربانک‌ها متمایز می‌کند.

این پاوربانک دارای ۳ خروجی (۲ عدد USB ، یک عدد تایپ C) و ۲ ورودی برای شارژ خود پاوربانک است .یک کابل ۲۰ سانتی‌متری میکرو USB نیز داخل جعبه موجود هست.

این پاوربانک از تکنولوژی‌های QC3 ،PD 40W پشتیبانی می‌کند.


پاوربانک انکر A1268 PowerCore Essential
ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان

خرید شارژر همراه انکر مدل A1268 از دیجی‌کالا

راهنمای خرید پاوربانک

کلاس وزنی سنگین | بیشتر از ۴۰۰ گرم
نحوه نمایش میزان شارژ باتری نشانگر LED
ظرفیت اسمی ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
تعداد درگاه خروجی دو عدد
قابلیت‌های ویژه فناوری Voltag Boost تشخیص مقاومت کابل برای شارژ دهی سریعتر
دارای فناوری Multi Protect -دارای فناوری Power IQ

یکی دیگر از بهترین پاوربانک‌های بازار در بازه قیمتی ۱.۵ میلیون تومان در راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ، مربوط به برند انکر است. شارژر همراه انکر مدل A1268 PowerCore Essential دارای ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعت ظرفیت اسمی است و با طراحی خوب و جمع و جوری که دارد، یک گزینه ایده‌آل برای علاقه‌مندان می‌تواند باشد. در طراحی این پاوربانک از یک روکش پارچه‌ای زیبا و مستحکم استفاده شده که جلوه خوبی به این محصول داده است.

روی بدنه این پاوربانک دو پورت خروجی USB-A تعبیه شده که به صورت همزمان می‌توانید از آن‌ها برای شارژ گجت‌های هوشمند خود استفاده کنید. با استفاده از ۴ نشانگر LED به رنگ آبی هم می‌توانید از وضعیت شارژ و ظرفیت باقی‌مانده دستگاه باخبر شوید. فقط باید این دکمه را فشار دهید تا ببینید چقدر از ظرفیت پاوربانک را مصرف کرده‌اید.

مشخصات فنی پاور بانک انکر مدل PowerCoreEssential انکر در پاور بانک ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی خود از فناوری‌های انحصاری PowerIQ و VoltageBooster استفاده کرده که می‌تواند سریع‌ترین شارژ ممکن را با حداکثر خروجی ۲.۴ آمپر ارائه کند. شارژ مجدد این پاور بانک هم از طریق یک پورت microUSB یا USB-C خیلی سریع انجام می‌شود. با یک شارژر ۱۰ وات، حدوداً ۱۰ ساعت و نیم طول می‌کشد تا این پاوربانک شارژ شود. اگر هم بخواهید با یک آداپتور ۵ وات آن را شارژ کنید، مدت زمان شارژ کامل آن ۲ برابر خواهد شد. اما وقتی که شارژ شود، می‌تواند با حداکثر خروجی ۱۵ وات، به سرعت گوشی شما را شارژ کند.


پاوربانک سامسونگ EB-P5300
ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان

خرید شارژر همراه سامسونگ EB-P5300 از دیجی‌کالا

Samsung Powerbank

کلاس وزنی سنگین | بیشتر از ۴۰۰ گرم
نحوه نمایش میزان شارژ باتری
ظرفیت اسمی ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
تعداد درگاه خروجی دو عدد
قابلیت‌های ویژه

امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

تکنولوژی Quick Charge ۲.۰

شارژ ایمن (MultiProtect)

شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)

یکی دیگر از بهترین پاوربانک‌های بازار در بازه قیمتی ۱.۵ میلیون تومان در راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ، مربوط به برند سامسونگ است. پاوربانک سامسونگ EB-P5300 دارای ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعت ظرفیت اسمی است و با طراحی خوب و جمع و جوری که دارد، یک گزینه ایده‌آل برای علاقه‌مندان می‌تواند باشد.

روی بدنه این پاوربانک دو پورت خروجی USB-A تعبیه شده که به صورت همزمان می‌توانید از آن‌ها برای شارژ گجت‌های هوشمند خود استفاده کنید. این محصول این امکان را به شما می‌دهد تا از فناوری شارژ سریع استفاده کنید و بدنه‌ی این محصول برای اطمینان از مقاوم بودن آن از فلز ساخته شده است.


پاوربانک روموس PEA57
ظرفیت ۵۷۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت: از ۲,۲۰۰,۰۰۰ تومان

خرید شارژر همراه روموس مدل PEA57 از دیجی‌کالا

راهنمای خرید پاوربانک

کلاس وزنی سنگین | بیشتر از ۴۰۰ گرم
نحوه نمایش میزان شارژ باتری نشانگر LED
ظرفیت اسمی ۵۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعت
تعداد درگاه خروجی سه عدد
قابلیت‌های ویژه امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
شارژ ایمن (MultiProtect)
تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge)

اگر به دنبال یک پاوربانک حجیم و باکیفیت هستید، برند روموس مدل PEA57 را با ظرفیت ۵۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت به شما در راهنمای خرید پاوربانک دیجی‌کالا مگ پیشنهاد می‌کند. این پاوربانک با بهترین مواد اولیه تولید شده و دارای ۱۰ لایه محافظتی است که باعث می‌شود گوشی یا هر گجتی که به آن وصل می‌شود، از دریافت شارژهایی با ولتاژ نامناسب و غیراستاندارد محافظت کند. روموس ادعا کرده که ظرفیت واقعی این محصول بسیار نزدیک به ظرفیت اسمی آن است و این قضیه تا حد زیادی در عمل ثابت شده است.

در تست‌هایی که انجام شده، این پاوربانک با شارژ کامل می‌تواند تا ۱۲ بار گوشی آیفون ۱۱ را شارژ کند. پاوربانک PEA57 دارای سه ورودی است و می‌توان به صورت همزمان از آن‌ها استفاده کرد. قابلیت شارژ سریع نیز در این محصول به کار گرفته شده و گجت‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی کنند، در مدت زمان کوتاه‌تری شارژ کامل را دریافت می‌کنند.

همچنین پاوربانک روموس مدل PEA57 دارای نمایشگری برای نشان دادن میزان شارژ و ظرفیت باقی مانده است. قابلیت شارژ هوشمند و محافظ شارژ بهینه و استاندارد به طور کامل در این محصول به کار گرفته شده است.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link