راهنمای خرید غذاساز ؛ معرفی بهترین مارک غذاساز

فهرست مطالب

غذا ساز هم جزو لوازمی است که برای پخت سریع‌تر غذا حتما لازم‌تان می‌شود. با این که برندهای زیادی در این زمینه فعال هستند، اما همواره انتخاب یک برند قابل قبول برای خریداران از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است. در صورتی که قصد دارید یک غذاساز باکیفیت را با قیمت فوق‌العاده خریداری کنید، با ما در این راهنمای خرید همراه باشید. ما در راهنمای خرید غذاساز قصد داریم بهترین غذاسازهای موجود در بازار از برندهای معتبر که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت چشم‌گیر دارند را به شما معرفی کنیم و پاسخی کامل به سوال غذاساز چه مارکی خوبه بدهیم؛ با ما در راهنمای خرید غذساز تکنولایف همراه باشید.

غذاساز میگل GHB 800

راهنمای خرید غذاساز + معرفی بهترین مارک غذاساز

غذاساز میگل مدل GHB 800 جزو بهترین غذاسازهای موجود در بازار است و مشخصات خوبی دارد. این محصول با وزن ۱۶۵۰ گرم تولید شده و وزن سبک دستگاه جابجایی آن را راحت‌تر می‌کند. توان غذاساز میگل مدل GHB 800 معادل ۸۰۰ وات است و طول سیم آن به ۱.۵ متر می‌رسد؛ این اندازه ایده‌آل است و می‌توان گفت در متصل کردن آن به پریز برق هیچ مشکلی نخواهید داشت. همچنین جنس بدنه این غذاساز از پلاستیک مرغوب بوده و همین یک امتیاز ویژه برای کاربران به حساب می‌آید.

حجم این غذاساز معادل ۱ لیتر است و عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد. قابلیت شست و شوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی از دیگر قابلیت‌های دستگاه غذاساز به حساب می‌آید. یکی دیگر از مزایای غذاساز میگل مدل GHB 800 را باید داشتن پارچ پلاستیکی جداگانه همراه با درب برای استفاده به عنوان ظرف خردکن یا همان سری همزن دانست که می‌تواند به منظور هم زدن تخم مرغ و خامه مورد استفاده کاربران قرار گیرد. بد نیست بدانید این دستگاه دارای استیل ضدزنگ بوده و شاهد ۲ تیغه خردکن، پوره کن و ۱ سری مخصوص همزن خواهید بود.

غذاساز میگل مدل GHB 800

غذاساز میگل GFP 800

راهنمای خرید غذاساز + معرفی بهترین مارک غذاساز

غذاساز میگل مدل GFP 800 در فهرست مدل‌های بهترین غذاساز موجود در بازار قرار می‌گیرد. توان بالایی دارد و کار کردن با این وسیله برای‌تان لذت‌بخش خواهد بود. مجهز به تنظیمات سرعت در سه حالت متفاوت است؛ این قابلیت به شما در شخصی‌سازی عملکرد غذاساز و به عبارتی اجرای تنظیمات دلخواه‌تان کمک می‌کند. فضای ۱.۲ لیتری غذاساز GFP 800 حجم زیادی را برای تهیه غذادر اختیارتان قرار می‌دهد

جنس بدنه غذاساز میگل مدل GFP 800 از پلاستیک است و استفاده از این متریال، دوام و ماندگاری بالای آن را تضمین می‌کند. جنس تیغه‌ها هم از استیل ضدزنگ است و در کنار ۱۷ عملکرد متفاوت با داشتن ۸ تیغه، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. لازم است بدانید قدرت بالای موتور به اندازه‌ای است که قادر است در مدت زمان کمی مواد اولیه را در اندازه خیلی ریز به شما تحویل بدهد. همانطور که گفته شد، بدنه دستگاه از پلاستیک باکیفیت و براق است و باعث می‌شود تمیزکاری آن بسیار ساده و آسان باشد. در صورتی که قصد خرید یک دستگاه غذاساز را دارید، غذاساز میگل مدل GFP 800 انتخاب خوبی خواهد بود.

غذاساز میگل مدل GFP 800

غذاساز چند کاره ناسا الکتریکNS-621

یکی دیگر از برندهای فعال در زمینه تولید لوازم خانگی باکیفیت و قدرتمند را باید ناسا الکتریک دانست و غذاساز چند کاره ناسا الکتریک مدل NS-621 یکی از محصولات این کمپانی بوده که از قدرت و قابلیت‌های بی‌نظیر برخوردار است. هنگامی که این محصول را خریداری کنید با ۳ دیسک رنده مواجه خواهید شد که هر کدام می‌توانند تاثیر خاص خود را در عملکرد محصول داشته باشند.‌ همانند سایر دستگاه‌های معرفی شده، غذاساز چند کاره ناسا الکتریک مدل NS-621 هم دارای تیغه از جنس استیل ضد زنگ است که می‌تواند در طولانی مدت، کارایی و قدرت خود را نشان دهد.

حجم ظرف خرد کن این غذاساز معادل ۱.۵ لیتر بوده و از سایر ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت شست و شو در ماشین ظرفشویی اشاره کرد. در صورتی که جنس بدنه دستگاه برای شما اهمیت دارد، بهتر است بدانید ناسا الکتریک در تولید غذاساز چند کارهNS-621 از پلاستیک باکیفیت استفاده کرده است؛ این بدنه به گونه‌ای تولید شده که می‌توان به سادگی آن را تمیز کرد. همچنین شاهد یک پایه ضد لغزش در کنار دریچه شکرریز خواهید بود که می‌توانند قدرت عملکرد محصول را تا حد زیادی افزایش دهند. فرض کنید دستگاه با قدرت بالا در حال کار است و لرزش زیادی هم دارد؛ در این صورت داشتن یک پایه ضد لغزش می‌تواند امتیازی ویژه برای شما به حساب آید.

غذاساز چند کاره ناسا الکتریک مدل NS-621

غذاساز ناسا الکتریک NS-625

یکی دیگر از بهترین غذاسازهای موجود را باید غذاساز ناسا الکتریک مدل NS-625 معرفی کرد که توانمندی بسیار زیادی از خود نشان داده است. این دستگاه با توان ۸۰۰ وات نویددهنده قدرت بالا بوده و کاربران می‌توانند از این محصول برای آماده‌سازی مواد اولیه مختلف استفاده کنند. تعداد دیسک رنده این محصول ۵ عدد است که تاثیر زیادی در عملکرد آن خواهند داشت. همچنین یکی از ویژگی‌های مهم غذاساز ناسا الکتریک مدل NS-625 را باید تیغه استیل ضدزنگ دانست که ماندگاری بسیار بالایی دارد؛ در حقیقت کاربران می‌توانند از این تیغه در شرایط مختلف و برای مواد غذایی مختلف استفاده کنند، اما هیچگونه نگرانی پیرامون خرابی آن نخواهند داشت.

بد نیست بدانید حجم ظرف خردکن این دستگاه معادل ۱.۲ لیتر بوده که نشان می‌دهد فضای خوبی برای قرارگیری حجم قابل توجهی از مواد اولیه دارد. سایر ویژگی‌های این دستگاه را باید کاربردهای مختلف آن دانست که شامل مخلوط کردن، رنده، همزن، آبمیوه‌گیری می‌شود. همچنین نباید از وجود یک پایه ضد لغزش آن هم به سادگی گذشت که می‌تواند تعادل و شرایط ماندگاری دستگاه در شرایط و سطوح مختلف را برقرار کند. همچنین شاهد دریچه شکرریز و پارچ مدرن در کنار سایر ویژگی‌های آن خواهید بود که هر کدام توانسته‌اند نقش زیادی در عملکرد و کارایی محصول داشته باشند.

غذاساز ناسا الکتریک مدل NS-625

غذاساز ناسا الکتریک NS-622

راهنمای خرید غذاساز + معرفی بهترین مارک غذاساز

غذاساز ناسا الکتریک مدل NS-622 از کیفیت بالایی برخوردار است و با توان بالای ۱۸۰۰ وات خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. یکی از ویژگی‌های مهم این دستگاه را باید داشتن تیغه استیل ضد زنگ دانست که باعث می‌شود ماندگاری و طول عمر محصول افزایش یابد. شما می‌توانید در شرایط مختلف از دستگاه استفاده کرده و نگران خرابی استیل ضد زنگ آن نباشید. بد نیست بدانید حجم ظرف خردکن معادل ۱.۵ لیتر بوده و در کنار آن شاهد یک خردکن بزرگ ۳ لیتر هم وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های غذاساز ناسا الکتریک مدل NS-622 را باید کاربرد مخلوط کردن دانست که می‌تواند مواد اولیه گوناگون را با یکدیگر به خوبی ترکیب کند.

آسیاب کردن، خرد کردن، رنده کردن و گرفتن آبمیوه از دیگر ویژگی‌های مهم غذاساز ناسا الکتریک مدل NS-622 بوده که می‌تواند برای کاربران اهمیت داشته باشد. همچنین بدنه این محصول از پلاستیک باکیفیت بوده که می‌توان به سادگی آن را تمیز کرد. بد نیست بدانید غذاساز ناسا الکتریک مدل NS-622 مجهز به پایه‌های ضد لغزش بوده که می‌توان از آن‌ها برای ثابت نگه داشتن محصول در محیط و سطوح گوناگون استفاده کرد. همچنین شما می‌توانید در صورت نیاز دستگاه را در ماشین ظرفشویی مورد شست و شو قرار دهید؛ این یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های محصول بوده که می‌توان از آن استفاده کرد.

غذاساز ناسا الکتریک مدل NS-622

غذاساز ناسا الکتریک NS-623

راهنمای خرید غذاساز + معرفی بهترین مارک غذاساز

یکی دیگر از غذاسازهایی که دارای کیفیت و قابلیت‌های زیادی است را باید غذاساز ناسا الکتریک مدل NS-623 معرفی کرد. در حقیقت این دستگاه با حداکثر توان ۱۰۰۰ وات همراه است و تعداد دیسک‌های رنده آن هم سه عدد است. همانطور که در سایر محصولات مشاهده کردید، جنس بدنه آن‌ها از پلاستیک است و در این مورد هم شرایط متفاوت نیست. همچنین این محصول مجهز به تیغه استیل ضد زنگ است که در برابر رطوبت و شرایط خاص از خود مقاومت نشان خواهد داد و همین مسئله باعث ماندگاری بالای آن می‌شود. شما می‌توانید انتظار عملکرد طولانی مدت را از این تیغه داشته باشید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های غذاساز ناسا الکتریک مدل NS-623 را باید مجهز بودن به کلید سرعت در سه حالت مختلف دانست؛ شما می‌توانید به لطف این قابلیت، کنترل خود را روی سرعت عملکرد غذاساز تا حد زیادی افزایش دهید و این یک امتیاز ویژه به حساب می‌آید. جنس پارچ مخلوط کن و ظرف خرد کن از پلاستیک بوده و هیچ تفاوتی با دیگر بخش‌ها ندارد. سایر ویژگی‌های محصول را باید قابلیت خرد کردن یخ، شست و شو در ماشین ظرفشویی، عملکرد متوقف کردن فرایند انجام کار دانست. همانطور که ذکرشد، شما می‌توانید دستگاه را در صورت نیاز با ماشین ظرفشویی مورد شست و شو قرار دهید. همچنین قابلیت متوقف کردن باعث می‌شود کاربران بتوانند دستگاه را در هر سرعت و در هر مرحله از کار، متوقف کنند. اگر قصد خرید یک محصول باکیفیت را دارید، بدون تردید غذاساز ناسا الکتریک مدل NS-623 انتخاب خوبی خواهد بود.

غذاساز ناسا الکتریک مدل NS-623

غذاساز میگل GHB 801

راهنمای خرید غذاساز + معرفی بهترین مارک غذاساز

یکی دیگر از بهترین غذاسازهای موجود در بازار را باید از برند میگل معرفی کرد که می‌توان آن را یکی از انواع بهترین مارک غذاساز هم به حساب آورد. غذاساز میگل مدل GHB 801 با حداکثر توان مصرفی ۸۰۰ وات دارای کیفیت بسیار زیادی است و می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند. در صورتی که فضای مورد استفاده کاربران برای خرد کردن مواد غذایی برای شما اهمیت دارد، بهتر است بدانید این محصول دارای یک ظرف با گنجایش ۱.۳ لیتر است که امکان استفاده آن به سادگی وجود دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های غذاساز میگل مدل GHB 801 هم باید به استیل ضد زنگ اشاره کرد؛ کاربران می‌توانند با استفاده از این استیل ضد رنگ، انتظار عملکرد طولانی مدت را داشته باشند.

بد نیست بدانید غذاساز میگل مدل GHB 801 مجهز به یک کلید پاور است که قابلیت‌های مختلف دارد؛ در حقیقت این کلید را می‌توانید برای تنظیم سرعت مورد استفاده قرار دهید و این به شما کمک می‌کند تا بتوانید وضعیت را تحت کنترل خود حفظ کنید. سایر ویژگی‌های غذاساز میگل مدل GHB 801 را باید یک هم زن ایستاده دانست که تاثیر زیادی در افزایش کاربری محصول خواهد داشت. همچنین بدنه دستگاه از پلاستیک باکیفیت تولید شده و به سادگی قابل تمیز شدن است.

غذاساز میگل مدل GHB 801

غذاساز سایا CFP-110

آیا با برند سایا آشنا هستید؟ بدون تردید نام این برند را در زمینه تولید لوازم خانگی به تکرار شنیده‌ایم. غذاساز سایا مدل CFP-110 یکی دیگر از محصولاتی است که در راهنمای خرید ما قرار گرفته و آن را به کاربران توصیه می‌کنیم. این محصول دارای وزن ۶.۵ کیلوگرم است و باید در یک گوشه از آشپزخانه مورد استفاده قرار بگیرد. حداکثر توان مصرفی ۶۰۰ وات باعث می‌شود که بتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد. همچنین جنس تیغه استیل ضد زنگ غذاساز سایا مدل CFP-110 باعث می‌شود که دستگاه برای طولانی مدت و در شرایط مختلف نگه‌داری، ماندگاری بالا را به کاربران هدیه کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های غذاساز سایا مدل CFP-110 باید به وجود سیستم ایمنی اشاره کرد و در کنار آن هم شاهد محفظه نگه‌داری لوازم جانبی آن هستیم.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این غذاساز را باید بدنه‌ای از جنس پلاستیک دانست؛ در حقیقت این بدنه می‌تواند در برابر آسیب‌های احتمالی دوام خوبی از خود نشان دهد. فراموش نکنید که غذاساز سایا مدل CFP-110 قابلیت شست و شوی بالایی خواهد داشت و شما می‌توانید آن را به خوبی پس از هر بار کار، تمیز کنید و در محیط آشپزخانه خود قرار دهید. در صورتی که قصد دارید یک غذاساز باکیفیت خریداری کنید، غذاساز سایا مدل CFP-110 انتخاب ایده‌آل و خوبی خواهد بود. شما می‌توانید این محصولات را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی تکنولایف خریداری کنید.

غذاساز سایا مدل CFP-110

جمع‌بندی

در صورتی که نیاز به خرید غذاساز دارید، بهتر است نگرانی را از خود دور کنید و یکی از محصولات معرفی شده را خریداری کنید. ما در این راهنمای خرید سعی کردیم بهترین غذاسازهایی که در کنار کیفیت، قدرت و جذابیت بالایی دارند را به شما معرفی کنیم.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link