راهنمای خرید بهترین صندلی گیمینگ؛ از ۵ تا ۱۵ میلیون تومان

اگر جزو آن دسته افرادی باشید که ساعت‌های زیادی را پشت سیستم خود می‌گذرانند، داشتن صندلی مناسب مسئله‌ی مهمی تلقی می‌شود. اگر صندلی‌ای که همین حالا روی آن نشسته‌اید، کیفیت مناسبی نداشته باشد، می‌تواند در بلندمدت باعث آسیب‌های جدی به بدن شما شود.

در خرید صندلی گیمینگ باید به نکات مهمی توجه داشت؛ زیرا زیبایی مسئله‌ای نیست که بتواند جانشین استحکام، ارگونومی و سفارشی‌سازی شود. درنتیجه باید محصولی را انتخاب کرد که در وهله‌ی اول بتواند به نیازهای اصلی پاسخ دهد.

در انتخاب بهترین صندلی گیمینگ، باید ستون فقرات خود را در نظر داشته باشید. محصول مذکور باید بهترین تکیه‌گاه پشتی را برای بدن شما فراهم کند تا کمر و گردن در فشار نباشند. نکاتی که پیش از خرید صندلی باید به آن‌ها توجه کنید، ارگونومی، پشتی کمر و گردن، امکان تنظیم ارتفاع، چرخ‌ها، دسته‌های صندلی، جنس روکش‌ها و… است.

درادامه‌، بهترین صندلی های گیمینگ در هر بازه‌ی قیمتی را معرفی می‌کنیم.


بهترین صندلی گیمینگ تا ۵ میلیون تومان (اقتصادی)

اگر قصد دارید صندلی گیمینگی با قیمت حدوداً ۵ میلیون تومان بخرید، باید نکته‌ی مهمی را بدانید. به‌طور‌کلی، در بازه‌ی قیمتی ذکرشده شاید بتوان صندلی کارمندی یا اداری خوب خرید؛ اما یافتن صندلی گیمینگ مناسب دشوار است. البته این بدان‌معنا نیست که به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان محصولی با مشخصات مناسب پیدا کرد. حال با در‌نظر‌گرفتن این مسئله، چند پیشنهاد برای شما داریم.

صندلی گیمینگ تیس مدل گیمر

صندلی گیمینگ تیس مدل گیمر

اولین گزینه‌ی فهرست صندلی گیمینگ تیس مدل گیمر است که می‌تواند افرادی را راضی کند که قصد دارند محصولی اقتصادی بخرند. می‌توان پشتی محصول مذکور را تنظیم کرد تا در بهترین حالت برای بدن کاربر قرار گیرد. همچنین، امکان جداکردن پشتی گردن وجود دارد.

از ویژگی‌های مهم صندلی گیمینگ تیس مدل گیمر می‌توان به پشتی مخصوص پرکردن گودی کمر اشاره کرد که آسیب‌های ناشی از نشستن زیاد پشت کامپیوتر را کاهش می‌دهد. درضمن، این بخش جدا‌شدنی است؛ البته نمی‌توان قابلیت تنظیم ارتفاع دسته‌ی صندلی توسط دکمه را فراموش کرد. ناگفته نماند صندلی گیمینگ تیس پشتی‌ای با ابعاد ۵۷×۸۴ سانتی‌متر و کفی ۵۰×۵۷ سانتی‌متر دارد و ارتفاع کلی آن نیز ۱۲۵ سانتی‌متر است.

صندلی گیمینگ فراصنعت کد ۰۰۰۱

صندلی گیمینگ فراصنعت کد 0001

در نگاه اول به صندلی گیمینگ فراصنعت کد ۰۰۰۱، می‌توان طراحی نسبتاً زیبای آن را مشاهده کرد. بدنه‌ی آن به‌گونه‌ای طراحی شده است که پشتی با ارتفاع بلندی داشته باشد؛ درنتیجه می‌توانید هنگامی که خسته شدید، سر خود را روی آن قرار دهید.

تولیدکنندگان محصول مذکور دسته و اهرم‌هایی را زیر آن قرار داده‌اند تا بتوان به‌کمک آن‌ها ارتفاع صندلی، دسته و تنظیم زاویه صندلی را تغییر داد. همچنین، می‌توانید پس از اِعمال تغییرات دلخواه، صندلی را روی حالت تنظیم‌شده قفل کنید.

بدنه‌ی صندلی گیمینگ فراصنعت به‌گونه‌ای طراحی شده است که از قوزکردن کاربر جلوگیری کند و آسیب به ستون فقرات را به‌حداقل برساند. درضمن، از روکش چرم مصنوعی برای آن استفاده شده است. ابعاد پشتی این صندلی ۵۰×۸۰ سانتی‌متر و کفی آن ۵۰×۵۰ سانتی‌متر است.

صندلی گیمینگ کاد مدل G2022

صندلی گیمینگ کاد مدل G2022

به‌عنوان آخرین گزینه در فهرست محصولات اقتصادی به صندلی گیمینگ کاد مدل G2022 رسیدیم. این محصول ارتفاع بیشتری (حداقل ۱۲۵ و حداکثر ۱۳۵ سانتی‌متر) از دو مدل پیشین دارد و به‌دلیل پایه ۱٫۵ میلی‌متری ورقی و جک کلاس ۴ استحکام بسیاری دارد.

به‌دلیل استفاده از مکانیزم براکت در صندلی گیمینگ کاد، می‌توان پشت و کفی آن را باهم ۳۵ درجه تغییر وضعیت داد و در زاویه دلخواه نگه داشت. همچنین، در این محصول از چرخ‌های ژله‌ای استفاده شده است که صدای کم و مقاومت زیاد را نوید می‌دهند. جنس کفی (ابعاد ۴۷x۵۴x۱۳ سانتی‌متر) و پشتی (ابعاد ۸۵x۶۰x۱۲ سانتی‌متر) آن نیز مانند دو مدل دیگر چرم مصنوعی است و پشتی گردنی صندلی آن جدا می‌شود.


بهترین صندلی گیمینگ تا ۱۰ میلیون تومان (میان‌رده)

اگر بودجه‌ی بیشتری دارید؛ اما هنوز نمی‌توانید سراغ محصولات بالارده بروید، پیشنهاد می‌کنیم از میان محصولات معرفی‌شده در این قسمت یکی را انتخاب کنید و بخرید. صندلی‌های گیمینگی که درادامه معرفی شده‌اند، حداکثر ۱۰ میلیون تومان قیمت دارند و می‌توانند به بیشتر نیازهای کاربران پاسخ دهند. در‌ادامه، بهترین صندلی گیمینگ در بازه‌ی قیمتی ۵ تا ۱۰ میلیون تومان را معرفی می‌کنیم.

صندلی گیمینگ کولر مستر مدل Caliber R2

صندلی گیمینگ کولر مستر مدل Caliber R2

اولین گزینه‌ در فهرست ما کولر مستر مدل Caliber R2 است که در نگاه اول، می‌تواند با طراحی و رنگ‌های جذابش چشم افراد زیادی را به خود خیره کند. محصول مذکور پشتی و دستی‌های تنظیم‌شدنی دارد که می‌توان آن‌ها را متناسب با نیاز خود تغییر داد تا به حالتی رسید که دقیقاً با بدن سازگار است. پشتی این صندلی حتی می‌تواند تا ۱۸۰ درجه باز شود.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که گرم‌شدن و عرق‌کردن پوست هنگام تماس با سطح صندلی آزارتان می‌دهد، باید بدانید که طراحان Caliber R2 در بدنه‌ی Caliber R2 منافذی را تعبیه کرده‌اند که می‌تواند تا‌حدممکن از این مسئله جلوگیری کند. همچنین، بالشتکی در محل قرارگیری گردن وجود دارد که راحتی بیشتری برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد.

صندلی کولر مستر که قابلیت تنظیم دسته و پشتی را ارائه می‌دهد،‌ از پلاستیک فشرده به‌عنوان روکش استفاده کرده است. گفتنی است این محصول می‌تواند حداکثر ۱۵۰ کیلوگرم وزن را تحمل کند.

صندلی گیمینگ میشن مدل ماساژور دار chr25

صندلی گیمینگ میشن مدل ماساژور دار chr25

یکی از گزینه‌های بسیار جالب فهرست امروز صندلی گیمینگ میشن مدل ماساژور دار chr25 است که برای پشتی و کفی آن از چرم مصنوعی استفاده شده و می‌توان ارتفاعش را تنظیم کرد. البته همان‌طورکه از نام آن می‌توان فهمید، محصول مذکور همراه با ماساژور عرضه می‌شود.

صندلی گیمینگ میشن ۱۸۰ درجه تغییر زاویه می‌دهد و می‌توان حتی آن را در حالت تمام خوابیده نیز استفاده کرد. در زیر آن هم بالشتک جداگانه‌ای برای زمانی که محصول به‌طورکامل در حالت ۱۸۰ درجه است، قرار دارد.

صندلی گیمینگ کوگر مدل ARMOR ONE

صندلی گیمینگ کوگر مدل ARMOR ONE Black Gaming Chair

صندلی گیمینگ کوگر راحتی لازم را برای لذت‌بردن از جلسات طولانی بازی برای شما به‌ارمغان می‌آورد. این محصول کاملاً تنظیم‌شدنی و از مواد اولیه با‌کیفیت ساخته شده است. افزون‌براین، نمی‌توان از طراحی منحصر‌به‌فرد آن چشم‌پوشی کرد.

بدنه پشت‌بلند ARMOR ONE Black Gaming Chair با طراحی ارگونومیک مخصوص گیمرها ایجاد شده است و باعث کاهش آسیب به بدن هنگام نشستن طولانی‌مدت می‌شود. نکته دیگر اینکه در ساخت صندلی یادشده از چرم PVC قابل‌تنفس استفاده شده است تا پوست کاربر کمتر گرم شود و عرق نکند. درضمن، نمی‌توان از حالت ۱۸۰ درجه‌ی آن چشم‌پوشی کرد.

صندلی گیمینگ کوگر با بهترین قطعات ساخته شده است تا تضمین کند که نه‌تنها برای مدت طولانی دوام می‌آورد؛ بلکه می‌توانید با خیال راحت از تمام ویژگی‌های آن استفاده کنید.

صندلی گیمینگ آرکانو مدل ریسینگ کد D610TF3

صندلی گیمینگ آرکانو مدل ریسینگ کد D610TF3

دیگر گزینه موجود در بازه قیمتی ۵ تا ۱۰ میلیون تومان صندلی گیمینگ آرکانو مدل ریسینگ کد D610TF3 نام دارد که می‌تواند پاسخ‌گوی اکثر نیازهای کاربران باشد. صندلی آرکانو به‌گونه‌ای ساخته شده است که بتواند با طراحی ارگونومیک خود میزان فشار بر ستون فقرات را تا‌حدممکن کم کند.

همچنین، بالشتک‌های طبی تنظیم‌شدنی برای آن تعبیه شده‌اند که می‌توانند فشار به گردن را کاهش دهند. صندلی گیمینگ مذکور دسته و پشتی تنظیم‌پذیر دارد و برای پشتی (ابعاد ۸x۵۵x۸۷ سانتی‌متر) و کفی (ابعاد ۸x۵۵x۵۰ سانتی‌متر) آن از چرم مصنوعی استفاده شده است.


بهترین صندلی گیمینگ تا ۱۵ میلیون تومان (بالارده)

پس از معرفی صندلی‌های گیمینگی در بازه‌ی قیمتی کمتر از ۱۵ میلیون، نوبت به مدل‌های گران‌تر رسیده است که قابلیت‌های بیشتر و کیفیت ساخت بهتری دارند. در این بخش، چند محصول جذاب معرفی می‌کنیم که می‌توانند توجه هر خریداری را به خود جلب کنند.

صندلی گیمینگ ام اس آی مدل ریپل تک فابریک MSI MAG CH130

صندلی گیمینگ ام اس آی مدل ریپل تک فابریک MSI MAG CH130 REPELTEK FABRIC

در نگاه اول، طراحی خاص صندلی گیمینگ ریپل تک فابریک نظر شما را جلب خواهد کرد. محصول مذکور که فریم فولادی و بالشتک‌های تنظیم‌شدنی و نگه‌دارنده گردن و کمر دارد، از پارچه به‌عنوان روکش اصلی خود استفاده می‌کند و همین امر به آن جلوه‌ای زیبا و منحصر‌به‌فرد می‌دهد.

ام‌اس‌آی روی دوام و راحتی MAG CH130 I REPELTEK FABRIC تأکید و ادعا می‌کند این محصول ضدلک و خش است. لایه‌ی سطحی موجود روی آن باعث می‌شود هیچ‌گونه آسیبی به صندلی وارد نشود؛ البته باید به این نکته اشاره کرد که محصول یادشده ضدآب نیست؛ اما می‌تواند مایعات را دفع کند.

از‌آن‌‌‌جاکه در طراحی MAG CH130 I REPELTEK FABRIC از صندلی ماشین‌های مسابقه الهام گرفته شده است، هنگام نشستن ستون فقرات به‌گونه‌ای قرار می‌گیرند که کمترین فشار به کمر وارد شود. با وجود چنین طراحی، می‌توان ساعت‌های زیادی را پشت کامپیوتر نشست و لذت برد.

صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر Gladiator

صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر Gladiator

یکی دیگر از محصولات موجود در فهرست ما که می‌تواند بسیاری از نیازهای کاربران را رفع کند دی ایکس ریسر Gladiator است که با روکش چرم مصنوعی خود ظاهری جذاب دارد. طراحان محصول مذکور برای ارائه‌ی تجربه‌ای هرچه بهتر به افراد، از بالشتک پشت‌سری و گودی کمر تنظیم‌پذیر استفاده کرده‌اند که می‌تواند ستون فقرات را در بهترین حالت نگه دارد.

همان‌طورکه پیش‌تر گفتیم، صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر بدنه‌ای از جنس چرم مصنوعی دارد که به‌دلیل داشتن بافتی با قابلیت تنفسی، تهویه مناسب ارائه می‌دهد و از عرق‌کردن پوست کاربر جلوگیری می‌کند. همچنین، در طراحی این محصول از صندلی ماشین‌های مسابقه‌ای الهام گرفته شده است؛ به‌همین‌دلیل، به‌راحتی با ستاپ گیمینگ سازگار خواهد شد.

دراین‌میان، باید به دسته‌های صندلی گیمینگ گیمینگ دی ایکس ریسر گلادیاتور اشاره کنیم که می‌تواند در چهار جهت مختلف (ارتفاع، موقعیت طولی، موقعیت عرضی و زاویه وضعی) تنظیم شود تا هر فردی بتواند به‌راحتی به بهترین حالت برای خود برسد.

صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر Master DMC-DM1200

صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر Master DMC-DM1200

حال سراغ یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازه قیمتی ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان، یعنی دی ایکس ریسر Master DMC-DM1200 می‌رویم که با طراحی جذابش می‌تواند توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. محصول مذکور در دسته‌ی مدیریتی‌گیمینگ قرار می‌گیرد؛ یعنی می‌توان از آن در محیط‌های اداری نیز استفاده کرد.

یکی از قابلیت‌های جالب صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر این است که مکانیزم چندمنظوره کنترل شیب و زاویه تکیه‌گاه دارد و در حالت‌های مختلف متناسب با نیاز کاربر می‌تواند تنظیم شود. درضمن، لایه‌ی پوششی این محصول چرم میکروفایبر است که علاوه‌بر ظاهر زیبا، دربرابر سایش مدام و کشش سطحی بسیار مقاوم است.

صندلی گیمینگ Master DMC-DM1200 به‌گونه‌ای طراحی شده است که ستون فقرات کاربر در حالتی مناسب قرار گیرد تا کمترین به فشار به فرد وارد شود. همچنین، از دسته‌های تمام فلزی‌ای برای این محصول بهره گرفته شده است که می‌توانند در چهار محور مختلف تنظیم شوند.


بهترین صندلی گیمینگ بیشتر از ۱۵ میلیون تومان (پرچم‌دار)

در صندلی‌های گیمینگ گران‌قیمت، معمولاً راحتی و ارگونومی و امکانات زیادی به کاربران ارائه می‌شود. اگر قرار است بیش از ۱۵ میلیون تومان برای خرید صندلی گیمینگ خرج کنید، در‌ادامه پیشنهادهایی برایتان داریم که می‌توانید به آن‌ها فکر کنید.

صندلی گیمینگ Razer Iskur

صندلی گیمینگ Razer Iskur

صندلی ارگونومیک گیمینگ Iskur را می‌توان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دسته‌ی محصولات پرچم‌دار دانست که ارزش قیمت گرانش را دارد. پوشش سطحی این محصول چرم مصنوعی چندلایه‌ است که علاوه‌بر راحتی و سازگاری با پوست، دربرابر ساییدگی و پوسته‌شدن بسیار مقاوم است.

محصول مذکور برخلاف اکثر صندلی‌های مشابه که از بالشتک گودی کمر استفاده می‌کنند، منحنی داخلی تنظیم‌شدنی و سازگار با فرم ستون فقرات دارد که می‌تواند در بهترین حالت برای کاهش فشار تنظیم شود. درضمن، اسکلت فولادی Razer Iskur به آن قدرت تحمل حداکثر ۱۳۶ کیلوگرم وزن را می‌دهد و برای گیمرهایی ایدئال است که قدشان بین ۱۷۰ تا ۱۹۰ است.

بالشتک پشتی صندلی گیمینگ Iskur ریزر از مموری فوم بسیار متراکم ساخته شده و بسیار منعطف است. این محصول جذاب می‌تواند با پشتیبانی از کمر و نقاط مهم بدن، فشار نشستن طولانی‌مدت را به کمترین حد خود برساند.

صندلی گیمینگ ریزر مدل Iskur X

صندلی گیمینگ ریزر مدل Iskur X

تمام مدل‌های گران‌قیمت و باکیفیتی که در این بخش معرفی می‌شوند از شرکت ریزر هستند. Iskur X نیز یکی دیگر از صندلی‌های گیمینگی است که قصد داریم معرفی‌اش کنیم. صندلی گیمینگ Iskur X ریزر با طراحی ارگونومیک و تنظیم‌پذیر خود می‌تواند بهترین گزینه برای خرید افراد قد‌بلند باشد. این محصول تا ۲۰۰ کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند و مخصوص کسانی است که ساعت‌های زیادی را پشت سیستم می‌گذرانند.

تکیه‌گاه Iskur X بلند است تا تمام بخش پشتی بدن شما را دربر گیرد. همچنین، فوم‌های استفاده‌شده در قسمت نشیمن‌گاه و تکیه‌گاه صندلی چگالی فراوانی دارند تا احساس راحتی بیشتری به کاربر منتقل شود. درضمن، جنس لایه‌ی روکش پشتی و کفی از چرم سه‌لایه است که بسیار منعطف و زیبا است.

صندلی گیمینگ ریزر مدل ENKI

صندلی گیمینگ ریزر مدل ENKI

صندلی Razer Enki به‌گونه‌ای طراحی شده ست که کمترین فشار را روی ستون فقرات خود حس کنید و خستگی کمتری هنگام نشستن طولانی‌مدت حس شود. کفی صندلی گیمینگ ریزر نرم و پشتی آن محکم است. همچنین، بالشتک‌های موجود در آن مکمل یکدیگر هستند تا بهترین حالت را برای راحتی بی‌نظیر ارائه دهند.

برای دستیابی به ترکیب مناسبی از راحتی و دوام، نواحی اصلی Razer Enki با پارچه‌ای دارای بافت مخملی پوشانده شده است؛ درحالی‌که لایه‌هایی از چرم وظیفه‌ی پوشش لبه‌های بیرونی را برعهده دارند تا مقاوم محصول افزایش یابد. مکانیزم صندلی گیمینگ ENKI بدین‌صورت است که می‌توان به‌راحتی روی آن دراز کشید (۱۵۲ درجه) و به دکمه‌ خاصی برای تنظیم نیازی ندارد.


بهترین صندلی گیمینگ بدون درنظرگرفتن قیمت

پس از دسته‌بندی صندلی‌های گیمینگ در بازه‌های قیمتی مختلف، حال نوبت آن رسیده است که ببینیم اگر مسئله‌ی هزینه نبود، کدام محصول‌ها گزینه‌های بهتری محسوب می‌شدند. در‌ادامه، دو نمونه از این صندلی‌ها را بررسی کرده‌ایم.

صندلی گیمینگ NOBLECHAIRS EPIC

صندلی گیمینگ NOBLECHAIRS EPIC SERIES REAL LEATHER

علاوه‌بر اینکه NOBLECHAIRS EPIC صندلی گیمینگ است، می‌توان آن را محصولی لوکس برای دفتر کار دانست. طراحی پریمیوم آن می‌تواند چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره کند و راحتی فراوانی هنگام نشستن روی آن حس خواهید کرد. صندلی مذکور دو بالشتک دارد که یکی در ناحیه گردن و دیگری در ناحیه‌ی کمر قرار گرفته‌ است. درضمن، این محصول می‌تواند تا ۱۳۵ درجه خم شود و دسته‌های انعطاف‌پذیر آن در چهار جهت خم می‌شوند.

در ساخت صندلی یادشده از فولاد بادوام استفاده شده است و تودوزی فوم سرد تنفسی آن راحتی کاربر هنگام نشستن‌های طولانی‌مدت را فراهم می‌کند. صندلی گیمینگ EPIC کیفیت ساخت بی‌نظیر و طراحی باکلاس و راحتی بسیاری برای کاربرانش ارائه می‌دهد. می‌توان گفت در آن جدیدترین ارگونومی با متریال درجه‌یک ترکیب شده است تا محصولی بی‌نظیر خلق شود.

صندلی گیمینگ Secretlab Titan Evo

صندلی گیمینگ Secretlab Titan Evo

به‌عنوان آخرین صندلی گیمینگ فهرستمان Secretlab Titan Evo را معرفی می‌کنیم. این محصول که در ساخت آن از تکنولوژی مهندسی پیشرفته و موارد سفارشی درجه‌یک استفاده شده است، عملکرد بی‌نظیری ارائه می‌دهد.

مقاله‌ی مرتبط:

صندلی گیمینگ Secretlab Titan Evo ساخته‌شده از فوم سرد، از بالشتک فوم مموری مغناطیسی برخوردار است که می‌توان محل قرارگیری آن را به‌راحتی تغییر داد تا از گردن پشتیبانی کند و فشار را کاهش دهد. همچنین، این محصول دسته‌هایی تمام فلزی دارد که در چهار جهت تنظیم‌شدنی هستند.

نکته مهم دیگر اینکه چرم مرغوب نسل جدید استفاده‌شده در این صندلی، نرم و بسیار انعطاف‌پذیر است و ۱۲ برابر بیشتر از چرم PU معمولی دوام دارد.


پرسش‌های متداول

آیا خرید صندلی گیمینگ ارزش قیمت گران آن را دارد؟

دلایل متعددی برای خرید صندلی گیمینگ وجود دارد که تقریباً همه‌ی آن به سلامتی جسمی کاربر اشاره می‌کنند. یکی از وظایف اصلی‌ این نوع صندلی، کاهش فشار روی ستون فقرات است؛ درنتیجه، اگر مدت‌زمان زیادی پشت کامپیوتر می‌نشینید، خرید صندلی گیمینگ کاری عاقلانه است.

آیا می‌توان از صندلی‌ گیمینگ برای دفتر کار استفاده کرد؟

اکنون صندلی‌هایی گیمینگی تولید شده‌اند که به‌دلیل داشتن ظاهری رسمی، می‌توان از آن‌ها در محیط کار نیز استفاده کرد. نام چند نمونه از آن‌ها در فهرست مقاله‌ی ما نیز ذکر شده است.

نکات مهم در خرید صندلی گیمینگ چیست؟

بودجه شما: برخی از صندلی‌های گیمینگ واقعاً گران هستند. اگر بودجه کمتری دارید، محصولی را در نظر بگیرید که ارزان‌تر است؛ اما همچنان می‌تواند پشتیبانی و راحتی خوبی را ارائه دهد.

هزینه درمقابل کیفیت: همیشه گران‌ترین صندلی گیمینگ نشان‌دهنده بهترین محصول نیست. به‌دنبال گزینه‌ای باشید که ارزشش را داشته باشد.

قابلیت تنظیم: در صندلی به‌دنبال تکیه‌گاه و پشتی تنظیم‌شدنی باشید.

پایه ضد لغزش: این گزینه‌ برای جلوگیری از هر‌گونه حادثه حین حرکت صندلی ضروری است.

چرا صندلی‌های گیمینگ گران هستند؟

دلیل اصلی خرید صندلی‌های گیمینگ ظاهر و ویژگی‌های آن‌ها است. می‌توان دلایل عمده‌ی قیمت گران این نوع محصول را متریال استفاده‌شده و تمام قابلیت‌هایی دانست که این نوع صندلی ارائه می‌دهد.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link