راهنمای جامع خرید کفش اسکیت برای حرفه‌ای‌ها و تازه‌کارها

خرید کفش اسکیت باکیفیت و متناسب با نیاز شما از آن دسته مواردی است که نیاز به دقت و باریک‌بینی به‌خصوصی دارد، چراکه هیچ‌کسی علاقه‌‌ ندارد که بعد از اولین جلسه‌ی کلاس مجبور به خرید کفش اسکیت جدیدی شود. بنابراین در این مقاله از سری‌ راهنماهای خرید دیجی‌کالا مگ این بار به سراغ کفش‌های اسکیت می‌رویم تا علاوه بر ارائه‌ی نکاتی اساسی برای خرید این دسته ار کالاها، پرفروش‌ترین‌های بازار را هم معرفی کنیم.

آشنایی با اجزای تشکیل‌دهنده‌ی کفش اسکیت

آشنایی با اجزای تشکیل‌دهنده‌ی کفش اسکیت

در این قسمت از مقاله‌ی راهنمای خرید کفش اسکیت به سراغ معرفی بخش‌های مختلف این نوع کالا به منظور انتخاب و خرید دقیق‌تر آن می‌رویم.

بدنه‌ی بیرونی کفش

بدنه‌ی کفش اسکیت را می‌توان از طیف وسیعی از مواد از چرم و جیر گرفته تا پلاستیک یا پارچه‌های اکریلیک ساخت. در حالت کلی کاملا مشخص است که مواد مختلف سطوح مختلفی از پشتیبانی، راحتی و دوام را به کاربران ارائه می‌دهند. همچنین در داخل کفش یک آستری‌ وجود دارد که آن هم از نقطه نظر جنس و ضخامت می‌تواند متنوع باشد. البته در نظر داشته باشید که مدل‌هایی با روکش چرمی دوام بیشتری دارند و احساس راحتی بیشتری را نسبت به مواد مصنوعی ایجاد می‌کنند، اما طبیعتا قیمت بالاتری هم دارند.

لازم به ذکر است که پاشنه‌های برآمده یک ویژگی کلیدی در کفش اسکیت است که تنها از منظر استایل مهم نیست، بلکه به تعادل بهتر شما کمک می‌کند، زیرا وزن را کمی به سمت جلو هدایت می‌کند و احتمال سقوط شما به عقب را کاهش می‌دهد؛ از طرفی مدل‌هایی با کفی صاف به راحتی بیشتر شما کمک می‌کند.

مدل‌هایی با روکش چرمی دوام بیشتری دارند و احساس راحتی بیشتری را نسبت به مواد مصنوعی ایجاد می‌کنند.

سیستم بستن کفش

اکثر اسکیت‌های موجود در بازار از بند برای بستن کفش استفاده می‌کنند و دارای حفره‌هایی درست در بالای کالا هستند که به شما این امکان را می‌دهد تا چفتی پا را متناسب با سبک اسکیت‌سواری خود تنظیم کنید. همچنین برخی مدل‌های مخصوص کودکان دارای سگک‌های قابل تنظیمی هستند که استفاده از آن‌ها را برای کودکان آسان‌تر می‌کند.

زین کفش

صفحاتِ بخش پایینی کفش به زین اسکیت معروف است و معمولاً از فلزاتی مانند آلومینیوم یا منیزیم ساخته می‌شود، در حالی که مدل‌های نایلونتی آن هم در بازار موجود است. در حالت کلی صفحات فلزی محکم‌تر و بادوام‌تر از سایر گزینه‌ها هستند در حالی که صفحات نایلونی سبک‌تراند و ضربه‌های بیشتری را جذب می‌کنند.

زین‌های فلزی محکم‌تر و بادوام‌تر از سایر گزینه‌ها هستند در حالی که صفحات نایلونی سبک‌تراند و ضربه‌های بیشتری را جذب می‌کنند.

آویزهای متصل کننده

این قسمت از جمله بخش‌هایی است که چرخ‌های اسکیت شما را به زین متصل می‌کند. به طور کلی دو آویز به هر زین متصل شده است که به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی بچرخید چراکه این بخش عملا با وزن شما و متمایل کردن خود به این سو و آن سو کار می‌کند. آویزها معمولاً از فلز ساخته می‌شوند، اگرچه در برخی مدل‌ها از محصولات پلاستیکی با محورهایی از جنس آلومینیوم استفاده می‌شود.

بوش‌ها (Bushings)

این قطعات بین زین و آویزهای کفش اسکیت قرار می‌گیرند و به بهتر چرخیدن چرخ‌ها کمک می‌کند. بوش‌ها از نظر سختی متفاوت‌اند، زیرا گزینه‌های نرم‌تر به راحتی در چرخش چرخ‌ها کمک می‌کند در حالی که نمونه‌های سخت‌تر نیاز به تلاش بیشتری برای چرخاندن چرخ‌ها دارد. بنابراین بسته به سبک اسکیت‌سواری و مدل کفش خود، ممکن است بوش‌های سخت یا نرم‌تر را ترجیح دهید.

در این میان به منظور استفاده‌ی اسکیت‌بازان سبک‌کار و کودکان انتخاب بوش نرم‌تر گزینه‌ای بهتر است در حالی که برای سایر افراد یا کسانی که ثبات بیشتر در حرکت را ترجیح می‌دهند، بوش‌های سخت‌تر مفیدتر هستند.

به منظور استفاده‌ی اسکیت‌بازان سبک‌کار و کودکان انتخاب بوش نرم‌تر گزینه‌ای بهتر است در حالی که برای سایر افراد یا کسانی که ثبات بیشتر در حرکت را ترجیح می‌دهند، بوش‌های سخت‌تر مفیدتر هستند.

چرخ‌های کفش اسکیت

چرخ‌ها می‌توانند از نظر اندازه، سختی و رنگ بسیار متفاوت باشند.

  • قطر چرخ‌ها: قطر چهار چرخ کفش معمولا بین ۵۷ تا ۶۵ میلی‌متر متغیر است. چرخ‌هایی با قطر بیشتر می‌توانند حداکثر سرعت بالاتری را فراهم کنند و در زمین‌های ناهموار حرکت بهتری داشته باشند، در حالی که چرخ‌های کوچک‌تر سریع‌تر شتاب می‌گیرند و پایدارتر هستند.
  • سختی چرخ‌ها: در حالت کلی سختی چرخ‌ها می‌تواند بین ۷۶a تا ۱۰۱a متغیر باشد. چرخ‌های نرم‌تر، سواری نرم‌تر و چفتی بیشتری را فراهم می‌کنند که برای اسکیت‌بازی در فضای باز مناسب‌تر است. چرخ‌های سخت‌تر سریع‌تر هستند و معمولاً در سالن یا روی سطوح بسیار صاف مانند پارک اسکیت استفاده می‌شوند.

بلبرینگ‌های اسکیت

بلبرینگ‌هایی که در داخل چرخ‌ها (یکی در هر طرف) به کار برده می‌شود، به چرخ‌های کفش اجازه‌ی چرخش می‌دهد. بلبرینگ‌ها در طیف وسیعی از سرعت‌ها متناسب با سطح اسکیت‌بازان در بازار در دسترس هستند.

ترمزهای کفش اسکیت

ترمزهای کفش اسکیت معمولا در جلوی کفش یافت می‌شوند و برای توقف یا هل دادن به کار می‌روند. ترمزها در دو حالت ثابت یا قابل تنظیم در بازار وجود دارند که مدل‌های قابل‌تنظیم آن این قابلیت را دارند که بسته به ترجیحات و سبک بازی خود، آن‌ها را تنظیم کنید.

بازگشت به فهرست

آشنایی با انواع اسکیت و قابلیت‌های هرکدام

در حالت کلی ۹۹ درصد از کفش‌های اسکیت موجود در بازار برای استفاده عمومی افراد ایدئال است، در عین حال انتخاب کفش مناسب با توجه به محیطی که قصد بازی در آن را دارید، با اهمیت است. درواقع کفش اسکیتی که برای سواری در اطراف پارک یا بیرون از خانه به کار می‌رود، با مدل‌های سالنی یا مناسب برای رقصیدن متفاوت هستند. بنابراین آشنایی با انواع کفش اسکیت و قابلیت‌های هرکدام می‌تواند به انتخاب دقیق‌تر شما کمک کند.

۱. اسکیت‌ سرعتی (Speed Skate)

آشنایی با انواع اسکیت و قابلیت‌های هرکدام

همانطور که از نام این نوع کفش‌های سواری مشخص است، اسکیت‌های سرعتی بسیار سریع حرکت می‌کنند و از نقطه نظر طراحی و به دلیل آزادی حرکتی که در مچ پا ایجاد می‌کنند، جزو گزینه‌های بسیار محبوب به شمار می‌روند. اسکیت‌های سرعتی مچی کوتاه دارند و دقیقاً مانند کفش‌های تنیس به پا فیت می‌شوند. همچنین وجود چرخ‌ها و یاتاقان‌های (بخشی که به کفش اجازه‌ی حرکت‌های چرخشی را می‌دهد) سبک از دیگر ویژگی‌های این مدل کفش اسکیت است که به اسکیت‌بازان امکان حرکت سریع‌تر و طولانی‌تری را می‌دهد.

۲. اسکیت مناسب برای فضای باز (Outdoor Skate)

راهنمای جامع خرید کفش اسکیت برای حرفه‌ای‌ها و تازه‌کارها

اسکیت‌های مخصوص فضای باز در انواع مدل‌ها با مچی‌های کوتاه یا بلند در بازار موجود هستند. چرخ‌های این نوع اسکیت به‌طور خاص برای اسکیت بازی در فضای باز طراحی شده‌ است به طوری که در سطوح معمولاً ناصاف قابل استفاده باشد. در حالت کلی تنها تفاوت بین یک اسکیت مناسب برای فضای باز با یک اسکیت سالنی در چرخ‌های آن است، چراکه اسکیت‌های ویژه‌ی فضای باز معمولاً از چرخ‌هایی با قابلیت چرخش نرم‌تری برخوردار هستند.

اسکیت‌های مخصوص فضای باز نرم‌تر و جاذب‌تر هستند و اجازه می‌دهند سواری نرم‌تری روی سطوح نه چندان صاف، مانند خیابان‌ها و مسیرهایی که دارای شکاف و ناهمواری هستند، داشته باشید.

جالب است بدانید که در دسته‌بندی اسکیت‌های مخصوص فضای باز، چرخ هایی وجود دارد که به طور خاص برای استفاده در پارک (مانند چرخ‌های Moxi Fundae) طراحی شده‌اند. به طور کلی چرخ‌های اسکیت پارکی از نظر جنس متریال، کمی سخت‌تر از چرخ‌های معمول و مناسب در فضای باز هستند، زیرا برای استفاده روی بتن صافی که معمولا بر کف پارک‌ها است، مناسب هستند. لازم به ذکر است که اسکیت‌بازان پارکی اغلب علاقه‌مندند که از کفشی با مچی بلند و با ساختاری نگهدارنده و منسجم استفاده کنند. از طرفی رقصنده‌ها که معمولا به امکان حرکت بیشتری نیاز دارند مدل‌های بوت شکل با مچی کوتاه را می‌پسندند.

۳. اسکیت‌ سالنی (Indoor Skates)

راهنمای جامع خرید کفش اسکیت برای حرفه‌ای‌ها و تازه‌کارها

اسکیت‌های سالنی که گاهی به عنوان اسکیت هنری یا اسکیت سنتی هم شناخته می‌شوند مناسب برای کسانی است که به تمرین در پیست علاقه دارند. این نوع اسکیت دارای مچی بلندی است که امکان کنترل خوب پاها در حین انجام چرخش یا پرش را فراهم می‌کند. چرخ‌های این اسکیت باریک‌تر از سایر مدل‌ها است به همین علت هم امکان چرخش و مانور آسان‌تر را فراهم می‌کند.

توصیه می‌شود افرادی که اسکیت‌ را تازه شروع کرده‌ و مهارت کافی ندارند، از کفش‌‌های اسکیتی که چرخ‌های آن کوچک است استفاده کنند. همچنین مجهز بودن به ترمز برای کاهش سرعت و راحتی در کنترل اسکیت از دیگر جوانبی است که در زمان خرید کالا باید لحاظ شود.

۴. اسکیت رولر دربی (Roller Derby Skate)

راهنمای جامع خرید کفش اسکیت برای حرفه‌ای‌ها و تازه‌کارها

این نوع کفش اسکیت کالایی است که به منظور ورزش رولر دربی (که پیشینه‌ی آن به دهه‌ی ۱۹۳۰ برمی‌گردد) طراحی شده است. این اسکیت‌های چهار چرخ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دوام بالایی داشته باشند و به وسیله‌ی آن بتوان خیلی سریع به سطوحی با سرعت بالا رسید و در پیچ‌و خم‌ها حالت استیبل خود را حفظ کرد.

۵. اسکیت ویژه‌ی کودکان (Kids Skate)

راهنمای جامع خرید کفش اسکیت برای حرفه‌ای‌ها و تازه‌کارها

همانطور که از نام این نوع اسکیت مشخص است این نوع کفش برای استفاده‌ی کودکان طراحی شده است و نمی‌تواند به سرعت سایر اسکیت‌ها برسد. به علاوه، کفش‌های اسکیت کودکانه روکش مقاومی دارند که از ساییدگی و پارگی بدنه‌ی کفش به‌خوبی جلوگیری می‌کند.

۶. اسکیت‌های خطی یا تیغه‌ای (Inline Skates)

راهنمای جامع خرید کفش اسکیت برای حرفه‌ای‌ها و تازه‌کارها

به طور کلی لازم است بدانید که در بازار اسکیت‌های خطی ۳ نوع مختلف از این نوع محصولات وجود دارد که شامل مدل‌های تفریحی، مسابقه‌ای و رولر هاکی می‌شود.

  • اسکیت‌های خطی از نوع تفریحی: این نوع گزینه‌های سواری به نام اسکیت تناسب اندام هم شناخته می‌شوند و برای اسکیت‌بازانی طراحی شده‌اند که علاقه‌مند به ورزش در فضای باز هستند. این نوع کفش‌ها مچی‌های بلندی دارند که به محافظت از پا و مچ پا کمک می‌کند. اسکیت‌های خطی از نوع تفریحی به طرز شگفت‌انگیزی راحت هستند به طوری که اسکیت باز می‌تواند برای مدت طولانی‌تری از آن استفاده کند.
  • اسکیت‌های ویژه‌ی مسابقه: این مدل کفش‌ها به زبان ساده برای حرکت سریع طراحی شده‌اند و می‌توانند تا حد امکان به پاها فیت شوند و کمترین مقاومت را در برابر باد داشته باشند. چرخ‌های این مدل اسکیت به راحتی قابل تعویض است تا اسکیت باز بتواند در داخل یا خارج از خانه به راحتی تمرین کند.
  • اسکیت رولر هاکی: این دسته ار کفش‌ها برای افراد فعال در ورزش رولر هاکی ساخته شده‌اند. رولر هاکی ورزشی بسیار محبوب به ویژه در بین جوانان و بزرگسالان آمریکایی است.

بازگشت به فهرست

۵ نکته‌ی مهم قبل از خرید کفش اسکیت

بسیاری از خریدارانی که برای اولین بار اقدام به خرید کفش اسکیت می‌کنند، اغلب اندازه‌ی اشتباه را انتخاب می‌کنند یا مدل‌هایی را برمی‌گزینند که دوام زیادی ندارند! به همین دلیل ضروری است که قبل از خرید کفش اسکیت برای اولین بار اطلاعات صحیحی داشته باشید تا در زمان انتخاب دچار سردرگمی نشوید.

۱. اهمیت سایز کفش اسکیت در زمان انتخاب و خرید

فیت بودن کفش در پا از جمله مواردی است که در عملکرد و پایداری شما نقش به‌سزایی دارد. بنابراین، در هنگام خرید اسکیت باید با وسواس اندازه‌ی آن را بررسی کنید. همچنین باید بدانید که برندهای مختلف اسکیت دارای پارامترهای اندازه‌گیری متفاوتی از یکدیگر هستند. طبق قانون استاندارد کفش‌های اسکیت، بهتر است همواره محصولاتی را بخرید که ۱.۵ سایز کوچک‌تر از سایز کفش مردانه برای شما باشد. به این معنی که اگر کفش مردانه‌ای با سایز ۴۰ به پای شما فیت است، احتمالا کفش اسکیتی با سایز ۳۸.۵ گزینه ای مناسب برای شماست!

طبق قانون استاندارد کفش‌های اسکیت، بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که ۱.۵ سایز کوچک‌تر از سایز کفش مردانه‌ی متناسب با پای شما باشد.

۲. توجه به اندازه و سختی چرخ‌های کفش

اندازه و سختی چرخ‌های اسکیت دو فاکتور بسیار مهم در زمان خرید این دسته از کالاها است. هرچه چرخ‌های کفش اسکیت بزرگ‌تر باشند، قابلیت حرکت سریع‌تر برای شما فراهم‌تر است، البته پایداری در حرکت کاهش می‌یابد. با وجود چرخ‌های بزرگتر قابلیت چرخش این بخش‌های اسکیت بیشتر اما گردش در مسیرهای پر پیچ و خم سخت‌تر می‌شود.

راهنمای خرید اسکیت

توجه به اندازه‌ی چرخ‌ها به‌منظور به دست آوردن قابلیت‌های متناظر

البته توصیه می‌شود افرادی که اسکیت‌ را تازه شروع کرده‌ و مهارت کافی ندارند، از کفش‌‌های اسکیتی که چرخ‌های آن کوچک است استفاده کنند. همچنین مجهز بودن به ترمز برای کاهش سرعت و راحتی در کنترل اسکیت از دیگر جوانبی است که در زمان خرید کالا باید لحاظ شود.

۳. مدل‌هایی با بدنه‌ی سخت را انتخاب نکنید!

برخی از اسکیت‌های سالنی که به عنوان مدل‌هایی با پوسته‌ی سخت طبقه‌بندی می‌شوند دارای یک آستر قابل جابه‌جایی در داخل کفش هستند؛ به این معنی که می‌توان آن‌ها را از حالت سخت به راحت تغییر داد. به طور کلی بهتر است کفش اسکیت‌های نرم بدون پوسته‌ی محافظ سخت استفاده کنید چراکه کشش مناسبی دارند و راحت‌تر روی پا قرار می‌گیرند، در حالی که مدل‌های سخت قابلیت مانور کمتری دارند و در زمان استفاده چندان راحت نیستند.

۴. شناخت معتبرترین برندهای کفش اسکیت

آشنایی با انواع اسکیت و قابلیت‌های هرکدام

برند کفش هم از دیگر فاکتورهای مهم در خرید است چراکه گاهی نام یک شرکت معتبر می‌تواند تمام جوانبی که در زمان خرید لازم است به خاطر بسپارید را از یاد ببرد. بنابراین در این قسمت به معرفی محبوب‌ترین برندهای اسکیت می‌پردازیم.

  • برند رولربلید (Rollerblade): رولربلید یک برند محبوب ایتالیایی است که انواع اسکیت در سبک‌های مختلف تفریحی، تناسب اندام، نمایشی و غیره را برای کودکان و بزرگسالان ساخته است. این برند از جمله گزینه‌های باکیفیت و زیباست که از قضا از قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای هم برخوردار است.
  • برند سبا (Seba): برند سبا از جمله شرکت‌های جهانی و معتبر از نظر کیفیت و مرغوبیت کالا است که اکثر ورزشکاران با استفاده از آن به شهرت و پیشرفت بیشتر آن دامن زده‌اند. جالب است بدانید که تخصص سبا تولید کفش های اسکیت فری استایل است.
  • برند فلایینگ اییگل (Flying Eagle): یکی دیگر از برندهای مطرح در تولید کفش اسکیت شرکت فلایینگ اییگل اس که کالاهای خود را تحت لیسانس کشور اسپانیا و تولید کشور چین به بازار عرضه می‌کند. به طور کلی مرغوبیت محصولات فلایینگ ایگل عاملی است که باعث شده است محصولات این شرکت طرفداران بسیاری در سراسر جهان را تا به امروز کسب کند.

۵. اهمیت بندهای محافظ کفش اسکیت

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های کفش اسکیت

تقریباً تمام اسکیت‌های مدرن حداقل داری یک بند محافظ برای حمایت از مچ پا دارند که از شکستن و پیچ خوردن مچ پا جلوگیری می‌کند. البته برخی از اسکیت‌های موجود در بازار ممکن است همراه با جایگزینی برای بند پایینی و بالایی اسکیت با زیپ چسبی (به‌ویژه در مدل‌های بچگانه) باشند. به یاد داشته باشید که بندهای محافظ اگر به درستی بسته شوند می‌توانند تا حد بالایی از آسیب‌دیدگی جلوگیری کنند.

بازگشت به فهرست

محبوب‌ترین مدل‌های کفش اسکیت موجود در بازار

حال در این قسمت از مقاله به سراغ معرفی محبوب‌ترین مدل‌های کفش اسکیت می‌رویم.

اسکیت کفشی اف آر مدل FR1.43

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های کفش اسکیت

اسکیت کفشی اف آر مدل FR1.43 کالایی ایمن با انواع ضربه‌گیرهای متنوعی همچون کف‌ پا، پنجه پا، مچ پا، جانبی پنجه پا و تاندون آشیل است که برای استفاده در محیط‌های تفریحی و شهری گزینه‌ای مناسب است. این مدل کفش اسکیت چرخ‌هایی از جنس پلی‌اورتان دارد و همراه با چهار چرخ، جورابی از جنس ابر متراکم و بدنه‌ی فومی و ساق بلند یکی از مدل‌های محبوب در سایت دیجی‌کالا است. به طور کلی بست‌های ساق و مچ این کالا از نوع ریلی و ضامن‌دار است و برای افرادی با سایز پای ۴۳ انتخابی مناسب است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اسکیت کفشی روسز مدل اورلاندو ۳

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های کفش اسکیت

اگر به دنبال کفش اسکیتی حرفه‌ای و در سایزها و طرح‌های متنوع هستید، اسکیت کفشی روسز مدل اورلاندو ۳ می‌تواند انتخابی شایان توجه باشد. این محصول از نمونه کفش‌هایی با جنس پلاستیک سخت است که مقاومت خوبی در برابر ضربات شدید دارد. جنس آستر اسکیت از پارچه‌ی کتان است که می‌تواند رطویت را به خود جذب کند و از ایجاد تعرق بیش از حد در قسمت پا‌ها جلوگیری کند. در کنار این موارد لازم است بدانید که جنس تیغه یا فریم اسکیت روسز اورلاندو از نوع پلاستیک است و طبیعتا چنین جنسی وزن کفش را به شدت سبک کرده است. از جمله دیگر ویژگی‌های اسکیت کفشی روسز مدل اورلاندو ۳ می‌توان به مواردی همچون وجود ترمز عقب، بست‌های ضامن‌دار ساق و مچ، بازه‌ی تنظیم سایز ۳۰ الی ۳۴ و بند محافظ و ضربه‌گیر اشاره کرد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اسکیت کفشی سبا مدل Highlight80-43

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های کفش اسکیت

همانطور که در متن این راهنما هم به آن اشاره کردیم، برند سبا یکی از کمپانی‌های خوش‌نام در زمینه‌ی تولید کفش اسکیت است و اسکیت کفشی سبا مدل Highlight80-43 هم از جمله محصولات محبوب و باکیفیت آن به شمار می‌رود. در خصوص ویژگی‌های جالب‌توجه این کالا می‌توان اذعان داشت که جوراب داخلی این محصول ساختاری نرم دارد و به جاگیری راحت‌تر پا در کفش کمک می‌کند. به‌علاوه یک بست ریلی ضامنی بر روی ساق و یک بست نیز در قسمت مچ قرار داده‌ شده است تا پا در درون کفش اسکیت محکم و ثابت قرار گیرد.

از جمله دیگر مشخصه‌های این کفش اسکیت می‌توان به مواردی همچون چهار چرخ از جنس پلی‌اورتان با قطر ۸۰ میلی‌متر، رویه‌ی مشبک در بخش جلوی کالا به منظور جلوگیری از تعرق، مقاومت مناسب حتی برای افرادی با وزن بالا، ریلی‌های ضامن‌دار در مچ و ساق، مقاومت در برابر شوک‌های ضربه‌ای و تیغه‌ی فلزی اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که سایز این مدل کفش ثابت است و قابلیت تغییر سایز ندارد!

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اسکیت کفشی فیلا مدل XF55 کد F2022 38

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های کفش اسکیت

یکی از بهترین‌ گزینه‌های خرید با توجه به مبلغی که پرداخت می‌کنید، اسکیت کفشی فیلا مدل XF55 کد F2022 38 است. کفش اسکیتی که وزن هر لنگ آن حدودا ۷۰۰ گرم است و با ویژگی‌های خاصی همچون ریل ضامن‌دار برای بست‌های مچ و ساق، بست پنجه‌ی چسبی، ضربه‌گیر برای نواحی مختلف پا، قابلیت جریان داشتن هوا به همراه پدهای محافظ، چهار چرخ پلی‌اورتان با قطر ۸۰ میلی‌متر و پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ همراه شده است. اسکیت کفشی فیلا مدل XF55 کد F2022 38 کالایی مناسب برای سواری و تمرین در محیط‌های بیرونی است و وجود ترمز عقب در کنار سایر مشخصات این نوع کفش را به کالایی امن برای افراد تازه‌کار تبدیل کرده است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل S6s Speed

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های کفش اسکیت

اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل S6s Speed از جمله محصولات قابل تنظیم و دارای بدنه‌ی سخت یا همان هارد است که از پیچ خوردگی و تغییر فرم پا جلوگیری می‌کند. ساختار این نوع کفش اسکیت همراه با سه چرخ و تیغه‌ای از جنس آلومینیوم است که این کالا را برای افرادی به غیر افراد تازه‌کارها کالایی مناسب کرده است. بست‌های ساق، مچ و پنجه در این مدل کفش از نوع ریلی و ضامن‌دار است و همراه با متصل‌کننده‌ی بندی می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. قابلیت تنظیم سایز از دیگر مشخصه‌های این کالا است که با قیمتی مقرون‌به‌صرفه برای افرادی در هر بازه‌ی سنی قابل انتخاب است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل اپکس

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های کفش اسکیت

اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل اپکس انتخابی زیبا و امن برای اغلب کودکان است که با توجه به قیمتی که دارد گزینه ای معقول برای خرید به شمار می‌رود. وجود بست‌های ریلی و ضامن‌دار در ساق، مچ و پنجه، ضربه‌گیر کف پا، بدنه‌ی هارد، سایز قابل‌تنظیم و چهار چرخ با قطر ۷۲ میلی‌متر از جمله مواردی است که این نوع اسکیت را برای تمرین و آموزش کودکان مناسب کرده است. در کنار این مشخصات وجود ترمز عقب و تیغه‌ی آلمینیومی بر ارزش خرید این کالا افزوده است. لازم به ذکر است که این نوع کالای ورزشی قابلیت شست‌وشو هم دارد، بنابراین می‌تواند گزینه‌ای شایان توجه برای والدین حساس به سلامت و پاکیزگی کودک باشد.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل NT2

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های کفش اسکیت

اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل NT2 از جمله محصولات پرفروش با ویژگی‌های قابل‌توجهی همچون بدنه‌ و تیغه‌ی فایبرگلاس، بست‌های ریلی و ضامن‌دار، چهار چرخ هایپر ژله‌ای با قطر ۷۲ میلی‌متر، پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ، مجهز به ترمز عقب، ۷ عدد ابک (ABEC) بلبرینگ و قابل تنظیم در بازه‌ی ۳۳ الی ۳۷ است. جالب است بدانید که فلاینگ ایگل یکی از برندهای معروف جهانی در صنعت تولید اسکیت است که با تولید اسکیت‌هایی با بدنه‌ی هارد و تمام استاندارد در کنار قیمت مناسب توانسته است از سایر رقبا در این صنعت به خوبی پیشی بگیرد. لازم به ذکر است که اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل NT2 دارای دو ویژگی کلیدی وزن سبک و مقاومت بسیار بالا است، بنابراین می‌تواند برای کودکان هم گزینه‌ای مناسب به شمار رود.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اسکیت کفشی کالاری مدل MVP

اسکیت کفشی کالاری مدل MVP

اسکیت کفشی کالاری مدل MVP یکی دیگر از مدل‌های زیبا و جذاب برای استفاده‌ی کودکان و تمرین آن‌ها است که با ویژگی‌های محافظتی‌ای همچون ضربه‌گیر کف‌ پا، پنجه پا، مچ پا و تاندون آشیل، نگهدارنده و متصل‌کننده‌ی چسبی، بدنه‌ای از جنس فایبرگلس و کتان و بست‌های ریلی ضامن‌دار همراه شده است. اسکیت کفشی کالاری مدل MVP دارای چهار چرخ با قطر ۶۴ میلی‌متر است که جنس آن‌ها هایپر ژله‌ای بوده و بر تیغه‌ای از جنس آلومینیوم سوار است.

جوراب داخلی این اسکیت به نحوی ساخته شده است که پای کودک بیشترین احساس راحتی را در داخل آن دارد و در کنار آن قابل تعویض و شست‌وشو هم است. البته لازم به تاکید است که این محصول بدون لوازم ایمنی جانبی به فروش می‌رسد، بنابراین برای استفاده‌ی کودکان حتما باید سایر اقلام را خریداری کنید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل S3 به همراه کلاه و لوازم ایمنی و کیف اسکیت

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های کفش اسکیت

اگر به دنبال یک مجموعه‌ی کامل و در عین حال خوش‌قیمت برای شروع اسکیت سواری هستید، اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل S3 به همراه کلاه و لوازم ایمنی و کیف اسکیت می‌تواند انتخاب مناسبی برای شروع باشد. کفش‌های موجود در این مجموعه دارای خصوصیاتی از جمله چرخ‌های ژله‌ای بسیار روان و نرم، فک متحرک برای راحتی پا، بدنه‌ای از جنس فایبر گلاس EVA، تیغه‌ی آلومینیومی، ترمز عقب، چرخ‌هایی با جنس پلی‌یورتان و سختی ۸۵A، بوت جدا شونده به منظور شست‌شوی کفش، دو بست بر روی ساق و روی پا و سایز متغیر است. در کنار این کفش‌های اسکیت مرغوب وجود لوازم ایمنی باکیفیتی از جمله، کلاه، زانو بند، آرنج بند و محافظ کف دست اورجینال، ارزش خرید این مجموعه را چند برابر کرده است.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل FBS

معرفی محبوب‌ترین مدل‌های کفش اسکیت

اسکیت کفشی فلاینگ ایکل مدل FBS یکی دیگر از محصولات مرغوب فلاینگ ایگل است که با ویژگی‌هایی همچون چهار چرخ با جنس پلی‌یورتان، بوت جدا شونده به منظور شست‌شوی کفش، وزن ۱۵۰۰ گرمی برای هر لنگ، دو بست بر روی ساق و روی پا و چرخ‌های ژله‌ای بسیار روان و نرم همراه شده است. این نوع کالا برای استفاده در محیط‌های بیرونی کاربردی است و هم بزرگسالان و هم کودکان می‌توانند از آن استفاده کنند.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

بازگشت به فهرست

جمع‌بندی

هدف ما از این راهنمای خرید ارائه‌ی جزئیات و نکات مهمی به منظور انتخاب و خرید کفش اسکیت در کنار معرفی محبوب‌ترین گزینه‌های خرید به شما عزیزان بود تا با دقت نظر بیشتری بتوانید آنچه متناسب با نیاز شماست را خریداری کنید و خریدی رضایت‌بخش را رقم بزنید.

منبع: SLICK WILLIES

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.