دانلود فایل های SoundCloud

در SoundCloud کاربران عادی و موزیسین‌های بسیاری از جمله افراد ایرانی حضور دارند و به اشتراک فایل‌های صوتی خود مانند موسیقی، پادکست و … می‌پردازند. اگر به‌دنبال مرجعی هستید که هر آهنگی که فکرش را کنید در آن وجود داشته باشد، SoundCloud بهترین انتخاب ممکن برای شما خواهد بود. همانقدر که یوتیوب در زمینه‌ی ویدیوها محبوب و بزرگ است، SoundCloud نیز چنین جایگاهی را در بین فایل‌های صوتی دارد؛ به‌طوری‌که نسخه‌ی اندرویدی آن بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود تنها در پلی‌استور گوگل کسب کرده است. SoundCloud نیز سیاستی مانند یوتیوب در پیش گرفته است؛ به این معنا که شما امکان دانلود فایل‌های صوتی را ندارید و فقط می‌توانید به آن‌ها گوش کنید.

در ادامه، روش‌های رایگان دانلود موزیک‌های پلتفرم ساندکلاد را به‌شما معرفی خواهیم کرد.

دانلود از SoundCloud در تلگرام

امروزه ربات‌های مختلفی با کارکردهای بسیار جالب در تلگرام وجود دارند که استفاده از بسیاری آن‌ها نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارد و کاملاً رایگان است. یکی از ربات‌های کاربردی این پیام‌رسان scdlbot نام دارد که برای دانلود مستقیم موزیک‌های ساندکلاد طراحی شده است. کار با این ربات بسیار آسان بوده و نیاز به‌طی کردن مراحل مختلف ندارد.

ربات دانلود مستقیم از ساندکلاد در تلگرام

برای دانلود موزیک موردنظر خود از ساندکلاد، ابتدا باید عضو ربات scdlbot شوید. بدین‌منظور ابتدا نام این ربات در بخش جستجوی تلگرام وارد کنید یا با کلیک روی این پیوند به‌طور مستقیم وارد آن شوید. سپس روی دکمه‌ی Start کلیک کنید تا ربات فعال شود.

مقاله‌ی مرتبط:

اکنون باید لینک موزیک موردنظرتان را از پلتفرم ساندکلاد کپی کرده و آن را بدون هیچ تغییری به‌صورت یک پیام برای ربات scdlbot ارسال کنید. پس از چندثانیه، لینک دانلود و لینک پخش موزیک موردنظر دردسترس شما قرار خواهد گرفت.

البته scdlbot امکانات دیگری هم دارد به‌عنوان مثال با تایپ دستور link + Links/ و جایگزین کردن لینک موردنظر در ساندکلاد با عبارت Links، می‌توانید پیوند مستقیمی برای دانلود موزیک موردنظر دریافت کنید. همچنین می‌توانید با دستور dl + Links/ و جایگزین کردن لینک ساندکلاد موزیک موردنظر، آن را روی تلگرام دریافت کنید.

یکی دیگر از مزیت‌های ربات scdlbot در تلگرام این است که می‌توانید از آن برای دانلود از یوتیوب و Bandcamp نیز استفاده کنید. روش کارکرد این ربات برای دانلود محتوای یوتیوب و Bandcamp نیز مشابه روش دانلود از ساندکلاد است و بدین‌منظور فقط باید لینک ویدیو موردنظر را برای ربات ارسال کنید.

دانلود از SoundCloud با سایت SoundCloudMP3

سایت دانلود رایگان از ساند کلاد

اگر به هردلیلی تمایلی به استفاده از تلگرام برای دانلود موزیک‌های ساندکلاد ندارید، بهترین و دردسترس‌ترین روش، استفاده از وب‌سایت‌های است که دقیقاً برای این کار طراحی شده‌اند. یکی از بهترین گزینه‌ها در این‌زمینه SoundCloudMP3 است.

با مراجعه به وب‌سایت SoundCloudMP3، بدون نیاز به ثبت‌نام و به‌طور کاملاً رایگان می‌توانید لینک موزیک موردنظر خود را از ساندکلاد کپی کرده و در باکس صفحه‌ی اصلی SoundCloudMP3 قرار دهید. فرایند تولید لینک دانلود مستقیم موزیک موردنظر شما فقط چندثانیه طول خواهد کشید و پس از آن با کلیک روی دکمه‌ی Download می‌توانید فایل Mp3 آن را دانلود کنید.

از مزیت‌های SoundCloudMP3 این است که امکان دانلود محتوای SoundCloud با مدت‌ حداکثر ۲ ساعت را به‌شما ارائه می‌دهد. علاوه‌براین، فایل‌ها با نهایت کیفیت ممکن دراختیار شما قرار می‌گیرند و بنابراین نیازی به نگرانی درمورد کاهش کیفیت فایل‌های دانلودشده نخواهید داشت. از همه مهم‌تر، استفاده از این سرویس نیاز به دانلود هیچ برنامه‌ی یا ابزار اضافه‌ای ندارد و همان‌طور که اشاره شد کاملاً رایگان و بدون نیاز به ثبت‌نام می‌توانید از خدمات آن لذت ببرید.

ازآنجاکه SoundCloudMP3 یک وب‌سایت است، می‌توانید ازطریق رایانه‌های ویندوزی، مک، لینوکس یا گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS به آن دسترسی داشته باشید.

دانلود از SoundCloud با سایت SCloudDownloader

سایت ScloudDownloader برای دانلود از ساند کلاد

ScloudDownloader وب‌سایت دیگری است که کارکردی مشابه سرویس فوق ارائه می‌دهد و می‌توانید با استفاده از آن موزیک‌های منتشر شده در پلتفرم ساندکلاد را دانلود کنید.

برای استفاده از ScloudDownloader ابتدا باید لینک موزیک موردنظرتان را از SoundCloud کپی و در باکس صفحه‌ی اصلی وارد کنید. سپس با کلیک روی دکمه‌ی Download، فرایند تبدیل لینک آغاز خواهد شد و درنهایت فایل موردنظر برای دانلود مستقیم دردسترس شما قرار خواهد گرفت.

استفاده از ScloudDownloader کاملاً رایگان است و یکی از مزیت‌های این سرویس، امکان دانلود فهرست‌های پخش ساندکلاد به‌طور یک‌جا است. برای استفاده از این ویژگی در بالای سایت روی Playlist کلیک و سپس آدرس فهرست پخش موردنظرتان را در باکس مربوطه وارد کنید تا لینک دانلود همه‌ی آهنگ‌های موجود در آن، به‌طور یک‌جا دراختیار شما قرار گیرد.

ازآنجاکه ScloudDownloader نیز یک وب‌سایت است، می‌توانید ازطریق رایانه‌های ویندوزی، مک، لینوکس یا گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS به آن دسترسی داشته باشید.

این مطلب ابتدا در مرداد ۱۳۹۵ توسط حمیدرضا مالکی نوشته شده و مجتبی بوالحسنی در تاریخ ۱۰ آبان ۱۴۰۱ آن را به‌روزرسانی کرده است.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link