جدیدترین و آخرین ساعت های هوشمند سامسونگ کدام اند؟

فهرست مطالب

ساعت های هوشمند در چند سال اخیر به خوبی در بازار جا افتاده اند و دلیل آن هم محبوبیت آن ها در بین کاربران است، این ساعت ها به عنوان بهترین لوازم جانبی چند سال اخیر شناخته شده اند که با قیمت های مناسب تا گران قیمت و سخت افزار های مختلف، قابل خرید در بازار جهان هستند.

یکی از کمپانی های پیشتاز در صنعت ساخت ساعت هوشمند، برند سامسونگ است که محبوبیت بسار زیادی در دنیای تکنولوژی دارد و تمام محصولاتی که تولید می کند، طرفداران زیادی پیدا می کند. ساعت های هوشمند سامسونگ دارای ظاهر زیبا و سخت افزار جذاب و متفاوتی هستند که با قیمت های مختلف در بازار وجود دارند. اگر قصد خرید ساعت هوشمند سامسونگ دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا با جدیدترین ساعت های سامسونگ آشنا شوید.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 44mm

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 44mm

گلکسی واچ ۵ مدل ۴۴ میلی‌متری به عنوان جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ شناخته می‌شود که به تازگی راهی بازار شده است. این ساعت هوشمند از ویژگی‌های بسیار جذابی برخوردار است که این محصول را در مقایسه با مدل‌هی سال‌های گذشته به ساعت جذاب‌تری تبدیل کرده است. باید به این موضوع اشاره کنیم که جدیدترین سامسونگ واچ موجود در بازار به شکل خاص با گوشی‌های اندروید و از همه مهمتر با گوشی‌های سامسونگ سازگاری بسیار خوبی دارد. پس اگر گوشی اندرویدی یا گوش یسامسونگ دارید می‌توانید از جدیدترین ساعت سامسونگ استفاده کنید. گلکسی واچ ۵ به حسگرهای مختلفی مجهز شده که از بین آن‌ها می‌‌توانیم به حسگر ضربان قلب، حسگر تشخیص دمای بدن و حسگرهای سلامتی دیگر اشاره کنیم. این ساعت هوشمند سامسونگ بدنه‌ای آلومینیومی دارد و از گواهی IP68 هم بهره می‌برد که باعث شده در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشد.

قیمت گلکسی واچ ۵ نسخه ۴۴ میلی متری

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 40mm

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 40mm

ساعت هوشمند گلکسی واج ۵ مدل ۴۰ میلی‌متری در کنار مدل ۴۴ میلی‌متری شد. این مدل در واقع مدل کوچک‌تر گلکسی واچ ۵ به شمار می‌رود. اگر به دنبال خرید بالاترین مدل ساعت هوشمند سامسونگ هستید، می‌توانید یکی از مدل‌های گلکسی واچ ۵ را خریداری کنید. گلکسی واچ ۵ مدل ۴۰ میلی‌متری به دلیل کوچک‌تر بودن بیشتر برای خانم‌ها مناسب است، اما هیچ الزامی وجود ندارد که این ساعت برای آقایان مناسب نباشد. این مدل از باتری ۲۸۴ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و از بلوتوث ۵٫۲ هم برخوردار است. این ساعت هوشمند از صفحه نمایش ۱٫۲ اینچی استفاده می‌کند. تمام حسگرهای سلامتی که روی مدل ۴۴ میلی‌متری قرار گرفته را روی این محصول مشاهده می‌کنید. در میان ساعت های سامسونگ که در طول چند سال گذشته راهی بازار شده‌اند، گلکسی واچ ۵ واقعا به تکامل خوبی رسیده است.

قیمت گلکسی واچ ۵ سامسونگ نسخه ۴۰ میلی متری

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 Pro

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch5 Pro

گلگسی واچ ۵ پرو به تنهایی یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی است که می‌توانید آن را در بازار پیدا کنید. جدیدترین مدل ساعت هوشمند سامسونگ از باتری بزرگ‌تری استفاده می‌کند و صفحه نمایش بزرگ‌تری هم در مقایسه با مدل های ۴۴ و ۴۰ میلی‌متری دارد. روی این محصول صفحه نمایش ۱٫۴ اینچی را مشاهده می‌کنید. این محصول در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است و از گواهی IP68 استفاده می‌کند. گلکسی واچ ۵ پرو از گواهی نظامی MIL-STD-810H بهره می‌برد که باعث شده در برابر شوک الکتریکی و ضربه و گرما و سرما مقاوم باشد. این ساعت هوشمند از ۱۵ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و ۱٫۵ گیگابایت رم دارد. آخرین مدل ساعت هوشمند سامسونگ می‌تواند برای افرادی که به دنبال یک ساعت هوشمند با قابلیت‌های بالا هستند بسیار مناسب باشد.

قیمت گلکسی واچ ۵ پرو سامسونگ

ساعت هوشمند گلکسی Watch 4 Classic

ساعت هوشمند Watch 4 Classic

جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ، گلکسی واچ ۴ کلاسیک است که در سال ۲۰۲۱ روانه بازار شده و پر از ویژگی های جذاب و کاربردی است. این ساعت از طراحی نسبتا جدید در مقایسه با نسل قبلی تولید شده و همچنان از تمام گواهی های نظامی ضد آب و ضد ضربه استفاده می کند. این ساعت دارای نمایشگری بی نظیر است به همراه سیستم عامل اندروید پوشیدنی که خوشبختانه جای سیستم عامل اختصاصی سامسونگ را گرفته است.
این ساعت کیفیت و طراحی بسیار خوبی دارد که قطعا مورد پسند بسیاری از کاربران قرار می گیرد، بدنه آلومینیومی محکم و مقاوم آن هم باعث می شود به یک ساعت قدرتمند جذاب تبدیل شود. ساعت گلکسی watch 4 کلاسیک بهترین انتخاب بین ساعت های اندرویدی محسوب می شود که می توانید خریداری کنید و از کار با آن لذت ببرید. خرید ساعت گلکسی watch 4 کلاسیک را به کسانی پیشنهاد می کنیم که یک ساعت ضد آب با نمایشگری فوق العاده می خواهند که از چندین حرکت ورزشی پشتیبانی کند و همچنین سنسور سنجش اکسیژن خون، فشار خون و حتی تحلیل ماهیچه های بدن را هم داشته باشد. در مجموع این ساعت یک ساعت عالی برای کارهای روزمره، ورزش و حتی یک جانبی بسیار شیک برای افرادی است که به استایل و تیپ شان اهمیت زیادی می دهند.

قیمت گلکسی واچ ۴ کلاسیک

ساعت هوشمند گلکسی Watch 4

Watch 4 سامسونگ

نسخه اسپورت تر ساعت گلکسی واچ ۴ کلاسیک این ساعت است که همزمان با یکدیگر معرفی شدند و این نسخه نسخه ی ساده تر و همچنین ارزان تر این گوشی می باشد. گلکسی واچ ۴ سامسونگ دارای طراحی بسیار جذاب و دلنشین است که مانند نسخه کلاسیک از ویژگی های متعددی استفاده می کند. خرید ساعت هوشمند واچ ۴ سامسونگ را به کسانی پیشنهاد می کنیم، که به ساعت های بزرگ و سنگین علاقه ای ندارند و یا دست های کوچکی دارند و نمی خواهند ساعت بزرگ ببندند. این ساعت از نمایشگر بسیار باکیفیتی استفاده می کند که باعث می شود بتوانید زیر نور مستقیم آفتاب از آن استفاده کنید. همچنین گواهی نظامی ضد آب و ضد ضربه آن باعث می شود بتوانید با این ساعت تمام فعالیت های ورزشی مانند کوه نوردی و شنا را انجام دهید بدون این که به ساعت آسیبی برسد و یا از عملکرد آن کاسته شود.

قیمت گلکسی واچ ۴

ساعت هوشمند گلکسی Watch 3 SM-R840

Watch 3 SM-R840

یکی از ساعت های هوشمند محبوب بازار که در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شد و هنوز هم یکی از بهترین ساعت های هوشمند بازار محسوب می شود، ساعت هوشمند گلکسی واچ ۳ است که انتخاب حرفه ای ها به شمار می رود. این ساعت از گواهی نظامی ضد آب و ضربه بهره می برد و می توانید از آن در هر فعالیت ورزشی و کاربردی استفاده کنید. گلکسی واچ ۳ دارای بدنه بسیار مستحکم و ظاهری قدرتمند است که می توانید هم با لباس های اسپورت و هم لباس رسمی آن را ست کنید. نمایشگر این ساعت کیفیت بسیار بالایی دارد و زیر نور مستقیم آفتاب می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. بند های گلکسی واچ ۳ از جنس چرم است که قابل تعویض است و می توانید آن را تعویض کنید. خرید ساعت سامسونگ گلکسی Watch 3 SM-R840 را به کسانی پیشنهاد می کنیم که یک ساعت شیک و با جذبه با کاربری گسترده می خواهند، اما قیمت آن برایشان مهم نیست و فقط به کیفیت آن توجه می کنند.

خرید گلکسی واچ ۳

در این مطلب سعی کردیم تمام ساعت های مناسب و ارزشمند سامسونگ را به شما معرفی کنیم تا هنگام خرید ساعت هوشمند سامسونگ، به مشکل و سردرگمی در انتخاب دچار نشوید. پیشنهاد می کنیم از مدل های جدید ساعت های هوشمند سامسونگ خریداری کنید که آپدیت های بیشتری دریافت می کنند و با نسخه های بالاتر اندروید و آی او اس سازگاری دارند. این ساعت ها جزو بهترین های بازار هستند که می توانید خریداری کنید و از داشتن یک ساعت فوق العاده لذت ببرید.
به نظر شما بهترین مدل ساعت هوشمند سامسونگ کدام است؟ به نظر شما ساعت های هوشمند مفید و کاربردی هستند و خرید ساعت هوشمند عاقلانه است؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

برای امتیاز به این مطلب کلیک کنید

[تعداد امتیازات: ۳ امتیاز میانگین: ۴.۷]

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link