تماشا کنید: نصف شدن ASUS ROG Phone 6 Pro در تست مقاومت JRE!

maxresdefault 1

سال گذشته که زک نلسون گوشی ROG Phone 5 ایسوس را مورد تست مقاومت بی‌رحمانه خود قرار داد، این گوشی در تست خمش از وسط نصف شد و نتوانست تست مقاومت JerryRigEverything را پاس کند. حال در ماه جولای امسال، گوشی ROG Phone 6 Pro توسط ایسوس عرضه شده‌ و باید ببینیم که آیا این گوشی‌ که عنوان قدرتمندترین گوشی حال حاضر دنیا را یدک می‌کشد، می‌تواند از تست مقاومت JerryRigEverything زنده بیرون بیاید یا خیر؟

با وجود اینکه ROG Phone 6 Pro در ماه جولای عرضه شده، زک نلسون همچنان به سراغ آن رفته و آن را مورد تست مقاومت بی‌رحمانه خود قرار داده است. البته عنوان مطلب عاقبت تلخ این گوشی را فاش کرده، اما باز هم تماشای ویدئوی کامل تست مقاومت این گوشی خالی از لطف نیست. اگر ناراحتی قلبی دارید، از تماشای صحنه نصف شدن گوشی خودداری کنید:

تست مقاومت گوشی ASUS ROG Phone 6 Pro

تست مقاومت گوشی ROG Phone 6 Pro مانند بقیه تست‌های زک نلسون پیش می‌رود. نمایشگر این گوشی با یک لایه محافظ Gorilla Glass Victus پوشانده شده که در تماس با مواد سطح سختی ۶ خط و خش سطحی و در تماس با مواد سطح سختی ۷ خراش‌های عمیق برمی‌دارد. کناره‌های گوشی از جنس آلومینیوم بوده و نکته جالب این است که دکمه‌های کنار آن نیز قابل جداسازی هستند. دوربین‌های پشتی و دوربین جلویی نیز توسط شیشه محافظت می‌شوند و نمایشگر AMOLED این گوشی نیز حدود ۳۰ ثانیه در تماس با شعله مستقیم فندک دوام می‌آورد؛ پیش از اینکه آسیب دائمی و غیر قابل بازگشت ببیند.

سنگین‌ترین تست زک نلسون، تست خمش است که متأسفانه گوشی ROG Phone 6 Pro، قدرتمندترین گوشی حال حاضر جهان، نتوانست به سلامت آن را به اتمام برساند و به آسانی تمام از وسط دو نیم شد. نکته جالب این است که به خاطر استفاده از پوشش Gorilla Glass Victus، سطح خارجی نمایشگر یکپارچه مانده اما در زیر این لایه محافظ، نمایشگر گوشی تقریباً متلاشی شده است. به هر حال، آسیبی که به این گوشی در تست خمش وارد آمده غیر قابل بازگشت بوده و گوشی پس از این تست، دیگر قابل استفاده نبود.

مطالب مرتبط

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.