تعداد بیننده‌های «خاندان اژدها» با اختلاف از «حلقه های قدرت» بیشتر است

بر اساس داده‌ها و آمار جدید، اولین نوبت پخش «خاندان اژدها»، سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» را با اختلاف زیادی پشت سر گذاشته است. پس از ماه‌ها انتظار، این دو سریال پیش‌درآمد فانتزی اکنون اولین نوبت پخش خود را تجربه کرده‌اند. خاندان اژدها حدود ۲۰۰ سال قبل از «بازی تاج و تخت» به قلمرو وستروس می‌پردازد و «حلقه‌های قدرت» مخاطبان را به عصر دوم سرزمین میانه، هزاران سال قبل از «هابیت» و «ارباب حلقه‌ها» می‌برد.

هر دو مجموعه فانتزی تاکنون با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان مواجه شده‌اند. منتقدان «خاندان‌ اژدها» را پیش‌درآمدی قدرتمند برای «بازی تاج و تخت» دانسته‌اند و «حلقه‌های قدرت» آمازون را نیز به عنوان جانشین شایسته‌ی ارباب حلقه‌ها تحسین کرده‌اند.

طرفداران بازی تاج و تخت با اشتیاق درباره «خاندان‌ اژدها» حرف می‌زنند اما از طرف دیگر، «حلقه‌های قدرت» چالش‌های خاص خودش را در پیش رو دارد. هر دو سریال فانتزی مسلما آثاری محبوب خواهند بود اما این مجموعه‌ها به‌عنوان آثار معروف و محبوب قطعا در میان مخاطبان قضاوت می‌شوند.

اکنون به لطف تعداد تماشاگران جدید، به نظر می‌رسد «خاندان‌ اژدها» پیشتاز اولیه‌ی این جنگ فانتزی است. بر اساس داده‌های تلویزیونی سامبا که توسط لوئیز فرناندو در توییتر به اشتراک گذاشته شد، قسمت اولیه‌ی خاندان اژدها را ۴.۸ میلیون نفر تماشا کرده‌اند که با اختلاف زیاد نسبت به ۱.۸ میلیون بازدید «حلقه‌های قدرت» جلوتر است.

خاندان اژدها

پیش از این، اچ‌بی‌او اعلام کرده بود که اولین قسمت «خاندان اژدها» نزدیک به ۱۰ میلیون بیننده داشته و آمازون نیز ادعا کرده بود که ۲۵ میلیون بیننده جهانی در ۲۴ ساعت اول پخش قسمت اول «حلقه‌های قدرت»، آن را تماشا کرده‌اند و هر دو رکورد جدیدی برای شبکه‌های مربوطه خود ثبت کردند. اعداد و ارقام تلویزیون سامبا کمی متفاوت است، زیرا آن‌ها از روش متفاوتی برای سنجش تعداد بینندگان استفاده می‌کنند که به عنوان محقق شخص ثالث، شاید روشی عینی‌تر باشد. با توجه به این اعداد، به نظر می‌رسد «خاندان اژدها» حداقل در ابتدای کار سریال محبوب‌تری باشد.

البته که «خاندان‌ اژدها» پیشتاز این آمار و ارقام است اما این موضوع به هیچ وجه نشان از شکست «حلقه‌های قدرت» نیست. طبق آمار خود تلویزیون سامبا، سریال ارباب حلقه‌ها از نظر تعداد بینندگان در میان آثار بزرگ، چهارمین سریال سال پس از پیش‌درآمد «بازی تاج و تخت»، «چیزهای عجیب» و «اوبی وان کنوبی» است. فصل دوم خاندان اژدها در حال ساخت است و حلقه‌های قدرت نیز از قبل برای پنج فصل تمدید شده است. پس شاید کمی برای قضاوت زود باشد.

منبع: screenrant

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link