تاریخ عرضه‌ی بازی Midnight Suns مشخص شد؛ تریلر گیم‌پلی جدید آن را ببینید

کمپانی ۲K و استودیوی Firaxis Games اخیرا در کنار انتشار تریلری از گیم‌پلی Marvel’s Midnight Suns، از تاریخ انتشار جدید این بازی روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی رونمایی کرده‌اند.

این تاریخ انتشار به عنوان بخشی از رویداد Disney & Marvel Games Showcase اعلام شد و در کنار آن تریلری جدیدی از گیم‌پلی بازی منتشر شد که انتظاراتی که بازیکن می‌توانند از آن داشته باشند را به نمایش می‌گذارد. گفتنی است که بازی به صورت رسمی در آگوست سال گذشته معرفی شد و برای انتشار در مارس ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده بود. با این حال کمپانی سازنده در ماه نوامبر اعلام کرد که عرضه‌ی آن را به نیمه‌ی دوم سال موکول کرده است و اکنون تاریخ انتشار جدید و ظاهرا نهایی مشخص شده است.

علاوه‌بر این، تیزر انیمیشن‌هایی کوتاه و پیش‌درآمد از بازی در این نمایشگاه منتشر شدند که در مورد لیلیث (Lilith) به عنوان مادر شیاطین و اینکه چگونه ابرقهرمانانی مانند گوست رایدر (Ghost Rider)، بلید (Blade)، مجیک (Magik) و  غیره گرد هم آمده‌اند تا در مقابل تهدید شیاطین ایستادگی کنند، اطلاعاتی را در دسترس طرفداران قرار می‌دهد. این سری انیمیشن‌ها در پنج قسمت توسط تیم‌های با استعداد استودیوهای Sun Creature و Digic Pictures در دست ساخت هستند و به صورت هفتگی منتشر خواهند شد.

بازی Marvel’s Midnight Suns

در این بازی استراتژی، بازیکنان به عنوان یک شخصیت جدید با نام شکارچی (The Hunter) که قابل شخصی‌سازی است، تیم قدرتمندی از ابر قهرمانان مارول را رهبری می‌کنند و باید با تهدید لیلیث شیطانی که گروه وحشتناک او با ارتش شرور هایدرا متحد شده، مقابله کنند. در این بین شخصیت‌هایی نظیر مرد آهنی، دکتر استرنج و بلید نیز دچار اختلافاتی شده‌اند که باید در این شرایط حساس برطرف شوند.

بازی Marvel’s Midnight Suns در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۲۲ (۱۱ آذر ۱۴۰۱) برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد بود. نسخه‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ بازی نیز در تاریخی نامشخص در آینده در دسترس قرار خواهند گرفت. در ادامه می‌توانید تریلرهای منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link