بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین و باتری

تنوع محصولات شیائومی بسیار بالا است. شیائومی گوشی‌های فراوانی در بازه‌های قیمتی فراوانی دارد. در این مقاله قصد داریم که بهترین گوشی‌های شیائومی از نظر دوربین و باتری را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

گوشی هوشمند شیائومی ۱۲S Ultra

پرچمدار جدید و قدرتمند شیائومی، ۱۲ اس اولترا نام دارد. این گوشی یکی از بهترین گوشی‌ های شیائومی از لحاظ دوربین و باتری است. شیائومی ۱۲ اس اولترا از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ و پردازنده گرافیکی آدرنو ۷۳۰ استفاده می‌کند. Xiaomi 12S Ultra در حافظه‌های داخلی ۲۵۶/۸، ۲۵۶/۱۲ و ۵۱۲/۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. مهم ترین بخش این گوشی، دوربین آن است. شیائومی ۱۲ اس اولترا برای اولین بار در گوشی‌های هوشمند از سنسور ۱ اینچی ساخت لایکا استفاده کرده است. Xiaomi 12s Ultra عکس‌های بسیار با کیفیتی ثبت می‌کند. مشخصات دوربین‌های ۱۲ اس اولترا شامل سنسور ۱ اینچی ۵۰.۳ مگاپیکسلی با f/1.9 عریض، ۴۸ مگاپیکسلی با f/4.1 از نوع پریسکوپ تله فوتو، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با f/2.2 از نوع اولتراواید و سنسور تشخیص عمق سه بعدی (TOF 3D) است. همچنین این گوشی می‌تواند ویدئوهایی با نهایت کیفیت ۸K ضبط کند. دوربین سلفی ۱۲s Ultra شیائومی ۳۲ مگاپیکسلی با f/2.4 نیز مانند دوربین اصلی این گوشی عکس‌های با کیفیتی می‌گیرد. شیائومی ۱۲S Ultra در کنار دوربین‌های قوی، باتری بادوامی دارد. این گوشی از باتری ۴۸۶۰ میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌شود که برای شارژ شدن به لطف فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی در ۴۱ دقیقه کامل شارژ می‌شود. با توجه به موارد گفته شده پرچمدار قدرتمند چینی، لقب بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین و باتری را دریافت می‌کند. برای مشاهده مشخصات فنی کامل Xiaomi 12S Ultra به سایت کالاتیک مراجعه کنید.

گوشی هوشمند شیائومی ۱۲T Pro

xiaomi 12t pro

جدیدترین گوشی‌ قاتل پرچمدار شیائومی به بازار معرفی و عرضه شده است. این گوشی برای اولین بار به سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز شده و توانسته امتیاز قابل ملاحظه‌ای را کسب نماید. شیائومی ۱۲ تی پرو صفحه نمایشی ۶.۶۷ امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن FHD دارد. از دیگر مشخصات این صفحه نمایش می‌توان به استاندارد دالبی ویژن، استاندارد +HDR10 و نمایش ۶۸ میلیارد رنگ اشاره کرد. Xiaomi 12T Pro تراشه پرچمدار کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده می‌کند که از قدرت بسیار خوبی برخوردار است. ۱۲ تی پرو از سیستم عامل اندروید نسخه ۱۲ و رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI نسخه ۱۳ بهره می‌برد. گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ تی پرو در حافظه‌های ۱۲۸/۸، ۲۵۶/۸ و ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود که می‌توانید از فروشگاه کالاتیک با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. Xiaomi 12T Pro به یک دوربین سه‌گانه مجهز شده است که شامل سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی با f/1.7 از نوع عریض، ۸ مگاپیکسلی با f/2.2 از نوع اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. همچنین دوربین سلفی این گوشی نیز دوربین ۲۰ مگاپیکسلی عریض با دریچه دیافراگم f/2.2 است. باتری ۱۲T Pro ظرفیتی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که بازدهی بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. آداپتور ۱۲۰ واتی می‌تواند گوشی را در مدت زمان تقریبی ۱۹ دقیقه شارژ کند. اگر دنبال خرید گوشی شیائومی با قیمت مناسب نسبت به دیگر پرچمداران هستید که از دوربینی بسیار قوی و باتری با بازدهی بالا برخوردار باشد، گوشی هوشمند شیائومی ۱۲T Pro می‌تواند در سبد خرید شما قرار بگیرد.

گوشی هوشمند شیائومی ۱۲

xiaomi 12

پرچمدار ۲۰۲۲ شیائومی بدون پیشوند Mi با نام ۱۲ وارد بازار شده است. شیائومی ۱۲ جدای از طراحی زیبا و چشم نوازی که دارد، سخت افزار، دوربین و باتری خوبی را همراه خود دارد. شیائومی ۱۲ صفحه نمایشی خمیده امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. این صفحه نمایش کامپکت از ۶۸ میلیارد رنگ و استانداردهای دالبی ویژن و +HDR10 پشتیبانی می‌کند. شیائومی ۱۲ همراه اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 عرضه شده است که از سه سال پشتیبانی شرکت چینی نیز برخوردار است. سخت افزار Xiaomi 12 بسیار مناسبی دارد. اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پردازش‌های محاسباتی را انجام می‌دهد. شیائومی ۱۲ در حافظه‌های ۱۲۸/۸، ۲۵۶/۸ و ۲۵۶/۱۲ قابل سفارش هستند که می‌توانید با بهترین قیمت بازار از کالاتیک خریداری کنید. شیائومی ۱۲ برخلاف شیائومی ۱۲ پرو دوربین تله فوتو ندارد، دوربین ماکرو جایگزین تله فوتو در این گوشی شده است.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل با f/1.9 عریض و ۱۳ مگاپیکسل اولتراواید با f/2.4 و ۵ مگاپیکسل دوربین ماکرو با f/2.4، دوربین‌های این گوشی محسوب می‌شوند که توانایی بسیار خوبی در ثبت‌هایی با جزئیات غنی و وضوح بالا دارند. شیائومی ۱۲ توسط باتری ۴۵۰۰ تغذیه می‌شود که با توجه به ابعاد گوشی و تراشه ۴ نانومتری این گوشی عملکرد مطلوبی نشان می‌دهد و می‌تواند تا ۱ روز کاری شارژ نگه دارد. همچنین شارژر ۶۷ وات Xiaomi 12 می‌تواند این گوشی را در مدت زمان تقریبی ۳۹ دقیقه شارژ کند.

گوشی هوشمند شیائومی Note 11 pro plus

redmi note 11 pro plus

شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس پرچمدار سری نوت شیائومی محسوب می‌شود. این گوشی نیز جزو بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین و باتری قرار دارد. ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس صفحه نمایشی سوپر امولد با نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتزی دارد که از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند. گوریلا گلس ۵ از این صفحه نمایش با کیفیت محافظت می‌کند. +Xiaomi Redmi Note 11 Pro اندروید ۱۱ و MIUI 12.5 دارد. تراشه میان‌‎رده مدیاتک دایمنسیتی ۹۲۰ استفاده شده در این گوشی از قدرت بسیاری خوب برخوردار است. نوت ۱۱ پرو پلاس شیائومی را می‌توانید در حافظه‌های ۱۲۸/۶، ۱۲۸/۸ و ۲۵۶/۸ از فروشگاه کالاتیک سفارش دهید. Xiaomi Redmi Note 11 Pro Plus 5G به دوربین‌های سه‌گانه مجهز شده که عملکرد قابل قبولی در بازه قیمتی خود دارد. از مشخصات دوربین نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G می‌توان به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.9 واید، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای و ۲ مگاپیکسلی ماکرو اشاره کرد. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی با f/2.5 از نوع عریض است. باتری +Redmi Note 11 Pro ظرفیتی معادل ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد و با شارژر ۱۲۰ واتی در مدت زمان تقریبی ۱۵ دقیقه کاملا شارژ می‌شود.

گوشی هوشمند شیائومی Poco F4

poco f4

جدیدترین پرچمدار شیائومی پوکو، پوکو F4 صفحه نمایشی AMOLED با ابعاد ۶.۶۷ اینچی دارد. صفحه نمایش این گوشی رزولوشنی FHD و از نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. تراشه استفاده شده این گوشی مانند Poco F3 از اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد که هنوز هم جزو تراشه‌های قدرتمند محسوب می‌شود. سیستم عامل این گوشی نیز اندروید ۱۲ است. Xiaomi Poco F4 را می‌توانید در حافظه‌ ۲۵۶/۸ گیگابایتی از کالاتیک خریداری کنید. دوربین اصلی شیائومی پوکو F4 عکس‌های بسیار با کیفیتی ثبت می‌کند. مشخصات دوربین این گوشی شامل ۶۴ مگاپیکسل عریض، ۸ مگاپیکسل اولتراواید و ۲ مگاپیکسل ماکرو است که قابلیت فیلم‌برداری ۴K دارد. در کنار دوربین با عملکرد قابل قبول، گوشی هوشمند شیائومی پوکو F4 باز باتری با دوامی نیز برخوردار است. باتری F4 ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد. همچنین توسط آداپتور ۶۷ واتی در ۳۹ دقیقه کاملا شارژ می‌شود. اگر دنبال گوشی قیمت مناسب با دوربین و باتری قوی هستید، پوکو F4 را در نظر داشته باشید.

سلب‌ مسئولیتتیم تحریریه‌ سخت‌افزارمگ در تهیه‌ محتوای رپورتاژ نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.