بهترین گوشی تا ۲ میلیون تومان (شهریور ۱۴۰۱)

فهرست مطالب

انتخاب بهترین گوشی تا ۲ میلیون تومان به نظر کار ساده‌ای می‌رسد، اما وقتی شروع به جستجو می‌کنید با گزینه‌های متفاوتی مواجه خواهید شد. احتمالا برای شما هم سوال است که «گوشی خوب تا دو میلیون چی بخرم؟» یا «بهترین گوشی تا ۲ میلیون تومان کدام است؟»، در این مقاله تعدادی از بهترین گوشی‌های ۲۰۲۱ در رنج قیمت ۲ میلیون تومان را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا گزینه‌های مناسبی برای خرید پیش روی شما قرار بگیرد.

گوشی‌های ادامه لیست از قیمت زیاد به کم مرتب شده‌اند و همچنین باید توجه داشته باشید که در این بازه قیمتی نباید انتظار خیلی زیادی از گوشی‌های هوشمند داشت و اکثر گوشی‌ها در بهترین حالت تنها می‌توانند از پس کارهای روزمره به حالت مناسبی بربیایند و برای انجام کارهای سنگین و پیچیده اصلا نمی‌توان به روی این گوشی‌ها حساب باز کرد.

نوکیا مدل ۱۰۶ مدل (۲۰۱۸)

اگر به دنبال گوشی ساده و قیمت مناسب هستید نوکیا ۱۰۶ می‌تواند گزینه مناسبی برای‌تان باشد. برای انجام کارهای ساده و اولیه مثل برقراری تماس و ارسال پیام می‌توانید روی گوشی نوکیا ۱۰۶ مدل ۲۰۱۸ حساب کنید، تجهیز به باتری ۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی یکی از مهم‌ترین مشخصات این گوشی محسوب می‌شود و شارژدهی بسیار مناسبی دارد. شاید برخورداری از درگاه‌ USB برای گوشی‌های اندرویدی اصلا ویژگی چشم‌گیری نباشد اما برای نوکیا ۱۰۶ با این رنج قیمت، داشتن درگاه USB یک مزیت و مشخصه مثبت است. همچنین می‌توانید تعداد ۲۰۰۰ مخاطب به این گوشی اضافه کنید، همچنین از فضای ذخیره‌سازی برای ۵۰۰ پیامک برخوردار است که مطمئنا برای یک گوشی ساده کافی است.

مشخصات گوشی نوکیا ۱۰۶ مدل ۲۰۱۸
پردازنده Mediatek MT6261D
تعداد سیم‌کارت دو سیم کارت (مینی سیم – هم‌زمان فعال )
دوربین ندارد
سیستم‌عامل بدون سیستم عامل
حافظه داخلی ۴ مگابایت
رم ۴ مگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه ندارد
باتری لیتیوم یونی ۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت

قیمت گوشی نوکیا ۱۰۶ مدل ۲۰۱۸

موتورولا Moto E7i Power

موتورولا Moto E7i Power

یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های برند موتورولا همین موتو E7i Power است. این محصول از صفحه نمایشی ۶.۵۱ اینچی با رزولوشن HD+ و تراکم پیکسلی ۲۷۰ بهره می‌برد. در بخش سخت افزاری مانند سامسونگ در گوشی A03 Core، موتورولا نیز از تراشه Unisoc SC9863A استفاده کرده است، تراشه‌ای که قدرت زیادی ندارد و تنها می‌تواند با آن کارهای ساده و معمول را انجام دهید.

باتری این محصول نیز مانند بسیاری از گوشی‌های لیست ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و موتورولا از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی برای عکاسی استفاده کرده و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو این دوربین را همراهی می‌کند. سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز درون ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر جای گرفته است تا فضای کمتری را اشغال کند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به درگاه Type C7، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و اندروید ۱۰ نسخه GO Edition اشاره کرد.

مشخصات گوشی موتورولا موتو E7i Power
تراشه Unisoc SC9863A
پردازنده گرافیکی IMG8322
تعداد سیم‌کارت دوسیم‌کارت/نانو سیم‌کارت/ هم‌زمان فعال
دوربین ۱۳ مگاپیکسل اصلی

۲ مگاپیکسل ماکرو

سیستم‌عامل Android 10 (Go edition)
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
رم ۲ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد | microSDXC
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت گوشی موتو E7i Power موتورولا

نوکیا C20 نسخه ۳۲ رم ۲

نوکیا C20 نسخه 32 رم 2

نوکیا تمرکز زیادی به روی گوشی‌های میانرده و اقتصادی دارد و تلاش می‌کند تا گوشی‌های ارزان قیمتی را روانه بازار کند. این گوشی ۲ میلیونی نوکیا دارای وزنی ۱۹۱ گرمی و ضخامت ۸.۸ میلی متری است و از صفحه نمایشی ۶.۵۲ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن HD+ استفاده می‌کند. نوکیا در بخش سخت افزاری از تراشه ۲۸ نانومتری Unisoc SC9863A استفاده کرده است، تراشه‌ای که قدرت زیادی ندارد و تنها می‌تواند با آن کارهای ساده و معمول را انجام دهید.

دوربین اصلی نوکیا C20 سنسوری ۵ مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی نیز همین ۵ مگاپیکسلی است. یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی این گوشی را بر عهده دارد که ظرفیت آن به نسبت بسیاری از رقبا کمتر است و قطعا مدت زمان کمتری را دوام می‌آورد. پشتیبانی از کارت حافظه جانبی و اندروید ۱۱ نسخه GO Edition از دیگر مشخصات این محصول به حساب می‌آیند.

مشخصات گوشی نوکیا C20
تراشه Unisoc SC9863A
پردازنده گرافیکی IMG8322
تعداد سیم‌کارت دوسیم‌کارت/نانو سیم‌کارت/ هم‌زمان فعال
دوربین ۵ مگاپیکسل اصلی
سیستم‌عامل Android 11 (Go edition)
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
رم ۲ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظه دارد | microSDXC
باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت

قیمت گوشی نوکیا C20

جی پلاس P10

گوشی جی پلاس p10

گوشی P10 محصولی از شرکت ایرانی جی پلاس است که می‌تواند در لیست بهترین گوشی تا ۲ میلیون تومان ما قرار بگیرد. در ساخت این گوشی هوشمند از یک نمایشگر LCD با اندازه ۶.۱ اینچ استفاده شده که روزولوشن ۱۵۶۰×۷۲۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. توان پردازشی گوشی Gplus P10 توسط تراشه UNISOC SC9863A تامین می‌شود که همراهی ۲ گیگابایت رم، سبب شده تا بتواند پردازش‌های مختلف را به راحتی انجام دهد.

جی پلاس در ساختار گوشی P10 از دوربین سه‌گانه ۲+۵+۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است که به شما امکان می‌دهد تا سبک‌های مختلف عکسبرداری را تجربه کنید. جی پلاس پی ۱۰ از یک باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت تغذیه می‌کند که می‌تواند برای ساعت‌ها شما را همراهی کند.

مشخصات گوشی جی پلاس P10
تراشه UNISOC SC9863A
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8322
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
کیفیت دوربین ۱۳+۵+۲ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۰
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
رم ۲ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد (خشاب سیم‌کارت ۲ و کارت حافظه یکسان است) / microSDXC

خرید گوشی جی پلاس P10

گلکسی A01 Core نسخه ۱۶ رم ۱

گلکسی A01 Core نسخه 16 رم 1

به نوعی این گوشی را می‌توان ارزان‌ترین کهکشانی سامسونگ در بازار ایران به حساب آورد. گلکسی A01 Core وزنی ۱۵۰ گرمی و ضخامتی ۸.۶ میلی متری دارد و از صفحه نمایشی ۵.۳ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن HD استفاده می‌کند. به دلیل اندازه نه چندان بزرگ نمایشگر در هر اینچ تراکم ۳۱۱ پیکسل دیده می‌شود. این کهکشانی کره‌ای از تراشه ۲۸ نانومتری Mediatek MT6739 قدرت می‌گیرد.

قدرت سخت افزاری این گوشی واقعا کم است و از آنجایی که با نسخه رم ۱ مواجه هستیم قطعا نباید انتظار عملکرد سریع و بدون مشکلی از این گوشی داشته باشید. سامسونگ برای تک دوربین این گوشی سنسوری ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته و این دوربین از فوکوس خودکار نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی نیز سنسوری ۵ مگاپیکسلی دارد. انرژی مورد نیاز این کهکشانی نیز با یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

مشخصات گوشی گلکسی A01 Core
تراشه Mediatek MT6739
پردازنده گرافیکی PowerVR GE8100
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
کیفیت دوربین ۸ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۰ GO Edition
حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت
رم ۱ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC

قیمت گوشی a01 core سامسونگ

نوکیا C10 نسخه ۳۲ رم ۱

نوکیا C10

نوکیا برای این محصول نمایشگر بزرگ ۶.۵۲ اینچی با رزولوشن HD+ در نظر گرفته است. این پنل تراکم ۲۶۹ پیکسل بر هر اینچ را در اختیار قرار می‌دهد و خود پنل توانسته حدود ۷۷ از نمای روبریی این گوشی اقتصادی ۱۹۱ گرمی را به خود اختصاص دهد. این گوشی وظایف مختلف خود را به کمک تراشه ۲۸ نانومتری Unisoc SC7331E انجام می‌دهد و این چیپست را ۳۲ گیگابایت حافظه رم و ۱ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کند.

مانند آنچه در مورد A01 Core نیز بیان کردیم، قدرت سخت افزاری این گوشی واقعا کم است و از آنجایی که با نسخه رم ۱ مواجه هستیم قطعا نباید انتظار عملکرد سریع و بدون مشکلی از این گوشی داشته باشید. دوربین پشتی و سلفی نوکیا C10 هر دو سنسور ۵ مگاپیکسلی دارند و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز بخش‌های مختلف گوشی را تأمین می‌کند.

مشخصات گوشی نوکیا C10
تراشه Unisoc SC7331E
پردازنده گرافیکی Mali-400 MP2
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
کیفیت دوربین ۵ مگاپیکسل
سیستم عامل اندروید ۱۱ GO Edition
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
رم ۱ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC

قیمت گوشی نوکیا C10 

بلو J7L نسخه ۳۲ رم ۱

بلو J7L نسخه 32 رم 1

گوشی بلو J7L یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمندی است که می‌توانید در حال حاضر در بازار خریداری کنید. این محصول ۱۷۳ گرمی ضخامت بسیار زیاد ۱۰.۹ میلی متری دارد و این در حالیست که باتری آن ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. در نمای روبرویی گوشی یک پنل ۵.۷ اینچی IPS LCD با گرفتن ۷۲ درصد از فضای روبرویی به چشم می‌آید. این پنل که رزولوشن HD+ دارد تراکم پیکسلی ۲۸۲ را در اختیار قرار می‌دهد.

جالب است که بلو J7L با وجود این قیمت بسیار کم از دوربین اصلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و جالب‌تر این به روی قاب پشتی خود حسگر اثر انگشت دارد که برای گوشی با این برچسب قیمتی نکته بسیار مثبت و عجیبی است. این محصول پردازنده مرکزی Quad-core 1.4 GHz Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Mali-T820 دارد و از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. قدرت سخت افزاری خوب نیست و قبل از خرید بدانید که قرار نیست با محصول سریعی مواجه باشید.

مشخصات گوشی بلو J7L
تراشه Quad-core 1.4 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی Mali-T820
تعداد سیم‌کارت دو / نانو سیم کارت / همزمان فعال
کیفیت دوربین ۸ مگاپیکسل اصلی و ۸ مگاپیکسل سلفی
سیستم عامل اندروید ۱۰ GO Edition
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت
رم ۱ گیگابایت
امکان افزایش حافظه / نوع کارت حافظه دارد / microSDXC

قیمت گوشی بلو j7l

بهترین گوشی تا 2 میلیون

سؤالات متداول

کدام گوشی تا ۲ میلیون برای بازی مناسب است؟ هیچ یک از گوشی‌های لیست اصلا مناسب بازی نیستند و گوشی‌ها در این حدود قیمتی تنها اگر بتوانند کارهای ساده و روزمره را بدون مشکل انجام دهند باید عملکرد آن‌ها را خوب در نظر گرفت. با این وجود ولی موتو E7i Power و نوکیا C20 گزینه‌های بهتری هستند.

کدام گوشی تا ۲ میلیون برای عکاسی و فیلم‌برداری مناسب است؟ دو گوشی جی پلاس پی ۱۰ و همچنین موتو E7i Power گزینه‌های قابل قبولی هستند. جی پلاس پی ۱۰ به دلیل استفاده از چند لنز نام برده شده و عکس‌های آن کیفیت خیلی عالی ندارند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.