برای دیدن فیلم و سریال گزینه‌ای ندارید؟ از این ۷ اپلیکیشن کمک بگیرید

تماشای فیلم و سریال، همواره یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که بسیاری از کاربران در اوقات فراغتشان از آن بهره می‌برند. گاهی اوقات نیاز است که برای مدتی هم که شده از شرایط سخت کاری و زندگی دور شده و لحظه‌هایی را با آرامش سپری کنیم. ممکن است برای شما پیش آمده باشد که وقت زیادی را برای پیدا کردن یک فیلم خوب در اینترنت و وب‌سایت‌های مختلف صرف کرده باشید، اما باز هم نتوانستید آن فیلمی که مد نظرتان بوده را پیدا کنید. خوشبختانه اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارند که آرشیوی از به‌روزترین فیلم و سریال‌های دنیا را طبق سلیقه‌تان به شما معرفی می‌کنند. به همین دلیل، در این مقاله قصد داریم شما را با ۷ اپ بسیار کاربردی جهت پیدا کردن فیلم‌های مورد علاقه‌تان آشنا کنیم تا دیگر وقت خود را برای جست‌وجو فیلم و سریال‌ در وب‌سایت‌های مختلف هدر ندهید. با دیجی کالا مگ در این مقاله همراه شوید.

۱. اپلیکیشن Taste

فیلم و سریال

اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که به شما کمک کند بهترین فیلم‌ها را برای خود پیدا کنید، Taste یک گزینه‌ی عالی برای انجام این کار به شمار می‌رود. وقتی برای اولین بار وارد اپلیکیشن Taste می‌شوید، مجموعه‌ای از فیلم‌های محبوب به شما نشان داده می‌شود تا میزان علاقه‌ی خود به آن‌ها را علامت بزنید. اگر هیچ کدام از فیلم‌های پیشنهادی را ندیده‌اید، می‌توانید آن‌ها را رد کنید. در آن بخش، همچنین می‌توانید انتخاب کنید به چه سرویس‌های پخشی دسترسی دارید و هر علایق دیگری که دارید مانند سینمای بالیوود و یا فیلم‌های کلاسیک را انتخاب کنید.

پس از این بخش، کار اصلی این اپلیکیشن آغاز می‌شود و بر اساس رتبه‌بندی‌هایی که انجام دادید، فیلم‌های پیشنهادی خود را به شما ارائه می‌دهد. برای ذخیره کردن فیلم‌های پیشنهادی که می‌خواهید بعداً آن‌ها را تماشا کنید، تنها کافی است انگشتتان را به راست بکشید و برای رد شدن، انگشتتان را به سمت چپ حرکت دهید. در حقیقت این اپلیکیشن برای نشان دادن فیلم‌های پیشنهادی به شما از نظر کاربرانی بهره می‌برد که فکر می‌کند علایق مشابهی با شما دارند. می‌توانید روی هر فیلم پیشنهادی ضربه بزنید تا درباره فیلم، کارگردان و بازیگران آن اطلاعات بیشتری کسب کنید. همچنین می‌توانید نقد و بررسی آن را نیز بخوانید.

هرچه جلوتر بروید، اپ Taste بهتر می‌تواند آنچه که شما به آن علاقه دارید را به شما معرفی کند.  اگر سوایپ کردن را دوست ندارید، Taste فهرست منظمی از فیلم‌هایی را ارائه می‌کند که با سلیقه شما مطابقت دارد. در مجموع می‌توان گفت که استفاده از این اپلیکیشن یک راه کاملا منحصر‌به‌فرد برای یافتن فیلم‌ها و سریال‌های پیشنهادی بر اساس علاقه‌ی شما است.

دانلود از گوگل پلی

دانلود کافه اینستاگرام

۲. اپلیکیشن Friendspire

فیلم و سریال

اگر برای پیدا کردن فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی، پادکست‌ها و موارد دیگر ساعت‌ها وقت صرف می‌کنید، ممکن است اپلیکیشن Friendspire یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای شما باشد. این روزها به قدری تنوع فیلم و سریال‌ها بالا رفته که انتخاب از میان آن‌ها بسیار سخت و زمان‌بر است. این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد تا بهترین‌های هر موضوع را پیدا کرده و از میان آن‌ها دست به انتخاب بزنید.

برای استفاده از اپ Friendspire ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس باید به چند سوال در مورد علایقتان به فیلم‌های مختلف مانند فیلم‌هایی که در گذشته از آن‌ها لذت برده‌اید، ژانرهایی که دوست دارید و سرویس‌هایی که از آن‌ها استفاده می‌کنید، پاسخ دهید تا این اپلیکیشن بتواند با توجه به آن‌ها به شما فیلم و سریال‌های پیسنهادی خود را ارائه بدهد. همچنین می‌توانید انتخاب کنید که برای فیلم‌های پیشنهادی به شما از امتیاز برخی وب‌سایت‌های نقد و بررسی فیلم‌ها استفاده نشود.

پس از گذراندن این مراحل، Friendspire شروع به نشان دادن فیلم‌های پیشنهادی متناسب با علایق شما می‌کند. در حقیقت این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا بهترین فیلم‌ها و سریال‌ها را پیدا کرده، آن‌ها را ذخیره کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این با توجه به دسته‌بندی‌های مورد علاقه‌تان، پیشنهادات مناسبی به شما می‌دهد. برای مثال، این اپ به شما فیلم‌هایی را نشان می‌دهد که فکر می‌کند بر اساس انتخاب‌هایتان از آن‌ها لذت خواهید برد و سپس در زیر آن بخش، فیلم‌های پرطرفدار که عموماً محبوب هستند به چشم می‌خورند.

همچنین این اپلیکیشن فهرست‌ فیلم‌های پیشنهادی که می‌داند از آن‌ها لذت می‌برید و فیلم‌هایی از سرویس‌های محبوب مانند IMDb که هنوز تماشا نکرده‌اید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

دانلود از گوگل پلی

Logo | Myket

دانلود کافه اینستاگرام

۳. اپلیکیشن JustWatch

فیلم و سریال

JustWatch در اصل یک راهنمای استریم برای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی است، اما اگر به دنبال یک اپلیکیشن خوب هستید که به شما فیلم و سریال پیشنهاد دهد، این اپلیکیشن بازهم حرف‌های بسیار زیادی برای زدن دارد. این اپ به شما کمک می‌کند تا فیلم‌ها و سریال‌هایی که به دنبال آن بودید را بدون صرف وقت زیاد و به‌راحتی پیدا کنید. اگر به بسیاری از خدمات استریم دسترسی دارید اما نمی‌توانید فیلم مورد نظر خود را در آن پیدا کنید، JustWatch انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

یکی از قابلیت‌های بسیار خوب این اپلیکیشن آن است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از فیلم‌های خوبی که تماشا کرده‌اید به جست‌وجوی فیلم‌های مشابه بپردازید. برای انجام این کار کافی است تا به سادگی به صفحه فیلم مورد نظر خود بروید و روی گزینه Seen کلیک کنید. شما قادرید در صورت تمایل به آن فیلم امتیاز هم بدهید. برای مشاهده لیست پیشنهادی، به تب Watchlist رفته، فیلم‌ها را انتخاب کنید و سپس روی گزینه‌ی Seen ضربه بزنید.

دانلود از گوگل پلی

Logo | Myket

دانلود کافه اینستاگرام

کارجوپلاس در آی اپس - کارجو+

۴. اپلیکیشن Spotflik Movie Recommendations

فیلم و سریال

اپلیکیشن دیگری به معرفی آن می‌پردازیم، اپلیکیشن Spotflik Movie Recommendations است که تنها برای کاربران گوشی‌های اندرویدی توسعه یافته و در دسترس قرار دارد. اگر به دنبال اپی هستید که بیشتر تمرکز آن در پیدا کردن جدیدترین و به‌روزترین فیلم‌ها و سریال‌های دنیاست و آن‌ها را به‌راحتی در اختیار شما قرار دهد، Spotflik Movie Recommendations یکی از بهترین گزینه‌های ممکن تلقی می‌شود.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، Spotflik ابتدا از شما می‌خواهد که یک حساب کاربری ایجاد کنید تا بتواند علایق شما را ثبت و ذخیره کند. این کار را به سادگی با نشان دادن لیستی از فیلم‌ها به شما انجام می‌دهد و از شما می‌خواهد بر اساس علایقتان به آن‌ها امتیاز دهید. پس از آن تازه کار این اپلیکیشن آغاز می‌شود و طبق امتیازهایی که به فیلم‌های نشان داده شده دادید، به شما پیشنهاداتی خواهد داد.

پنج دسته‌بندی در این اپلیکیشن وجود دارد که چهار تای آن‌ها بر اساس ژانر و یکی عمومی هستند و می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. در مجموع این اپلیکیشن حدود ۲۰ فیلم را به شما توصیه می‌کند تا آن‌ها را تماشا کنید. همچنین باید اشاره کنیم که این دسته‌بندی‌ها دو بار در روز به‌روزرسانی می‌شوند و اگر به سمت پایین اسکرول کنید، می‌توانید فیلم‌های عمومی بیشتری را پیدا کنید.

دانلود از گوگل پلی

۵. اپلیکیشن TV Time

فیلم و سریال

اگر به دنبال اپلیکیشنی ساده و با رابط کاربری آسان در حوزه فیلم و سریال می‌گردید، TV Time یک اپ بسیار عالی برای ذخیره فیلم‌هایی است که می‌خواهید بعداً تماشا کنید و همچنین فیلم‌ها و سریال‌های پیسنهادی خوبی به شما ارائه می‌دهد. این اپلیکیشن در حقیقت با جمع‌آوری اطلاعات کامل در مورد سریال‌ها و البته ایجاد یک شبکه اجتماعی بزرگ از میلیون‌ها عاشق سینما، هم محیطی برای بحث و گفتگوی علاقه مندان به فیلم و سریال تدارک دیده و هم شما را با محبوب‌ترین فیلم‌های روز دنیا آشنا می‌کند.

برای استفاده از امکانات بسیار خوب این اپلیکیشن لازم است تا یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید. شما به لطف بهره‌گیری از این اپلیکیشن قادرید فیلم‌ها و سریال‌هایی که دوست دارید را به لیست تماشای خود اضافه کنید تا بتوانید خیلی راحت‌تر آن‌ها را مورد پیگیری قرار دهید. اپلیکیشن TV Time نیز به طور منظم آپدیت می‌شود و در صورتی که یک قسمت جدید از سریال‌های انتخابی شما منتشر شود یا یک فیلم جدید اکران شود، اطلاعات مربوط به آن فیلم یا سریال در اختیار شما قرار می‌گیرد تا همواره از آخرین رویدادهای سینمایی جهان مطلع شوید.

اگر دوست دارید که لیست فیلم و سریال‌های مورد علاقتان را بیشتر کنید، می‌توانید بر روی بخش Discover More کلیک کنید. در این بخش، TV Time لیستی از فیلم‌های پرطرفدار حال حاضر دنیا را به شما نشان می‌دهد تا ببینید و درباره آن‌ها بیشتر بدانید. این اپلیکیشن قابلیت‌های جذاب دیگری نیز دارد. برای نمونه، اگر تمام فیلم‌ها و سریال‌هایی که تا حالا تماشا کرده‌اید را در این اپلیکیشن ثبت کنید، TV Show با رسم نمودار به طور دقیق به شما اعلام می‌کند که کدام ژانرها را بیشتر دوست دارید (برای کدام ژانرها وقت بیشتری اختصاص داده‌اید) و از کدام سبک ژانرها اصلا خوشتان نمی‌آید.

همچنین TV Time را می‌توان یک شبکه‌ی اجتماعی بسیار جامع برای کاربران و علاقه مندان به فیلم و سریال تلقی کرد. بخش نظرات فیلم‌ها و سریال‌ها به گونه‌ای طراحی شده که کاملا شبیه به شبکه اجتماعی باشد و کاربران بتوانند در آن عکس یا دیگر انواع محتوا با یکدیگر به اشتراک بگذارند. به غیر از ارسال عکس و ویدیو و گیف، این اپ حتی این امکان را برای کاربران فراهم کرده که برای هر سریالی پادکست ضبط کنید و آن را در اختیار دیگر کاربران قرار دهید.

کارجوپلاس در آی اپس - کارجو+

دانلود از گوگل پلی

Logo | Myket

دانلود و نصب خودکار برنامه کافه بازار 20.1.1 جدیدترین نسخه 1401 (2022) | چیکاو

دانلود کافه اینستاگرام

۶. اپلیکیشن WATCHA PEDIA

فیلم و سریال

اپلیکیشن بعدی WATCHA PEDIA نام دارد و پس از ثبت علایق کاربران، فیلم‌ها و سریال‌های پیشنهادی زیادی به شما ارائه خواهد کرد. کار WATCHA PEDIA پس از ساختن یک حساب کاربری و امتیازدهی یک سری از فیلم‌ها توسط کاربران شروع می‌شود. این برنامه به رتبه‌بندی حداقل ۱۵ فیلم و سریال نیاز دارد که بتواند مطابق علاقه‌ی شما، پیشنهاداتی را ارائه دهد. هنگامی که به فیلم‌ها امتیاز دادید، این اپلیکیشن به روش‌های مختلفی به شما فیلم و سریال پیشنهاد می‌کند.

دسته‌بندی‌های متنوعی نظیر فیلم‌های موفق و محبوب فعلی، فیلم‌هایی که احتمالاً دوست دارید، فیلم‌هایی بر اساس رتبه‌بندی شما یا کارگردان‌هایی که دوست دارید، بازیگرانی که دوست دارید و موارد دیگر در این اپلیکیشن به چشم می‌خورد. همچنین با استفاده از این اپ، کاربران نیز می‌توانند لیست‌های پیشنهادی خود را بر اساس سلیقشان ایجاد کرده و آن را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. WATCHA PEDIA برنامه‌های تلویزیونی را نیز به شما پیشنهاد می‌دهد، بنابراین اگر اهل برنامه‌های تلویزیونی هستید این اپ بسیار کاربردی را از دست ندهید.

دانلود از گوگل پلی

app store logo

۷. اپلیکیشن MUBI

فیلم و سریال

آخرین اپلیکیشنی که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم، اپلیکیشن MUBI است. این اپ کمی با سایر اپ‌های معرفی شده این مقاله متفاوت است، اما اگر اپ‌های معرفی شده برایتان جذاب نبوده، MUBI ممکن است همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

این اپلیکیشن برخلاف سایر اپ‌های این مطلب بر اساس الگوریتم تنظیم شده‌ی شما کار نمی‌کند و به طور کلی باید گفت که هیچ فیلم یا سریالی را بر اساس علاقه‌ی شما پیشنهاد نمی‌دهد. در عوض MUBI، از اپلیکیشن خود به عنوان سرویس بزرگ استریم محتوای‌های ویدیویی یاد می‌کند. یکی از قابلیت‌های بسیار مهم این اپلیکیشن، دارا بودن بزرگ‌ترین آرشیو اطلاعات سینمایی جهان است.

فهرست زیادی از فیلم‌ها در این اپ به چشم می‌خورد که هر روز نیز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. شما می‌توانید همه آن‌ها را به‌صورت آنلاین مشاهده کنید، یا آن‌ها را در دستگاه خود دانلود کرده تا بعداً به تماشای آن‌ها بپردازید. اگر از عاشقان سینما هستید و به سختی به جدیدترین فیلم‌های روز دنیا دسترسی پیدا می‌کنید، MUBI گزینه‌ی بسیار مناسبی برای شماست.

دانلود از گوگل پلی

app store logo

سخن آخر

فیلم و سریال

بعضی روزها که برای تفریح کردن حوصله بیرون رفتن را نداریم، شاید اولین کاری که به ذهنمان می‌رسد، تماشای فیلم یا سریال باشد. دیدن فیلم و سریال یکی از بهترین گزینه‌ها برای حواس پرتی از مسائل روزمره و همیشگی و راهی برای فرار از فکر و درگیری‌های ذهنی است. طبیعتاً برای انتخاب فیلم یا سریال گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد. شما ممکن است وقت زیادی را برای بررسی فیلم‌ها و سریال‌های جدید بگذرانید و در انتها نیز فیلم دلخواه خود را پیدا نکنید. اما اپ‌های بسیار زیادی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید فیلم‌های مورد علاقه‌ی خود را پیدا کنید. در این مقاله به معرفی ۷ اپلیکیشن بسیار پرقابلیت پرداختیم که می‌تواند به شما در پیدا کردن فیلم و یا سریال‌های مورد علاقه‌تان کمک کند. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

منبع: Makeuseof

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link