ببینید؛ تریلر جدید فاینال فانتزی ۱۶ به داستان و شخصیت‌های جدید بازی می‌پردازد

کمپانی اسکوئر انیکس به تازگی تریلر جدیدی از بازی اکشن و نقش‌آفرینی فاینال فانتزی ۱۶ (RPG Final Fantasy XVI) با عنوان Ambition منتشر کرده است که نگاه عمیق‌تری به داستان بازی و شخصیت‌های آن ارائه می‌دهد.

این بازی که توسط یکی از تیم‌های داخلی این کمپانی یعنی Creative Business Unit III  توسعه داده می‌شود، به طور رسمی در سپتامبر ۲۰۲۰ معرفی شد. تهیه‌کنندگی این بازی برعهده‌ی نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida) خواهد بود. از طرفی هیروشی تاکای (Hiroshi Takai) به عنوان کارگردان اصلی و کازوتویو ماهیرو (Kazutoyo Maehiro) به عنوان کارگردان خلاقیت و نویسنده ایفای نقش خواهند کرد. داستان بازی در سرزمین Valisthea می‌گذرد؛ قاره‌ای با شش پادشاهی که به دلیل بیماری شایعی به نام بلایت در آستانه‌ی درگیری هستند و مردم آن سمت کریستال‌های مادر هجوم آورده‌اند. نائوکی یوشیدا با اشاره به تریلر جدید گفت:

خوشحالم که پخش جدیدترین تریلر بازی یعنی Ambition را اعلام می‌کنم. به جای تمرکز بر اکشن مانند آخرین تریلر، این بار می‌خواستیم که نگاهی عمیق‌تر به داستان فاینال فانتزی ۱۶ و شخصیت‌های غنی آن از جمله دامیننت‌ها (Dominants) به جهان ارائه دهیم. شعله‌های جنگ با ورود والیستیا به عصر گرگ و میش گسترش یافته است. سرنوشت سلطه‌گران چه خواهد شد و در پایان این درگیری تلخ چه آینده‌ای در انتظار قلمرو است؟ هنوز سؤالات زیادی وجود دارد که باید به آن‌ها پاسخ داد و بسیاری از حقایق باید آشکار شوند.

تیم توسعه در حال حاضر تلاش‌های خود را روی رفع اشکالات و بهینه‌سازی بازی متمرکز کرده است. طی چند هفته‌ی آینده، من، هیروشی تاکای، کازوتویو ماهیرو و کارگردان بومی‌سازی یعنی مایکل کریستوفر کوجی فاکس، در مصاحبه‌هایی با چندین رسانه از سراسر جهان شرکت خواهیم کرد تا اطلاعات بیشتری را به شما ارائه دهیم.

فاینال فانتزی 16

تصویری از بارناباس

هیروشی تاکای نیز بیان کرد:

سومین تریلر بازی بالاخره عرضه شد و مملو از اطلاعات جدید و هیجان‌انگیزی است که تصویر بهتری از زمینه، داستان و شخصیت‌های بازی ارائه می‌دهد. در هر صورت امیدوارم که ارزش صبر کردن را داشته باشد! از طرفی با نزدیک شدن به پایان توسعه‌ی بازی، تیم توسعه تمام توجه خود را به بهینه‌‌سازی نهایی معطوف کرده و بازی در حال تبدیل شدن به چیزی واقعا خاص است.

ما می‌دانیم که منتظر دیدن چیزهای بیشتری هستید، اما در حال حاضر امیدواریم که این نگاه کوچک به دنیای Final Fantasy XVI برای راضی نگه داشتن شما و البته تا زمان تریلر بعدی کافی باشد.

از شخصیت‌های جدید می‌توان به دیون لیساژ (Dion Lesage) و بارناباس ثارمر (Barnabas Tharmr) اشاره کرد. دیون ولیعهد امپراتوری مقدس سنبرک (Sanbreque) و رهبر نجیب‌ترین و مخوف‌ترین گروه شوالیه‌ها یعنی دراگون‌ها (The Dragoons) است. دیون از سمت مردم و سربازانش مورد احترام است، به ویژه به خاطر اینکه بارها جریان جنگ‌ها را به نفع آن‌ها تغییر داده است.

نسخه‌ی جدید فاینال فانتزی

تصویری از دیون

در رابطه با شخصیت دوم، با رسیدن به سواحل خاکستر به عنوان یک سرگردان بدون ملک و بدون عنوان، مهارت بارناباس با شمشیر بود که پادشاهی را برای او به ارمغان آورد. اگرچه موجوداتی به نا Beastmen قرار بود علیه حکومت او قیام کنند، با این حال بارناباس از قدرت آیکان (Eikon) خود، اودین، خواست تا شورش‌های آن‌ها را به تنهایی سرکوب کند و تمام قاره‌ی شرقی را زیر پرچم والودر (Waloeder) آورد. اکنون او یک ارتش و نیروی دریایی قوی در والیستیا در اختیار دارد، اما وارد درگیری شدیدی می‌شود.

فاینال فانتزی ۱۶ در تابستان ۲۰۲۳ برای پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link