بازی Sifu پاییز امسال برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد

شرکت Sloclap اعلام کرد که بازی سیفو (Sifu) را برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد کرد. این بازی پاییز امسال برای دارندگان این کنسول در دسترس خواهد بود. بازی سیفو در سبک بزن بزن (Beat ’em Up) بوده و یکی از عناوین بسیار مهیج در زمینه هنرهای رزمی است. سیفو زمستان سال گذشته برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵ به همراه کامپیوتر عرضه شد.

شرکت سازنده اعلام کرده که نسخه فیزیکی این بازی هم برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. حتی یک نسخه کالکتورز ادیشن (Collectors Edition) نیز وجود دارد تا افرادی که بسیار به این بازی علاقه‌مند هستند، از آن لذت ببرند. در کنار این مجسمه در نسخه کالکتورز ادیشن یک کتاب هنری هم وجود دارد که طراحی این بازی را به طور کامل توضیح می‌دهد.

شما در بازی سیفو در نقش پاک مِی (Pak Mei) بازی خواهید کرد. کسی که کل زندگیش را به تمرین پرداخته تا انتقام خانواده‌اش را از یک قاتل مرموز بگیرد. در بازی سیفو تنها یک روز به طور کلی وجود دارد و این روز همواره تکرار می‌شود. شما باید دشمنان متعددی را از بین ببرید تا به رئیس گروه رسیده و او را بکشید.

نینتندو سوییچ سیفو

یکی از نکات جالب سیفو این است که به ازای هربار مردن شما بهایی را پرداخت خواهید کرد. در اصل با هربار مردن شما به وسیله یک طلسم دوباره زنده خواهید شد. بحث اینجاست که پس از اینکه زنده شدید، سن شما بالاتر خواهد رفت. این بالا رفتن سن کرکتر باعث خواهد شد تا سرعت او کمتر شود. با اینحال تجربه او بیشتر شده و ضربات سهمگین‌تری وارد خواهد کرد. به طور کلی بازی بسیار خاص بوده و اکشن زیبایی دارد.

از زمان عرضه سیفو یک رقیب بسیار خوب برای عناوین دیگر سال ۲۰۲۲ بود. برخی از افراد اعتقاد دارند که این بازی بهترین عنوان سال است که البته قابل بحث است. سیفو توانست بیش از ۱ میلیون نسخه در ۳ هفته اول بفروشد که آمار بسیار خوبی است. از طرفی منتقدان نیز این بازی را بسیار دوست داشتند.

نکته جالب اینجاست که سیفو در زمان عرضه یک عنوان کامل بود. به همین دلیل تنها چند به روزرسانی کوچک دریافت کرده و مشکل زیادی نداشت. این نکته لازم به ذکر است که تمام موارد اضافه شده به سیفو در نسخه نینتندو سوییچ وجود خواهد داشت. سیفو از لحاظ گرافیکی هم بسیار خاص بوده و چندان سنگین نیست. به همین دلیل کنسول نینتندو سوییچ از پس اجرای آن بر خواهد آمد. با این حال به روانی کامپیوتر یا کنسول‌های بزرگتر قطعاً اجرا نخواهد شد.

می‌توانید در ادامه تریلر و تصاویر نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی را ببینید.

منبع: Gematsu.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.