بازی GTA 6 جلوه‌های گرافیکی بسیار چشم‌نواز خواهد داشت

rockstar gta 6 1 656c29738c30120e54158d48

اولین تریلر GTA 6 نشان داد این بازی ازنظر بصری بسیار جذاب خواهد بود. طبق تریلر، سازندگان بازی با به‌کارگیری فناوری رهگیری پرتو (Ray Tracing) بازتاب‌های دقیق و سایه‌های واقعی‌تری در این بازی به‌ارمغان خواهند آورد.

اکنون فهرست استخدامی جدید راک‌استار تأیید می‌کند که GTA 6 تمرکز بسیار زیادی برای استفاده از رهگیری پرتو و جلوه‌های بصری خواهد داشت.

براساس اطلاعات آگهی استخدامی راک‌استار در لینکدین، این تیم به‌دنبال برنامه‌نویس ارشد گرافیک است. راک‌استار قصد دارد کسی را استخدام کند که تجربه‌ی کار با رابط‌های برنامه‌نویسی (API) رهگیری پرتو بلادرنگ را داشته باشد و این شواهد با آنچه در تریلر اولیه نمایش داده‌‌ شد، مطابقت دارد.

این اولین‌بار نیست که راک‌استار از رهگیری پرتو در بازی‌های خود استفاده می‌کند. راک‌استار از فناوری مشابهی در آپدیت نسل‌نهمی GTA 5 استفاده کرد و انتظار می‌رود نسخه بعدی این فناوری با جلوه‌های بصری بهتر در GTA 6 استفاده شود.

مقالات مرتبط:

استفاده از فناوری‌ پیشرفته‌ی رهگیری پرتو احتمالاً باعث می‌شود تا GTA 6 برای اجرای روان به سخت‌افزار نسبتاً قدرتمندی نیاز داشته باشد. بازی‌های مدرن مانند Spider-Man 2 از رهگیری پرتو برای نورپردازی پیشرفته استفاده می‌کنند و اگر راکستار گیمز روی چنین سیستمی تکیه کند، کنسول‌ها و کامپیوترهای شخصی برای اجرای GTA 6 باید از حداکثر توان پردازشی خود بهره ببرند.

طبق گزارش‌های مختلف، کنسول بازی سونی مدل پلی‌ استیشن ۵ پرو با تمرکز ویژه بر رهگیری پرتو از راه خواهد رسید. سونی از استودیوها درخواست کرده است تا بازی‌های خود را با ادغام رهگیری پرتو بهبودیافته و پشتیبانی از وضوح بیشتر، برای نسخه‌ی پرو PS5 آماده کنند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.