بازی دیزنی Illusion Island برای نینتندو سوییچ معرفی شد

شرکت دیزنی چندی پیش بازی جزیره توهم (Illusion Island) را برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرد. این بازی یک ماجراجویی جدید برای میکی ماوس (Mickey Mouse) بوده و در سبک پلتفرمینگ است. در اصل این بازی دارای عناصر کوآپ (Co-Op) هم بوده تا هیجان آن بیشتر شود.

شما در بازی جزیره توهم به همراه ۳ عدد از دوستانتان به ماجراجویی خواهید پرداخت. دنیای بازی به صورت دو بعدی بوده و نیاز به همکاری زیادی برای اتمام مراحل دارد. شما باید به همراه میکی و دوستانش سعی کنید تا دنیا را از فاجعه نجات دهید. دنیای بازی نیز به صورت دستی ساخته و طراحی شده که زیبای خاصی به آن می‌دهد.

طبق چیزی که اعلام شده این بازی یک پروژه کاملاً جدید برای دیزنی است. این شرکت تا به حال عنوانی به سبک همکاری و پلتفرمینگ نداشته و یک روند کاملاً جدید است. بحث اصلی اینجاست که کرکترهای بازی جزیره توهم بسیار جالب بوده و با یکدیگر هماهنگی خوبی دارند. به همین تجربه جالبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

disney illusion island

به طور کلی از خلاقیت در دنیای بازی‌های ویدئویی استقبال می‌شود. دیزنی نیز در دنیای سرگرمی و کارتون سابقه زیادی داشته اما در دنیای گیمینگ حضور فعالی نداشته است. حال زمان آن رسیده تا این شرکت نیز یک حضور فعال در دنیای بازی‌های ویدئویی داشته باشد.

جزیره توهم می‌تواند یک شروع خوب برای دیزنی باشد. یکی از نکات مثبت این شرکت طراحی هنری آن است که باعث می‌شود بازی‌ها هم بسیار زیبا شوند. پس اگر دیزنی با دقت و سیاست مناسب از توانایی خود استفاده کند و همینطور اینکه گیم‌پلی خوبی در اختیار کاربران قرار دهد، قطعاً نتیجه خوبی خواهد گرفت. تقریباً مشابه چیزی که ما در بازی کاپهد (Cuphead) مشاهده کردیم. این بازی هم از نظر گیم‌پلی و هم از نظر طراحی بصری بسیار زیبا است. همین باعث می‌شود تا افراد زیادی با وجود سختی زیادی آن، این بازی را تجربه کنند.

منبع: Gamesradar.com

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link