اکانتهای حرفه‌ای اینستاگرام اکنون می‌توانند پست‌ها را مستقیماً در داخل خود این اپلیکیشن زمان‌بندی کنند

2022 11 09 12 42 26

اینستاگرام اعلام کرده است که یک ابزار زمان‌بندی درون برنامه‌ای را برای تمام حساب‌های حرفه‌ای عرضه خواهد کرد.

ابزار جدید به کسب و کارها و محتواسازان این امکان را می دهد که بدون نیاز به استفاده از برنامه های شخص ثالث، زمان ارسال پست‌های خود را از قبل برنامه‌ریزی کنند.

کاربران واجد شرایط می‌توانند ریلزها، عکس‌ها و carouselها را تا ۷۵ روز قبل مستقیماً در برنامه زمان‌بندی کنند.

پس از آزمایش این ویژگی با کاربران منتخب در ماه گذشته، اینستاگرام ابزار زمان‌بندی درون برنامه‌ای را در روز سه‌شنبه در تمام حساب‌های حرفه‌ای معرفی کرد. در حال حاضر مشخص نیست که این ابزار زمان‌بندی چه زمانی برای همه حساب‌های اینستاگرام فعال خواهد شد.

برای دسترسی به ابزار زمان‌بندی درون‌برنامه، کاربران واجد شرایط باید پس از ایجاد پست خود، اما قبل از اشتراک‌گذاری آن با فالوورهای خود، روی گزینه «تنظیمات پیشرفته» تپ کنند.

سپس کاربران ابزار «زمان‌بندی این پست» را مشاهده می‌کنند که به آنها امکان می‌دهد زمان و تاریخی را که می‌خواهند پست در اینستاگرام منتشر شود، انتخاب کنند. سپس باید به پستی که ایجاد کرده‌اند برگردند و روی «زمان‌بندی» کلیک کنند.

محتواسازان و کسب‌وکارها می‌توانند پست‌های زمان‌بندی‌شده را در بخش «محتوای زمان‌بندی‌شده» ببینند که از طریق منوی همبرگری (سه خط) قابل دسترسی است. این بخش همچنین به کاربران امکان می دهد در صورت نیاز محتوا را مجدداً برنامه‌ریزی کنند.

تا حالا امکان زمان‌بندی پست‌ها به صورت بومی در سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تیک‌تاک و یوتیوب در دسترس بوده است.

زمان‌بندی پست‌ها و ریلزها اینستاگرام قبلاً به استودیوی Meta Creator یا ابزارهای مدیریت رسانه‌های اجتماعی شخص ثالث نیاز داشت. با این حال، بسیاری از این ابزارهای شخص ثالث همه ویژگی‌های مشابه اینستاگرام را ندارند.

اینستاگرام علاوه بر عرضه ابزار زمان‌بندی جدید در روز سه‌شنبه، نشان‌های جدید «دستاوردها» را نیز راه‌اندازی کرد تا سازندگان را تشویق کند تا Reels بسازند.

سازندگان می‌توانند قفل نشان‌های «دستاوردها» یا بج Achievement ها را برای اقداماتی مانند همکاری با یک سازنده دیگر در ریلز، تعامل با جامعه خود از طریق تعاملی‌تر کردن ریلزها، ساختن بیش از یک ریلز در هفته، یا استفاده از صداها و جلوه‌های پرطرفدار باز کنند.

راه‌اندازی نشان‌های «دستاوردها» پس از آن صورت می‌گیرد که آدام موسری، رئیس اینستاگرام فاش کرد دوست دارد مانند تیک تاک ریلز به یک بخش پرکاربر اینستاگرام تبدیل شود

این در حالی است که شرکت مادر اینستاگرام -متا- در ماه گذشته ۸۰ میلیارد دلار از ارزش بازار خود را از دست داد و طبق گزارش ها قصد دارد هزاران کارگر را در این هفته اخراج کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.