اپل واچ اولترا، اپل واچ ۸ و مدل جدید اپل واچ SE معرفی شدند

اپل از محصولات جدیدی از جمله اپل واچ ۸ ، اپل واچ اولترا و مدل جدید اپل واچ SE رونمایی کرد. ساعت‌های هوشمندی که همه آن‌ها ویژگی‌های جذابی دارند. در ادامه به معرفی این ساعت‌های هوشمند می‌پردازیم.

اپل واچ اولترا

اول با اپل واچ اولترا شروع می‌کنیم. این ساعت هم از نظر عملکرد و هم از نظر مدت زمانی که می‌توانید با آن کار کنید، فوق‌العاده است. اپل واچ اولترا را می‌تواند یک دسته‌بندی جدید در ساعت‌های هوشمند اپل دانست.

اپل واچ اولترا از یک کیس ۴۹ میلی‌متری استفاده می‌کند که بزرگ‌ترین و درحشان‌ترین صفحه نمایش ساعت‌های هوشمند اپل روی آن قرار گرفته است.

Apple Watch Ultra watchface

کیس عرضه شده به همراه این محصول از تیتانیوم است که لبه‌های صفحه نمایش را هم محافظت می‌کند. صفحه نمایش زیر یک لایه یاقوت کبود قرار گرفته تا مقاومت بیشتری در برابر خط و خش و ضربه  به دست بیاورد. اپل ادعا کرده که صفحه نمایش اپل واچ ۸ تا ۲ هزار نیت روشنایی تولید می‌کند.

اپل برای واچ اولترا از واچ‌ فیس‌های جدیدی استفاده کرده تا سازگاری بیشتری با صفحه نمایش بزرگ این محصول داشته باشند.این واچ فیس جدید Wayfinder نام دارد که اطلاعات جدیدی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

Apple Watch Ultra Band

در لبه سمت چپ واچ اولترا یک اسپیکر اضافی را مشاهده می‌کنید که ۸۶ دیسیبل صدا تولید می‌کند. دکمه اکشن دیگری هم برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده که رنگ‌ آن نارنجی است. این دکمه را می‌توان شخصی‌سازی کرد تا بتوانید به Workousts، Compass Wayponts و Backtrack دشترسی داشته باشید.

دکمه‌های خانه و تاچ ساعت اپل واچ اولترا روی راست قرار گرفته‌اند. سه میکروفن هم برای اپل واچ اولترا در نظر گرفته شده که در هر شرایط آب و هوایی می‌تواند صدای کاربران را با کیفیت خوبی انتقال دهند.

باتری در نظر گرفته شده برای اپل واچ ۸ اولترا می‌تواند در شرایط معمولی تا ۳۶ ساعت در حالی که همه حسگرها کار کنند و صفحه نمایش همیشه روشن هم فعال باشد، کار می‌کند. اگر این ساعت هوشمند را روی حالت Ultra Low Power قرار دهید، می‌توانید تا ۶۰ ساعت با این محصول کار کنید.

Apple Watch ultra spec

اپل واچ اولترا در دمای منفی ۲۰ درجه و تا دمای ۵۵  درجه سانتی‌گراد به‌خوبی کار می‌کند. این محصول از گواهی MIL-STD-810H پشتیبانی می‌کند و در برابر باران و رطوبت و شن و گرد و خاک، یخبندان و شک مقاوم است.

اپل واچ اولترا با سه بند راهی بازار می‌شود. این بندها Trail Loop، Alpine Loop، Ocean Band نام دارند که برای مدل‌های GPS و Cellular این محصول عرضه می‌شوند. این ساعت هوشمند با قیمت ۷۹۹ دلار راهی بازار می‌شود.

اپل واچ ۸

ساعت اپل واچ ۸ هم دیگر محصولی بود که اپل در این مراسم رونمایی کرد. این ساعت هوشمند از نظر ظاهری دقیقا شبیه به اپل واچ سری ۷ است اما از تراشه S8 استفاده می‌کند و حسگر تشخیص دمای بدن، تشخیص تصادف و حالت Ultra Low Power دارد.

Apple Watch 8

حسگر تشخیص دمای بدن این ساعت هوشمند می‌تواند هر پنج دقیقه دمای بدن را زیر نظر بگیرید. دو حسگر تشخیص دما روی ساعت قرار گرفته که یکی روی پوست قرار می‌گیرد و دیگری هم زیر صفحه نمایش قرار گرفته است. این حسگر متوجه تغییر دما تا ۰٫۱ درجه سانتی‌گراد شود.

از ژیروسکوپ  سه جهته برای حسگر تشخیص تصادف استفاده شده و در کنار آن یک شتاب‌دهنده  High G-Force هم قرار گرفته که می‌تواند تا میزان ۲۵۶ G را تشخیص دهد. این حسگر ۴ برابر سریع‌تر از حسگرهای قدیمی است و متوجه جهت‌های مختلفی تصادف خوهد شد. در زمان تصادف اپل واچ می‌تواند به‌صورت خودکار با امداد تماس بگیرد.

Apple Watch 8 spec

اپل واچ ۸ نزدیک به ۱۸ ساعت در حالت صفحه نمایش همیشه روشن و فعال بودن ردیاب کار می‌کند. اگر این ساعت هوشمند را روی حالت Low Power Mode قرار دهید، می‌توانید تا ۳۶ ساعت با این محصول کار کنید.

اپل واچ ۸ در چهار رنگ Lunar، Astronomy، Metropolitan و Modular راهی بازار می‌شود و کیس آن هم از ۱۰۰ درصد آلومینیوم بازیافتی ساخته شده است. اپل واچ ۸ با قیمت ۳۹۹ دلار راهی بازار می‌شود.

اپل واچ SE

اپل واچ SE جدید به حسگر تشخیص دما مجهز شده و تراشه S8 روی آن قرار گرفته است. این محصول هم از حسگر تشخیص تصادف استفاده می‌کند و بدنه آن هم از کیس آلومینیومی ۱۰۰ درصد بازیافتی استفاده شده است. مدل فقط GPS این ساعت هوشمند با قیمت ۲۴۹ دلار و مدل GPS+Cellular این محصول هم با قیمت ۲۹۹ دلار به‌فروش خواهد رسید.

Apple Watch SE Spec

برای امتیاز به این مطلب کلیک کنید

[تعداد امتیازات: ۲ امتیاز میانگین: ۵]

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.