اپل می‌خواهد سال آینده آیپد ۱۶ اینچی راهی بازار کند

بر اساس گزارش جدیدی که سایت معتبر The Information منتشر کرده، اپل در حال آماده‌سازی یک آیپد ۱۶ اینچی است که سال آینده راهی بازار خواهد شد. احتمالا در سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۳ با این آیپد روبرو می‌شویم ولی ممکن است تا آن زمان برنامه‌ی اپل برای عرضه‌ی این تبلت تغییر کند.

اگرچه طی ماه‌های گذشته گزارش‌های متعددی در مورد آیپدهای ۱۴ تا ۱۵ اینچی منتشر شده، اما این اولین باری است که گزارشی در رابطه با آیپد ۱۶ اینچی مطرح می‌شود. مارک گورمن، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، در سال ۲۰۲۱ برای اولین بار اعلام کرد که اپل می‌خواهد آیپد با اندازه‌ی بین ۱۴ تا ۱۵ اینچ را راهی بازار کند. البته او به تازگی اعلام کرده که ممکن است آیپد با اندازه‌ی بزرگ‌تر از این مقدار در یک تا دو سال آینده عرضه شود. اخیرا یکی دیگر از افشاگران به نام راس یانگ گفته که احتمالا سال آینده یک آیپد پرو ۱۴.۱ اینچی با نمایشگر mini LED از راه می‌رسد.

آیپد 16 اینچی

در حال حاضر آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی بزرگ‌ترین آیپد موجود در بازار محسوب می‌شود اما افزایش نمایشگر آیپد، احتمالا مورد استقبال کاربرانی که در زمینه‌هایی مانند طراحی فعالیت دارند، قرار می‌گیرد. از سوی دیگر قابلیت  Stage Manager که مولتی‌تسکینگ را بهبود می‌بخشد، با استفاده از نمایشگر بزرگ‌تر تجربه‌ی بهتری ارائه می‌کند. در نسخه‌ی بتای iPadOS 16.2، قابلیت بهره‌گیری از  Stage Manager در مانیتور اکسترنال هم افزوده شده است و این یعنی کاربران می‌توانند برای انجام کارهای موردنظر خود به فضای بیشتری دسترسی داشته باشند.

مدتی قبل اپل از نسل جدید آیپد پرو و آیپد پایین‌رده رونمایی کرد. باید خاطرنشان کنیم اپل قیمت آیپد پایین‌رده را افزایش داده و به همین خاطر این دستگاه در موقعیت عجیبی قرار گرفته و احتمالا با استقبال زیادی روبرو نمی‌شود. اما معرفی آیپد ۱۶ اینچی حرکت منطقی از طرف اپل خواهد بود و تنوع آیپدها افزایش پیدا می‌کند.

منبع: The Verge

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link