اپل ایرپاد پرو ۲ معرفی شد

رویداد Far Out اپل در حالی برگزار شد که ایرپاد پرو ۲ هم در فهرست محصولات جدید و خیره‌کننده این کمپانی قرار گرفته است. ایرپاد پرو ۲ باتری بهتری دارد و قابلیت حذف‌نویز در این هدفون بهبود یافته است.

ایرپاد اپل

ایرپاد پرو ۲ اپل به تراشه H2 مجهز شده است؛ مهم‌ترین تغییراتی که روی این نسخه انجام گرفته، بهبود قابل توجه در قابلیت حذف‌نویز فعال این هدفون بی سیم است، مسلما این تغییر در بهبود کیفیت صدا هم تاثیر خیلی خوبی دارد، هرچند که عملکرد حذف‌نویز نسخه قبلی ایرپاد پرو هم در مقایسه با نمونه‌های مشابه برندهای دیگر بهتر بود. تراشه H2 بهتر از همیشه عمل می‌کند و با پردازش دقیق‌تر، حذف نویز حرفه‌ای و کیفیت صدای بهتری ایجاد می‌کند. همچنین بکارگیری این تراشه در ایرپاد پرو ۲ باعث شده که مصرف انرژی بهینه‌تر باشد. در کنار این، باتری بهبودیافته اپل ایرپاد پرو ۲ دیگر ویژگی مثبت این هدفون بی سیم است. اپل ادعا می‌کند که با یک بار شارژ می‌توان به صورت ۶ ساعت مداوم از این هدفون استفاده کرد. کنترل لمسی هم به شما این امکان را می‌دهد که با سوایپ کردن بتوانید میزان صدا را کم و زیاد کنید.

ایرپاد پرو 2

سری های هدفون‌ جدید ایرپاد پرو ۲ ، در مقایسه با نسل قبلی مشخصات بهتری دارد. درایورهای پیشرفته‌تر با اعوجاج پایین و تقویت‌کننده‌ سفارشی باعث ایجاد صدایی باکیفیت‌تر و وضوح بیشتر می‌شوند. از طرفی هم طراحی ایرپاد پرو ۲ به نحوی است که کاملا با گوش سازگار می‌شود و شما را از محیط پیرامون‌تان جدا می‌کند. هر کدام از ایرپادهای جدید ۱ گرم وزن کم‌تری نسبت به مدل قبلی دارند، علاوه بر سری‌ها، وزن کیس شارژ هم کم‌تر شده است.

قیمت ایرپاد پرو ۲ ، ۲۴۹ دلار تعیین شده است و به نظر می‌رسد اپل همان قیمت قبلی برای هدفون نسل پیشین را در نظر گرفته است.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link