انتشار تصویر جدید از کارت گرافیک PowerColor RX 7900 Hellhound

PowerColor کمپانی دیگر تایوانی تولیدکننده کارت گرافیک به تازگی تصاویر و اطلاعاتی از کارت سفارشی نسل جدید خود Radeon RX 7900 Hellhound را منتشر کرده که در ادامه نگاهی به آن خواهیم انداخت. در اوایل ماه جاری میلادی، PowerColor تصاویر اولیه از سری کارت Radeon RX 7900 Red Devil منتشر کرد که از طراحی جالب و جدیدی برخوردار بود.

در طراحی پردازنده‌های گرافیکی جدید قطعا از دیزاین سری Radeon RX 6000 استفاده نشده و طراحی صفحه پشتی نیز با هیچ یک از کارت‌های قبلی سری Hellhound کمپانی PowerColor سازگار نیست. در همین راستا طراحی این نسخه از کارت گرافیک‌های جدید بیشتر مانند محصولات جدید RX 7900 XTX و RX 7900 XT است.

در مورد طراحی و قضاوت ظاهری GPU، می‌توان گفت که مطابق با تصاویر منتشر شده کارت جدید باید حدود ۲.۵ تا ۳ اسلات ارتفاع داشته باشد و یک صفحه پشتی نیز به صورت کامل در عقب آن تعبیه شده است که PCB را نیز پوشش می‌دهد. به نظر می‌رسد برد اصلی یا PCB کارت از طراحی سفارشی بهره می‌برد و اتصال پاور کانکتور آن نیز مانند مدل مرجع دو پین ۸ تایی است.

کارت گرافیک PowerColor RX 7900

کارت گرافیک جدید از سری PowerColor Radeon RX 7900 Hellhound در جلو و عقب با طراحی LED نور آبی رنگ قرار است عرضه شوند و لوگوی Hellhound نیز در پشت کارت نیز با همین نور آبی روشن شده است. در پشت کارت همچنین می‌توان قاب اصلی نگهدارنده GPU را دید که توسط هیت سینک آلومینیومی پشتیبانی شده است.

لوگو Radeon نیز در کناره‌های کارت دیده می‌شود و فن ۳ تایی نیز از قابلیت‌های دیگر خنک کنندگی این GPU به شمار می‌رود. در پشت کارت همچنین دو سوئیچ وجود دارد که کنترل LED و بایوس را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در حال حاضر فقط ایسوس طراحی‌های سفارشی Radeon RX 7900 XTX و ۷۹۰۰ XT خود را رسماً معرفی کرده اما به نظر می‌رسد تا یک ماه دیگر و در ۱۳ دسامبر که تاریخ معرفی نسخه مرجع است، کمپانی‌های دیگر نیز از محصولات خود در این بخش رونمایی کنند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.