امکان خرید آسان و مستقیم استیم دک فراهم شد

پس از گذشت یک سال از صف‌های طولانی برای خرید کنسول استیم دک، کمپانی ولو اعلام کرد که این کنسول دستی اکنون بدون نیاز به رزرو و به طور مستقیم قابل خرید است.

همانطور که احتمالا می‌دانید، از ژوئیه‌ی گذشته، ولو از نوعی سیستم رزرو برای سفارش‌های استیم دک استفاده می‌کند. این سیستم در ابتدا خریداران را ملزم می‌کرد که مبلغی ناچیز برای پیوستن به صف رزرو کنسول بپردازند و سپس منتظر دعوت نامه برای خرید نهایی باشند. در برهه‌ای، انتظار بین این دو مرحله چند ماه یا بیشتر بود، اما به نظر می‌رسد که این شکاف به طور پیوسته در حال کاهش است زیرا تولید استیم دک این اواخر عملکرد بهتری نسبت به تخمین‌های ولو داشته است.

اکنون پس از گذشت حدود ۱۵ ماه پس از شروع فرآیند ذکر شده، ولو اعلام کرده است که صف خرید از بین رفته و هرکسی که به دنبال خرید استیم دک است، اکنون می‌تواند این کار را به آسانی و به صورت مستقیم انجام دهد و نیازی به انتظار برای دریافت دعوت نامه نیست. طبق اعلام پلتفرم استیم، هر سه نسخه‌ی دستگاه یعنی مدل ۶۴ گیگابایتی ۳۴۹ پوندی، مدل ۲۵۶ گیگابایتی ۴۵۹ پوندی و مدل ۵۱۲ گیگابایتی ۵۶۹ پوندی برای خرید فوری در بریتانیا با زمان تحویل تخمینی ۱ تا ۲ هفته در دسترس هستند. با این حال این زمان می‌تواند بسته به هر منطقه متفاوت باشد.

steam deck forza horizon 5

ولو همچنین اعلام کرده است که داک رسمی استیم دک که بسیاری از بازیکنان مدت‌ها در انتظار آن بودند، با قیمت ۸۹.۹۹ دلار در دسترس است. این داک مشابه‌ی داک نینتندو سوییچ است که از آن می‌توان برای برای شارژ دستگاه یا به عنوان وسیله‌ای برای اتصال آن به تلویزیون در راستای تجربه‌ی بازی در صفحه نمایش بزرگ استفاده کرد.

ولو بیان کرده که آزمایش‌های گسترده‌ای را انجام داده و سازگاری با طیف گسترده‌ای از نمایشگرها و تجهیزات جانبی را تایید کرده است، اما در عین حال خاطرنشان کرده که در حال حاضر از مشکلی که حین استفاده از نمایشگرهای LG باعث ایجاد نویز بصری می‌شود، آگاه است و یک به‌روزرسانی برای رفع این مشکل به زودی منتشر خواهد کرد. داک استیم دک نیز مانند خود کنسول، یک تا دو هفته با تاخیر بدست خریداران خواهد رسید.

در نهایت ولو همچنین تایید کرد که منابع تولید و حمل و نقل همچنان محدود است و در صورتی که حجم سفارشات بالاتر از انتظار باشد، بار دیگر به سیستم خرید قبلی باز خواهد گشت.

منبع: gamesindustry.biz

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.