اعلام قیمت و تاریخ عرضه هدست پلی استیشن VR2 توسط سونی

سونی به تازگی جزئیات بیشتری در خصوص هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 منتشر کرده و این کمپانی تایید کرده که این دستگاه قرار است در تاریخ ۲۲ فوریه سال آینده عرضه شود. پیش سفارش این هدست‌ها نیز از ۱۵ نوامبر و کمتر از دو هفته دیگر آغاز می‌شود.

سونی در همین راستا قیمت این هدست‌های واقعیت مجازی را نیز اعلام کرده و مشخص شده که این هدست با قیمت ۵۴۹ دلار در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه اصلی و اولیه این هدست با قیمت ۳۹۹ دلار ارائه می‌شود که شامل هدست، کنترلرها و هدفون استریو خواهد بود.

سونی برای ورژن جدید یک نسخه باندل نیز در نظر گرفته که با قیمت ۵۹۹ دلاری عرضه می‌شود و شامل بازی واقعیت مجازی Horizon Call of the Mountain و تجهیزات نسخه استاندارد می‌شود. سونی در همان روز عرضه PSVR2، شارژ این هدست نیز با قیمت ۵۰ دلار در دسترس قرار خواهد داد و این شارژ به دارندگان اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به اتصال به کنسول اصلی PS5، شارژ هدست را انجام دهند.

عرضه رسمی در ۲۲ فوریه (۳ اسفند) با قیمت ۵۴۹ دلاری

تاریخ عرضه پلی استیشن VR2

Sony همچنین در پست وبلاگی خود اذعان کرده که عناوین گیمینگ مستقل هدست واقعیت مجازی پلی استیشن از همین ماه جاری میلادی برای پیش فروش در دسترس قرار خواهند گرفت. این شرکت محبوب گیمینگ در همین راستا بیان کرده که ۱۱ بازی جدید پلی استیشن VR2 در سال آینده عرضه می‌شود و این شرکت همچنین انتظار انتشار بیش از ۲۰ بازی در تاریخ عرضه پلی استیشن VR2 را دارد.

هدست PSVR2 از قابلیت‌های جدیدی مانند بازخورد عملکردی هدست، ردیابی چشم، صدای سه بعدی و بازخورد لمسی بهره می‌برد. این هدست واقعیت مجازی همچنین از وضوح تصویر ۲۰۴۰×۲۰۰۰ برای هر چشم پشتیبانی می‌کند، و از میدان دید ۱۱۰ درجه‌ای، OLED ،HDR و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد.

هدست گیمینگ واقعیت مجاری سونی از طریق کابل USB Type-C به کنسول وصل می‌شود. سونی همچنین اظهار کرده که نسخه جدید این هدست کمی باریک‌تر و سبک‌تر از مدل قبلی است و قابلیت‌های خنک کنندگی و جریان هوای بهتری نیز در آن پیاده‌سازی شده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.