اعلام جزئیات بسته‌های عیدانه همراه اول و ایرانسل

ایرانسل و همراه اول با هدف تسهیل دسترسی به محتواهای سرگرم‌کننده در ایام نوروز و ماه رمضان، بسته‌های اینترنت ویژه‌ای را برای مشترکین خود نیز در نظر گرفتند.

ایرانسل قصد دارد در ایام نوروز و ماه رمضان، بسته‌های اینترنت تخفیفی تا سقف ۱۰ گیگابایت را برای مشترکین خود فعال کند. مشترکین ایرانسل از تاریخ ۲۹ اسفند تا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، می‌توانند به بخش قسمت پیشنهادهای ویژه سوپراپلیکیشن «ایرانسل من» مراجعه کنند. همچنین آن‌ها با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۰۲* می‌توانند به بسته‌های اینترنت ۱۰ گیگابایتی دسترسی پیدا نمایند. مشترکین ایرانسل با دریافت بسته‌های اینترنت تخفیفی می‌توانند به منظور تماشای تلویزیون اینترنتی «لنز»، بخش فیلم و سریال پلتفرم «روبیکا» و سرویس VOD «فیلیمو» استفاده کنند.

بسته‌های اینترنت تخفیفی مذکور براساس میزان مصرف کاربران در لنز، روبیکا و فیلیمو پیشنهاد می‌شود. این بسته‌ها تا ۳۰ روز پس از فعال‌سازی اعتبار دارند. مشترکین ایرانسلی می‌توانند با استفاده از آن به کلیه محتواهای موجود در «لنز»، بخش فیلم و سریال «روبیکا» و محتواهای اشتراکی «فیلیمو» با اینترنت تمام‌بها دسترسی پیدا کنند. گفتنی است مشترکین ایرانسل برای خرید این بسته‌ها نیازی به خرید اشتراک پلتفرم‌های مزبور ندارند.

بسته‌های عیدانه ایرانسل و همراه اول

جزئیات بسته‌های عیدانه شرکت همراه اول

شرکت همراه اول هم بسته‌های متنوع عیدانه‌ای را برای مشترکین خود از تاریخ ۲۹ اسفند تا عید سعید فطر در نظر گرفته است. این بسته‌های ویژه عیدانه در دو گروه «خدمات زندگی دیجیتال» و «بسته و اعتبار» در دسترس مشترکین قرار می‌گیرد. مشترکین برای فعالسازی بسته‌های فوق تنها می‌توانند از طریق اپلیکیشن «همراه من» اقدام کنند.

کلیه مشترکین همراه اول برای دسترسی به طرح‌های عیدانه تنها کافی است به اپلیکشن «همراه من» مراجعه و گزینه «عیدی ۱۴۰۲» را انتخاب کنند. البته همراه اول قصد دارد بسته‌های ویژه عیدانه را به صورت تصادفی به مشترکین خود ارائه دهد. به عنوان مثال، در بخش «عیدی ۱۴۰۲» یک گردونه وجود دارد که با انتخاب کاربر، یکی از آن‌ها شروع به چرخیدن می‌کند. سپس یکی از هدایا به صورت تصادفی برای کاربر به نمایش در می‌آید.

گردونه «خدمات زندگی دیجیتال» شامل کدهای تخفیف کسب و کارهای مختلف دیجیتال نظیر اکالا، دیجی‌کالا، نماوا، آچاره، جاجیگا می‌شود. در گردونه «بسته و اعتبار»، مشترکین با بسته‌های اینترنت متنوعی مانند بسته‌های ده گیگابایتی، دو گیگابایتی و نامحدود ۲ روزه مواجه می‌شوند. با این حال، کلیه مشترکین همراه اول در این طرح در کنار سنجش میزان شانس خود، از هدایای نوروزی همراه اول با عنوان «عیدی اول» نیز بهره‌مند خواهند شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.