ارسال متن طولانی در توییتر ممکن خواهد شد

پس از تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، مالک و مدیر عامل شرکت، اتفاقات ریز و درشت زیادی در شرکت توییتر اتفاق افتاده است. از اخراج دسته‌جمعی کارمندان این شرکت بگیرید تا تغییرات بزرگی در سیاست‌های تیک آبی توییتر و دریافت کارمزد ماهانه بابت دریافت آن؛ همه و همه از مواردی هستند که پس از روی کار آمدن ایلان ماسک در توییتر اعمال شده‌اند. حالا در تازه‌ترین تغییری که بسیاری از افراد حتی فکرش را نمی‌کردند، ارسال متن طولانی در توییتر ممکن خواهد شد.

چگونه ارسال متن طولانی در توییتر ممکن خواهد شد؟

ایلان ماسک روز شنبه اعلام کرد که شرکت توییتر به زودی قابلیتی را ارائه می‌کند که به کاربران این امکان را می‌دهد تا متن طولانی (بزرگ‌تر از ۲۵۶ کاراکتر) را به توییت‌های خود اضافه کنند. هرچند که ماسک نگفت چه زمانی این قابلیت ارائه می‌شود، اما قول داد که به استفاده از متن در عکس در این شبکه اجتماعی پایان دهد. وی افزود که این شرکت قصد دارد بر روی ابزارهای اضافی برای کسب درآمد از سازندگان محتوا و کالا‌ها و بهبود عملکرد جستجوی پلتفرم کار کند. او نوشت: «جستجو در توییتر مرا به یاد Infoseek در سال ۹۸ می‌اندازد!

ارسال متن طولانی در توییتر ممکن خواهد شد

پس از اعلام ماسک، بن کالینز، خبرنگار NBC News به سرعت به این موضوع اشاره کرد که توییتر قبل از تصاحب ماسک در حال آزمایش ویژگی اشتراک‌گذاری متن بوده است. او گفت:

ایلان ماسک در توییتر برای انجام یکسری کارهایی که برخی از کارمندان قبل از اخراج آن‌ها انجام دادند، اعتبار می‌گیرد. در واقع، در آغاز سال، جین مانچون ونگ، که به‌خاطر لو دادن ویژگی‌های آزمایشی در اپلیکیشن‌ها شهرت دارد، شواهدی را کشف کرد که توییتر روی یک ویژگی «مقالات» برای ارسال پیام‌های طولانی‌تر کار می‌کرد.

از روز شنبه هفته جاری، توییتر شروع به ایجاد برخی از زیرساخت‌های مورد نیاز برای پشتیبانی از اشتراک اصلاح‌شده توییتر آبی کرد. این سرویس به کاربران این امکان را می‌دهد که ماهانه ۸ دلار برای تأیید حساب خود بپردازند و به چندین ویژگی دیگر از جمله امکان ارسال ویدیوهای طولانی‌تر و دیدن تبلیغات کمتر دسترسی پیدا کنند.

ایلان ماسک قبلاً قول داده بود که توییتر روی حمایت از سازندگان محتوا کار کند، اما هنوز جزئیاتی در مورد نحوه برنامه‌ریزی شرکت برای انجام این کار به اشتراک نگذاشته است. از زمان تصاحب وی بر این شرکت، تعدادی از کاربران برجسته این شبکه اجتماعی، توییتر را ترک کردند که از جمله آن‌ها می‌توان به Nibellion، صاحب یکی از محبوب‌ترین حساب‌های خبری حوزه بازی در این پلتفرم اشاره کرد.

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link