اجرای بازی Genshin Impact با رزولوشن ۱۳K به کمک RTX 4090

انویدیا RTX 4090 پردازنده گرافیکی بسیار قدرتمندی است و به تازگی در یک ویدئو منتشر شده مشخص شده که این کارت می‌تواند بازی Genshin Impact را در سی فریم بر ثانیه و در رزولوشن ۱۳K اجرا کند. RTX 4090 حتی قادر به اجرای برخی بازی‌ها در رزولوشن ۴K و بر روی فریم ریت سه رقمی نیز است.

اگر با بازی Genshin Impact آشنا نیستید، باید گفت که این بازی یک RPG اکشن جهان باز بسیار محبوب است که بیش از ۶۰ میلیون بازیکن فعال ماهانه دارد. نسخه‌های موبایلی این بازی نیز موجود است و حتی اذعان شده که اجرای آن به دلیل نیازمندی‌های سخت‌افزاری بر روی اکثر گوشی‌ها با مشکلاتی همراه است اما توسعه‌دهندگان این عنوان را در پلتفرم‌های گیمینگ دیگر از جمله PC، پلی استیشن ۴ و ۵ نیز در دسترس قرار داده‌اند.

با این حال اجرای بازی بر روی PC نیازمند سخت‌افزار قوی نیست و کارت توصیه شده برای اجرای این عنوان Nvidia GT 1030 و یا GTX 1060 توصیه شده است. در ویدئویی که کانال یوتیوبی Golden Reviewer منتشر کرده می‌توان دید که بازی Genshin Impact بر روی رزولوشن ۵۷۶۰×۱۳۷۶۰ اجرا می‌شود که در واقع این نشان دهنده عملکرد ۱۷۸ مگاپیکسل در هر فریم است و این رزولوشن که همان ۱۳K است، ۱.۴ برابر نسبت به ۸K و ۸.۵ برابر نسبت به ۴K تصویری بزرگ‌تر را نمایش می‌دهد.

Genshin Impact رزولوشن 13K

بازی در این رزولوشن قابل بازی کردن است و این در حالی است که تاکنون مانیتوری در بازار با پشتیبانی از رزولوشن ۱۳K وجود ندارد و به همین دلیل نیز این رزولوشن در واقع با روش‌های upscale پیاده‌سازی شده است. فریم ریت بازی نیز ثابت نیز اما در اکثر ۳۰ فریم را نشان می‌دهد

در این رزولوشن تصویر بسیار باکیفیتی ارائه می‌شود و حتی با زوم نیز پیکسل‌بندی‌ها مشاهده نمی‌شود. با این وجود می توان گفت که این بازی برای اجرا در وضوح تصویر ۱۳K طراحی نشده و تفکیک بافت‌ها تقریباً به رزولوشن ۱۳K نمی‌رسد و در نتیجه تاری در اطراف ایجاد می‌شود. با این حال اجرای این بازی در این رزولوشن نشان از قدرت بالای RTX 4090 دارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.