آنر X40 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و قیمت ۲۱۵ دلار معرفی شد

Honor X40 Renders Leak B 696x392 1

آنر ساعاتی قبل در چین از گوشی X40 رسما رونمایی کرد. این گوشی قرار است به عنوان جانشین X30 انجام وظیفه کند. با وجود اینکه آنر X40 قیمت پایینی دارد، ولی از ویژگی‌های جذابی مانند نمایشگر خمیده و مبتنی بر رفرش ریت بالا بهره می‌برد.

اندازه‌ی نمایشگر این گوشی به ۶.۶۷ اینچ می‌رسد که مبتنی بر پنل OLED است. این نمایشگر از رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد و در کنار رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، باید به ارائه‌ی حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت هم اشاره کنیم. حسگر اثر انگشت آن زیر نمایشگر تعبیه شده و در پنل پشتی هم شاهد ماژول دوربین دایره‌ای شکل هستیم.

دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است که از لنز مبتنی بر دیافراگم F/1.8 استفاده می‌کند. دوربین ثانویه هم دارای سنسور ۲ مگاپیکسلی است و این یعنی عملا نقش خاصی را ایفا نمی‌کند. برای ثبت عکس‌های سلفی هم باید از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره ببرید.

قلب تپنده‌ی آنر X40 تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ است که در کنار آن حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی انجام وظیفه می‌کند. انرژی گوشی هم از طرف باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۴۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

ارزان‌ترین مدل این گوشی ۲۱۵ دلار قیمت دارد که با پرداخت این مبلغ می‌توانید از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره ببرید. مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی هم با قیمت ۳۲۸ دلار گران‌ترین مدل به حساب می‌آید.

منبع: GizmoChina

Adblock test (Why?)

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link