راهنمای خرید بهترین هدفون بلوتوثی زیر ۲ میلیون تومان؛ اقتصادی و کاربردی

اگر به دنبال خرید بهترین هدفون بلوتوثی با قیمت مناسب و زیر ۲ میلیون تومان هستید با این مقاله از دیجی‌کالا همراه باشید.

هدفون بلوتوثی مدل P47 EDR

۱۴۰,۰۰۰

تومان

هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949

۸۹۹,۰۰۰

تومان

بهترین هدفون بلوتوثی: هندزفری بلوتوثی ریمکس مدل W18

بهترین هدفون بلوتوثی

اولین هدفون از لیست بهترین هدفون‌های بلوتوثی، هندزفری بلوتوثی ریمکس مدل W18 است. این دستگاه مقرون به صرفه از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای برخوردار است که باعث شده مصرف انرژی آن تا حد زیادی کاهش یابد. علاوه بر این، برخورداری از قابلیت لمس هوشمند، فعال شدن هدفون‌ها را تسریع می‌کند. علاوه بر آن، این دستگاه به دلیل داشتن طراحی ارگونومیک مناسب، می‌تواند برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد. این هدفون دارای سیستم انتقال صدای پایدار است که همگام‌سازی صدا و تصویر را به صورت کاملاً طبیعی و با سرعت بالا فراهم می‌کند.

با داشتن سیستم کاهش نویز دوگانه ANC + ENC، هدفون W18 قادر است نویز محیطی را به‌طور واقعی فیلتر کند. قابلیت کاهش نویز سیستم ENC، یک امتیاز مثبت اضافی برای این محصول محسوب می‌شود. فناوری کاهش نویز ENC به طور مؤثر سر و صدای محیط را حذف می‌کند و به شما امکان می‌دهد به صدای مورد نظر خود بدون مزاحمت تمرکز کنید. این موضوع شما را قادر می‌سازد که بدون نگرانی از سر و صدای اطراف، در فضاهای مختلفی مانند بازی، موسیقی، و مکالمه، لذت ببرید و همچنین صدای شما برای مخاطبتان به صورت شفاف منتقل می‌شود.

علاوه بر موضوعات گفته شده این هدفون از آخرین نسخه بلوتوث ۵.۳ بهره‌مند شده که به این ترتیب اتصال هدفون به دستگاه با عملکرد و سرعت بالا صورت می‌گیرد. با وجود بلندگوی کامپوزیتی بزرگ ۱۳ میلی‌متری، کیفیت صدای اصلی بهینه شده و لذت صوتی و تصویری افزایش می‌یابد. این دستگاه دارای سیستم میکروفن دوگانه با حساسیت بالا است که صدای واضح و بدون نویزی را برای مخاطبان فراهم می‌کند. هر یک از ایرپادها به طور همزمان یا جداگانه، قابلیت اتصال به انواع دستگاه‌ها را دارند. شما می‌توانید این دستگاه بی‌نظیر را از لینک زیر تهیه کنید.

هندزفری بلوتوثی ریمکس مدل W18

۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان

هدفون بلوتوثی مدل F10

بهترین هدفون بلوتوثی۲

هدفون بلوتوثی مدل F10 با ظاهری زیبا و الگوی ظریف، یک گزینه عالی برای هدیه دادن به عزیزان شما محسوب می‌شود. این هدفون‌ از لیست بهترین هدفون‌های بلوتوثی زیر ۲ میلیون تومان، کیفیت صدای فوق‌العاده و باس عمیق را به خریداران خود ارائه می‌دهد. فناوری Hi-Fi استریو و تماس‌های واضح، به همراه بلندگوهای ۶ میلی‌متری، باعث تولید صدایی زنده و با کیفیت بالا می‌شود. این هدفون دارای فناوری حذف نویز CVC8.0 است که به شما این امکان را می‌دهد که در محیط‌های پر سر و صدا، موسیقی و تماس‌هایتان را به راحتی بشنوید. محفظه شارژ دستگاه مذکور دارای باتری قوی با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و دو گوشی هدفون‌ با ظرفیت ۵۰ میلی‌آمپر ساعت است. زمان استندبای تا ۸۰۰ ساعت و زمان پخش موسیقی و مکالمه تقریباً ۹ ساعت باعث شده تا این هدفون برای استفاده طولانی مدت گزینه مناسبی باشد. هدفون بلوتوثی F10 دارای قابلیت سوئیچ MASTER-SLAVE است که به شما این امکان را می‌دهد که به‌طور جداگانه از هر گوشی به‌عنوان گوشی اصلی استفاده کنید. صدای خروجی این هدفون‌ها بسیار واضح، شفاف، و متعادل است و با بالانس بسیار مناسبی ارائه می‌شود. در نهایت طراحی انحنادار و اجزای آکوستیک باکیفیت، باعث می‌شود تا صدایی غنی و خالص را تجربه کنید.

هدفون بلوتوثی مدل F10

۵۴۰,۰۰۰ تومان

بهترین هدفون بلوتوثی:هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949

هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949

بدون هیچ تردیدی، شرکت انکر به عنوان یکی از برترین شرکت‌های فعال در زمینه لوازم جانبی از جمله هدفون‌ها شناخته می‌شود. هدفون‌های بی‌سیم سری SoundCore انکر نیز از طرفداران زیادی برخوردار هستند و کیفیت ساخت بالای آن‌ها سبب شده تا نظر خریداران را به خود جلب کنند. هدفون SoundCore R50i A3949 نیز یکی از بهترین هدفون‌های بلوتوثی است که می‌تواند گزینه‌ی عالی برای خریداران باشد. این هدفون بی‌سیم با کیفیت ساخت بالا و استاندارد IPX5 که مقاومت در برابر نفوذ آب را تضمین می‌کند، از عمر طولانی و ایمنی بالا در مقابل رطوبت برخوردار است. همچنین، از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای مانند Bass-Up EQ و ۲۲ EQ، قابلیت شارژ سریع (تا ۲ ساعت با ۱۰ دقیقه شارژ)، الگوریتم ۲ میکروفون برای بهبود کیفیت تماس‌ها و AI-Clear برای پردازش شفاف‌تر صدا توسط هوش مصنوعی بهره می‌برد. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند تا هدفون SoundCore R50i A3949 به عنوان یک انتخاب مناسب برای کاربران باشد.

هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949

۸۹۹,۰۰۰ تومان

هدفون بی‌سیم بلوتوثی انکر مدل A3213 U2i

هدفون بی سیم بلوتوثی انکر مدل A3213 U2i

هدفون بلوتوثی مدل Life U2i، یک محصول با کیفیت است که توسط برند ساندکور به بازار عرضه شده است. بیایید به بررسی دقیق‌تر این مورد از لیست بهترین هدفون‌های بلوتوثی زیر ۲ میلیون بپردازیم. طراحی کارآمد این هندزفری بلوتوثی امکان استفاده راحت و گوش دادن به موسیقی در حین فعالیت روزمره و ورزش را برای شما فراهم می‌کند. با دارا بودن درایو با قطر ۱۰ میلی‌متر (۲۰ درصد بزرگتر از هدفون‌های معمولی)، این هدفون صدای باکیفیت و باس مناسبی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

Life U2i از گواهینامه IPX5 برخوردار است و به این ترتیب ضدآب بودن این محصول را تضمین شده و می‌توانید مطمئن باشید که یک پوشش ضد آب از دستگاه شما در برابر باران، تعریق و موارد دیگر، محافظت می‌کند. بنابراین، شما می‌توانید حتی در شرایط آب‌وهوایی نامساعد نیز به موسیقی گوش دهید. همچنین، گوشی‌های سیلیکونی Life U2i از خاصیت آهنربایی بهره می‌برند و با اتصال دو گوشی به صورت مگنتی به یکدیگر در زمان‌های عدم استفاده از هندزفری، از گره خوردن آن جلوگیری می‌شود.

هدفون Lite U2i دارای یک دیافراگم bio-cellulose می‌باشد که قادر به تولید صدای سه‌گانه با وضوح عالی است. همچنین، می‌توانید حالت BassUp را فعال کنید تا هیجان بیشتری تجربه کنید. پورت شارژ هدفون بلوتوثی مدل Life U2i روی بدنه گردنی قرار گرفته است و شما می‌توانید با استفاده از کابل USB-C، باتری داخلی هندزفری را در چند دقیقه شارژ کرده و به مدت ۲ ساعت از آن لذت ببرید.

هدفون بی سیم بلوتوثی انکر مدل  A3213 U2i

۹۱۵,۰۰۰ تومان

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 ANC

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 ANC

به سراغ یکی دیگر از بهترین هدفون‌های بلوتوثی  حال حاضر در بازار برویم، هدفون بلوتوثی T13 ANC از سری ROK BLUTOOTH PRO 2022 از برند کیو سی وای را می‌توان محصولی اقتصادی و مناسب برای خریداران دانست. این محصول به منظور ارتقاء کیفیت شنیداری، از تکنولوژی‌های مختلفی بهره می‌برد. استفاده از تکنولوژی‌های AAC، SBC و HiFi باعث می‌شود تا صدای شنیده شده با کیفیتی بهتر و با جزئیات بیشتری برای کاربران پخش شود. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند تا تجربه شنیدن موسیقی بهتر و جذاب‌تری برای خریداران ایجاد شود.

همچنین، این هندزفری از تکنولوژی جدید استفاده می‌کند که به شما امکان می‌دهد صدا را به شیوه‌ای شفاف و بی‌نقص‌تر از قبل دریافت کنید، به گونه‌ای که انگار صداها در یک استودیو ضبط شده است. در طراحی QCY T13، از قابلیت Sleep Mode نیز استفاده شده که با فعال شدن آن، پنل‌های لمسی اجرای عملکردهای خود را متوقف می‌کنند تا از ضربه‌های ناخواسته جلوگیری شود. ظرفیت باتری گوش‌های این هندزفری ۳۸۰ میلی‌آمپر ساعت است که باعث می‌شود هندزفری بتواند تا حدود ۸ ساعت کار کند و با در نظر گرفتن شارژدهی کیس، مدت زمان استفاده تا حدود ۳۰ ساعت می‌رسد. همچنین، مدت زمان شارژ برای مکالمه حدود ۵ ساعت است.

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 ANC

۸۰۰,۰۰۰ تومان

هندزفری بلوتوثی لنوو مدل TNA TC EAR 02 PRO HANDSFREE

هندزفری بلوتوثی لنوو مدل TNA TC EAR 02 PRO HANDSFREE

نوبت به بررسی یکی دیگر از بهترین هندزفری‌های بلوتوثی رسید. هدفون بلوتوثی لنوو مدل TNA TC EAR 02 PRO HANDSFREE. هر کدام از گوشی‌های این هندزفری وزن فوق‌العاده کمی دارند، و به این ترتیب به شما این امکان را می‌دهد که بدون هیچ گونه ناراحتی یا خستگی، مدت زمان بیشتری از هندزفری‌ها استفاده کنید. وزن کلی هندزفری تنها ۴۰.۸ گرم است که به این ترتیب استفاده از آن‌ها را به‌طور قابل توجهی راحت‌تر می‌کند. باتری گوشی‌های لنوو TC02 Pro به شما تقریباً ۱۰ ساعت شارژدهی (طبق ادعای شیائومی) را با توجه به نوع موسیقی و حجم صدا که شنیده می‌شود، ارائه می‌دهد. البته، این تخمین‌ها بیشتر به حجم صدایی که شما گوش می‌دهید بستگی دارد. همچنین، مدت زمان مکالمه با این هندزفری حدود ۶ ساعت است. این محصول دارای باتری‌هایی با ظرفیت ۵۵mAh است که برای هر گوشی استفاده می‌شوند.

هندزفری TC02 با پشتیبانی از قابلیت Hi-Fi امکان ارائه موسیقی با کیفیت بالا را فراهم می‌کند، به‌طوری‌که انگار موسیقی دوباره ضبط شده و کیفیت آن حفظ و بهبود می‌یابد. در صورتی که گوشی شما از این قابلیت پشتیبانی کند، می‌توانید از آن لذت ببرید. این هندزفری دارای بلوتوث نسخه ۵.۱ است و شما می‌توانید به‌صورت بی‌سیم تا فاصله حدود ۱۰ متری از منبع (بدون مانع) به موسیقی گوش دهید. این نسخه از بلوتوث دارای اصلاحات و بهبودهایی نسبت به نسخه قبلی است که مزایایی از جمله اتصال پایدارتر را فراهم می‌کند.

هندزفری بلوتوثی لنوو مدل TNA TC EAR 02 PRO HANDSFREE

۱,۸۵۳,۰۰۰ تومان

بهترین هدفون بلوتوثی: هدست بلوتوثی تسکو مدل TH 5370

بهترین هدفون بلوتوثی۳

هدفون جدید مدل TH 5370(3D) از برند تسکو با طراحی بی‌نظیر خود، توانسته به لیست بهترین هدفون‌های بلوتوثی زیر ۲ میلیون وارد شود. این هدفون دور گردن قرار می‌گیرد و دارای سیستم جمع‌شوندگی کابل است. این ویژگی به خریداران کمک می‌کند که هنگام استفاده کابل را از محفظه بیرون بکشند و در شرایط دیگر کابل‌ را در داخل محفظه قرار دهند. طراحی سه‌بعدی این هدفون، راحتی بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهد و از افتادن هدفون جلوگیری می‌کند.
هدفون TH 5370(3D) تسکو از طریق بلوتوث نسخه ۵.۰ به موبایل یا تبلت متصل می‌شود. این هدفون دارای میکروفون داخلی است و کاربران می‌توانند با آن به مکالمه بپردازند. محدوده‌ی عملکرد بلوتوث آن تا ۱۰ متر است، به این معنا که پس از همگام‌سازی هدفون با موبایل، می‌توانید تا فاصله‌ای ۱۰ متری از آن فاصله بگیرید و همچنان به موسیقی گوش کنید یا به مکالمه ادامه دهید. همچنین برای کنترل سطح صدا و مکالمه، روی بند دور گردنی هدفون، چند دکمه قرار داده شده است که استفاده از این هدفون را بسیار آسان‌تر می‌کند. از جمله ویژگی‌های بارز ایرفون TH 5370(3D) تسکو، ویبره‌گر (لرزش) هنگام تماس‌های ورودی است.

هدست بلوتوثی تسکو مدل TH 5370

۱,۸۸۵,۰۰۰ تومان

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS

بهترین هدفون بلوتوثی ۴

هدفون بلوتوثی کیو سی وای با طراحی از نوع داخل گوش و جذابیت منحصر به فرد توانسته در لیست بهترین هدفون‌های بلوتوثی زیر ۲ میلیون تومان قرار گیرد. این دستگاه از پورت ۷.۲ میلی‌متری داینامیک برخوردار است که صدای شفاف و هیجان‌انگیزی را تولید می‌کند. علاوه بر آن T13 TWS به بلوتوث نسخه ۵.۱ مجهز شده که اتصال سریع و پایدار فراهم می‌کند. میکروفون‌های آن به فناوری نویز کنسلینگ مجهز شده‌اند که مکالمات شفاف و با کیفیت را فراهم می‌کنند. ظرفیت باتری هندزفری و کیس در کل برای ۴۰ ساعت شارژدهی کافی است.

QCY T13 با طراحی داخل گوش و دو رنگ سفید و مشکی در بازار عرضه شده است. شیائومی در طراحی این هندزفری به اصول ارگونومی پایبند بوده و زاویه‌ای مناسب بین قسمت سری و پایه آن به بهترین شکل در گوش قرار می‌گیرد. بر روی قسمت پایه هندزفری، دو پین طلایی برای شارژ باتری وجود دارد.

همچنین در طراحی کیس شارژ این هندزفری، از طراحی مدرن و زیبا الهام گرفته شده است. باتری داخل کیس از نوع ۳۸۰ میلی‌آمپر ساعت است که تا ۳۰ ساعت شارژدهی را برای کاربران فراهم می‌کند. علاوه بر آن، این دستگاه در حالت پخش صدا تا ۸ ساعت و در حالت مکالمه تا ۵ ساعت می‌توان از این دستگاه استفاده کرد. با این همه، شارژ سریع این محصول به شما این امکان را می‌دهد که با تنها ۵ دقیقه شارژ، تا ۶۰ دقیقه از آن استفاده کنید.

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13 TWS

۷۰۹,۰۰۰ تومان

هدست مخصوص بازی بلوتوثی لنوو مدل DYE OVER-EAR H200 GAMING

بهترین هدفون بلوتوثی ۶

گوش دادن به صدای بازی‌های کامپیوتری و همچنین به موسیقی با استفاده از هدفون، همواره لذت زیادی برای افراد ایجاد می‌کند. هدفون HD200، یکی از بهترین هدفون‌های بلوتوثی از محصولات شرکت لنوو است. کیفیت و بیس بالای این محصول باعث شده تا نظر بسیاری از خریداران به این محصول معطوف شود. جنس بدنه این هدفون از پلاستیک و ABS با کیفیت بالا است و قابلیت استفاده به صورت بلوتوث و با کابل AUX را دارد. محدوده فرکانس هدفون Lenovo HD200 معادل ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز بوده که تمامی انواع صداهای زیر و بم را با جزئیات کامل به گوش شنونده می‌رساند. درایور ۴۰ میلیمتری این هدفون نشان دهنده بیس قدرتمند و صدای با کیفیت و مطلوب آن است.

باتری داخلی این هدفون از نوع لیتیومی قابل شارژ بوده و با توانایی پخش موسیقی تا ۲۰ ساعت و استندبای طولانی تا ۳۰۰ ساعت، کاربران را در زمان طولانی همراهی می‌کند. همچنین کلیدهای کنترل صدا و موسیقی روی گوشی راست، از سه دکمه فیزیکی تشکیل شده که امکان کنترل کامل بر روی تماس‌ها و پخش موسیقی را به کاربران می‌دهد. این هدفون قابلیت اتصال به دستگاه‌ها از طریق بلوتوث نسخه ۵ را دارد که باعث کاهش مصرف باتری و اتصال پایدار و سریع‌تر می‌شود.

هدفون Lenovo HD200 دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است تا بتوانید آن را به‌طور دقیق بر اساس سایز سر خود تنظیم کنید. در بسته بندی این هدفون، یک کابل AUX و یک کابل شارژ Micro USB قرار داده شده است.

هدست مخصوص بازی بلوتوثی لنوو مدل DYE OVER-EAR H200 GAMING

۱,۹۶۴,۰۰۰ تومان

هدست بلوتوثی سودو مدل MH2

بهترین هدفون بلوتوثی ۷

اگر به دنبال یک هدفون با کارایی منحصر به فرد و رنگ‌های شاد هستید، ما به شما هدفون SODO MH2 را با دو کارایی هدفون بلوتوث و اسپیکر بلوتوث پیشنهاد می‌کنیم. این هدفون از لیست بهترین هدفون‌های بلوتوثی از سری MH از تولیدات شرکت معتبر SODO است. در هدفون‌های سری MH، وقتی گوشی را برگردانید، محصول به اسپیکر تبدیل می‌شود. از این رو، هم اسپیکر و هم هدفون در دسترس شما قرار می‌گیرد. هدفون SODO MH2 یک هدفون و یک اسپیکر با صدای باکیفیت بسیار قوی و بیس قدرتمند است. در طراحی این محصول، از مواد با کیفیت بالا استفاده شده که باعث راحتی بیشتر در استفاده بلندمدت می‌شود و گوش‌های شما را خسته نمی‌کند.

هدفون SODO MH2 دارای بلوتوث نسخه ۴.۲ است و به آسانی با دستگاه‌های مختلف و با هر سیستم عاملی اتصال برقرار می‌کند. علاوه بر بلوتوث، این هدفون دارای امکانات و روش‌های اتصال متعدد دیگری نیز مانند: کابل Aux، کارت حافظه (میکروSD حداکثر تا ۳۲ گیگابایت)، رادیو FM و توانایی NFC است. با میکروفون HD موجود در این هدفون، می‌توانید در هر دو حالت اسپیکر یا هدفون از آن برای پاسخگویی به مکالمات استفاده کنید. کنترل موسیقی، ولوم و تغییر حالت پخش توسط دکمه‌های موجود بر روی گوشی چپ هدفون مقدور است. در پک محصول، یک کابل انتقال صدا با جک ۳.۵ میلیمتری (مقاوم در برابر پیچیدن و گره‌خوردن) قرار دارد. همچنین این هدفون با رنگ‌های متنوع، نیاز طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان را برطرف می‌کند. مشخصات این هدفون با مدل دیگرش یعنی MH1 تقریباً یکسان است، با این تفاوت که در MH2 کلیدهای کنترل به شکل متفاوتی قرار داده شده‌اند و رنگ‌های متفاوتی نیز در این مدل مشاهده می‌شود.

هدست بلوتوثی سودو مدل MH2

۱,۹۹۰,۰۰۰ تومان

هدفون بلوتوثی تسکو مدل TH 5359 TWS

The-best-bluetooth-headphones-buying-guide

هندزفری دوتایی مدل TH 5359 TWS از شرکت تسکو با استفاده از ویژگی‌های مناسب فیزیکی و فنی به همراه یک کیس شارژ کوچک و جمع و جور به بازار عرضه شده است. ساختار ارگونومیک این هندزفری‌ از لیست بهترین هندزفری‌های بلوتوثی به گونه‌ای طراحی شده که به درستی در گوش کاربر قرار می‌گیرند و در طول زمان استفاده، از ایجاد خستگی جلوگیری می‌کنند. هدست TSCO دارای میکروفون داخلی با حساسیت ۴۲- دسی‌بل است که مکالمات روشن و شفافی را فراهم می‌کند و با پنل لمسی، کنترل و تنظیمات مربوط به تماس و پخش موزیک را آسان می‌کند.
پخش موزیک در این هندزفری با حساسیت ۹۸ دسی‌بلی و محدوده فرکانسی ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز صورت می‌گیرد و برای هر یک از گوشی‌ها اتصال جداگانه و استفاده تکی از طریق فناوری TWS فراهم شده است. این هندزفری بلوتوثی با استفاده از بلوتوث نسخه ۵.۰ قابلیت اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند، تبلت و دستگاه‌های مختلف را به طور پایدار در شعاع ۱۰ متری فراهم می‌کند.

هندزفری TH 5359 دارای باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۳۵ میلی‌آمپر ساعت است که می‌تواند تا حدود ۳.۵ تا ۴ ساعت در حالت مکالمه، حدود ۴ ساعت در زمان پخش موسیقی و تا ۵۵ ساعت در حالت استندبای باقی بماند. همچنین محفظه شارژر با ظرفیت ۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این هدفون به منظور شارژ مجدد گوشی‌ها در اختیار کاربران قرار گرفته است.

هدفون بلوتوثی تسکو مدل TH 5359 TWS

۱,۸۶۲,۰۰۰ تومان

سخن پایانی

در این راهنمای خرید به بررسی چند هدفون از بهترین هدفون‌های بلوتوثی زیر دو میلیون پرداختیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و در انتخاب بهترین مورد کمک شایان توجهی کند. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادهای خود را از طریق کامنت با ما و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

هدفون بلوتوثی مدل P47 EDR

۱۴۰,۰۰۰

تومان

هدفون بلوتوثی انکر مدل SoundCore R50i A3949

۸۹۹,۰۰۰

تومان

منبع: دیجی‌کالا مگ

سوالات متداول

بهترین هدفون بلوتوثی زیر ۲ میلیون تومان کدام است؟

برای این سوال پاسخ دقیقی وجود ندارد اما با مطالعه این مقاله می‌توانید با بیش از ۱۰ هدفون با این ویژگی آشنا شوید.

کدام موارد از لیست بهترین هدفون بلوتوثی زیر دو میلیون تومان ضد آب است؟

تعداد زیادی از هدفونه زای بلوتوثی زیر دو میلیون تومان از این فناوری استفاده می‌کنند برای مثال می‌توان به هدفون بی‌سیم بلوتوثی انکر مدل A3213 U2i اشاره کرد.

هدفون‌های زیر ۲ میلیون تومان چه نسخه بلوتوثی دارند؟

نسخه بلوتوث بهترین هدفون‌ّای بلوتوثی زیر دومیلیون تومان متفاوت است و از نسخه۴ تا نسخه ۵.۱ و بیشتر را در برمی‌گیرد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.